Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kose19 Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37 Prispevkov: 1228 Aktiv.: 5.19 Kraj: okolica Kobarida
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 8:22 am Naslov sporočila: priklop 7,5kW motorja |
|
|
Ali so po vaših izkušnjah dovolj 16A talilne varovalke za zagon 7,5kW 3f motorja? Na motor bo pripeta hidravlična pumpa. Zagon bo po vsej verjetnosti zvezda-trikot.
Nazivni tok motorja je 15,7A.
Koliko je prvi šibkejši motor? 5,5kW?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
41.29 KB |
Pogledana: |
7 krat |

|
_________________ - Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan - |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s51o Član

Pridružen-a: Sre 26 Avg 2009 14:10 Prispevkov: 59 Aktiv.: 0.31 Kraj: celje
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 10:12 am Naslov sporočila: priklop |
|
|
lepo nedeljsko jutro voščim.
pri meni imam 11kw motor prikljčen na 3x25 amperske varovalke,počasne,zvezda trikot,ni problema,ne z zagonom,ne potem z obratovanjem.pa mi ta motor obratuje bolj kot ne stalno.
73
s51o
igor
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s51o Član

Pridružen-a: Sre 26 Avg 2009 14:10 Prispevkov: 59 Aktiv.: 0.31 Kraj: celje
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 10:17 am Naslov sporočila: priklop |
|
|
sem prej pozabil še napisati:
motor mi vleče stalnega toka po fazi 25,4 ampera,izmerjeno.glavne varovalke so 3x35A.
73
s51o
igor
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjazp Član

Pridružen-a: Sre 02 Apr 2008 14:50 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.54 Kraj: Blejska Dobrava
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 1:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen.
Glede na podatke iz tabele (Električne inštalacije, tabela 5.05 - v prilogi) potrebuješ za priklop 7,5 kW asinhronskega motorja z zagonom zvezda-trikot 20A varovalke.
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
482.42 KB |
Pogledana: |
112 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 61.96 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 1:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor priporočam zagon zvezda-trikot. V tem primeru bi 16A počasne varovalke načeolma morale zdržati. Sicer kot je napisal matjazp, bi moral motor varovati z 20A varovalkami.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kvizko Član


Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58 Prispevkov: 381 Aktiv.: 2.00 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 2:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za pogon hidravličnih črpalk mora biti vsekakor pogon zvezda-trikot vendar po tej tablici na motorju ta ni primeren za to.
_________________ LED je prihodnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.42
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 2:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
kvizko je napisal/a: |
Za pogon hidravličnih črpalk mora biti vsekakor pogon zvezda-trikot vendar po tej tablici na motorju ta ni primeren za to. |
Poglej še 1x
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ziki.koja Neznanec

Pridružen-a: Ned 10 Apr 2011 14:05 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta motor je povsem primeren za priklop v zvezdo in trikot.
Varovalke pa priporočam 20A ker z 16A bodo težave.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.89 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 4:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Že 5.5kW motor lahko izklaplja C16A avtomatske varovalke pri zvezda-trikot. 7.5kW ima še večji zagonski tok in bo s 16A lahko težava.
Če nimaš druge opcije, daj varovalke s karakteristiko za motorske zagone.
Zgodi se lahko tudi, da se bodo 16A varovalke segrevale, če je motor nazivno obremenjen.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kose19 Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37 Prispevkov: 1228 Aktiv.: 5.19 Kraj: okolica Kobarida
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja bom dal kar 20A talilne varovalke. Bom na ta račun moral zamenjati par metrov napeljave, da se nebi kaj pregrevalo.
Hvala za odgovore in predvsem za pripeto tabelo. Bo gotovo prišla še kdaj prav.
_________________ - Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan - |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kvizko Član


Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58 Prispevkov: 381 Aktiv.: 2.00 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 7:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem pogledal še enkrat...se opravičujem za napako
_________________ LED je prihodnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Neper Član

Pridružen-a: Sob 11 Apr 2009 9:51 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Apr 10, 2011 10:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
Se ukvarjam bolj s šibkim tokom zato imam eno začetniško vprašanje in sicer kako se iz tablice vidi, da je možna vezava zvezda trikot? Sam bi to ugotovil šele, ko bi videl 6 priključkov namesto treh vam pa je uspelo samo s pogledom na tablico. Me prosim naučite čarovnije?
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.94 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pon Apr 11, 2011 6:40 am Naslov sporočila: |
|
|
brez teoretičnega ozadja: zato, ker je narisano trikot in 380.
Če bi bilo trikot 220, se ne da.
Zvezda-trikot -> 220-380.
Vsaj tako si jaz zapomnem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eddie Član

Pridružen-a: Sre 10 Dec 2003 21:02 Prispevkov: 723 Aktiv.: 3.05 Kraj: Severna primorska
|
Objavljeno: Pon Apr 11, 2011 8:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Za podobna vprašanja so lahko v pomoč tudi "šliberce" v priponkah.
Lp
Opis: |
"Šliberce" za izbiro primernih zaščit in kontaktorjev glede na moč motorja. |
|
 Download |
Ime datoteke: |
Slider-Motor_feeders_with_contactors.rar |
Velikost datoteke: |
1.36 MB |
Downloadano: |
61 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.37 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pon Apr 11, 2011 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
kvizko je napisal/a: |
Za pogon hidravličnih črpalk mora biti vsekakor pogon zvezda-trikot vendar po tej tablici na motorju ta ni primeren za to. |
Če imaš dovolj "trdo" omrežje, lahko predvsem hidravlične črpalke zaganjaš direktno. V njih ni ničesar takega, kar ne bi preneslo velikih zagonskih momentov, sam motor pa se pri direktnem zagonu še najmanj segreje.
Torej:
zvezda trikot - če si omejen z zagonskim tokom zaradi padcev napetosti v omrežju ali zaradi varovalk ali zaradi mehanskih lastnosti pogona, npr. jermenski prenosi ali velika vztrajnost, sicer uporabiš direktni zagon.
_________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|