 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Dec 13, 2014 9:50 pm Naslov sporočila: Padec napetosti alternator -> akumulator |
|
|
Zanima me koliko je še sprejemljiv padec. Danes sem pomeril plus alternator plus akumulator in je bila cca 0.1v .Se gleda tudi minus ?
Koliko sem gledal se največ reši z čiščenjem kontaktov je še kakšna druga opcija? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sob Dec 13, 2014 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glej raje napetosti, ker ti bo lazje.
Nimas pojma, kaksen tok je tekel v akumulator ob meritvi, ali pač? _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Dec 14, 2014 12:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Na instalaciji je dovoljen padec napetosti max 0.5 V.
Velja za katerikoli del instalacije, ne samo pri alternatorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 14, 2014 8:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Huh to se mi pa zdi zelo veliko posebej za tadebele vodnike do štarterja in alternatorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Dec 14, 2014 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Starter lahko "papca" tudi spice do 500 A, povprecno pa tja do 150 A.
Saj kabel ni problematicen. Najbolj kriticni so spoji - kabel cevlji ipd.
Ob zaganjanju se napetost na akumulatorju krepko sesede - pristej se 0.5 V padca, pa smo v mrzlem zimskem jutru ze na meji - sploh ce gre za kaksnega zmahanega dizla, kjer ni vse v najlepsem redu...
Pri alternatorju so tokovi manjsi, pa vendar takoj po zagonu tecejo krepki tokovi reda nekaj deset amperov... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Ned Dec 14, 2014 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za hec sem vklopil vse porabnike v avtomobilu in pomeril s tokovnimi kleščami tok v plus vodniku iz alternatorja. Teklo je 90A. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|