 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Čet Maj 04, 2006 10:16 pm Naslov sporočila: Pannenstatistik 2005 |
|
|
Vsebina teme ni ravno avtoelektrika, a glede na to, da večina okvar predstavlja ravno okvara elektrike jo pripenjam sem. Gre za eno realno statistiko nemškega ADAC-ja, ki je lahko pomoč pri nakupu rabljenega vozila. V oči mi je padla znamka na koncu desno. Poznam primer, ko je omenjeno vozilo naredilo kar nekaj "sivih las" lastniku.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.57
|
Objavljeno: Čet Maj 04, 2006 10:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slika je nekoliko meglena, pa se moja nemscina je bolj tako-tako ... kaj predstavljajo stevilke v tej tabeli ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Čet Maj 04, 2006 10:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim, gre za število okvar na 1000 registriranih vozil. Sem ne sodijo okvare, ki so bile rešene na licu mesta (predrta guma, zmankalo goriva...) V statistiko sodijo vozila, ki so obstala na cesti ter jih je bilo treba odpeljati.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.57
|
Objavljeno: Čet Maj 04, 2006 10:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm, dveh stvari ne razumem:
- pri dolocenem avtomobilu na levi strani je relativno visoka stevilka oranzne barve, nizja stevilka pri avtomobilu na desni pa je rdece barve; ne razumem po kaksnem kriteriju so izbirali barve.
- gre tukaj le za modele dolocene starosti (npr. manj kot eno leto) ? Le tako si lahko razlozim velike skoke med leti pri dolocenih modelih, kar bi lahko bila posledica napak v doloceni seriji.
Precej zmedeno ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 12:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Te barve tudi meni niso čisto jasne. Lahko pa potrdim iz prve roke, da je tabela zelo blizu resnici. Nemški avtomobili so imeli leta 2000 (zgornji desni del tabele) veliko krizo v kvaliteti zaradi menjave serij in velikih sprememb tehnologije.
In ravno leta 2000 sem kupil nemca s katerim sem imel veliko problemov od začetka ... na srečo je večino in najdražja popravila krila garancija, sedaj pa se je umiril in gre kot urca.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
japek Član


Pridružen-a: Pon 23 Feb 2004 22:50 Prispevkov: 781 Aktiv.: 3.30 Kraj: Radenci
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 6:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Desni del tabele predstavlja Esstzulassung, kar bi po naše pomenilo datum prve registracije, se pravi v bistvu leto izdelave avtomobila.
Barve pomenijo od zelene, najmanj okvar do rdeče, največ okvar. Avtomobili pa so po svojih kategorijah razvrščeni po vrstnem redu od prvega, z povprečno najmanjšim številom okvar, do zadnjega z največjim številom okvara.
Celotno so pa šteti avtomobili, ki jih je servisirala, oziroma jim nudila pomoč, služba ADACa in pri posameznih modelih samo tisti, ki jih je bilo v navedenem letu registriranih najmanj 10000. Zato eni modeli nimajo številjk pri posameznih letih.
LP, Janko
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 7:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Lahko pa potrdim iz prve roke, da je tabela zelo blizu resnici. Nemški avtomobili so imeli leta 2000 (zgornji desni del tabele) veliko krizo v kvaliteti zaradi menjave serij in velikih sprememb tehnologije.
|
Tukaj gre za res realno statistiko. (ki ni odvisna od sponzorskega denar-ja.)
Praktično skozi vsa leta so bila na prvih mestih vozila japonskih proizvajalcev. (razen pri vozilih višjih cenovnih razredov, kjer pa niso imeli svojega predstavnika). Eden iz med vzrokov, da so se nemške znamke povspele višje pa je padec kvalitete japonskih voziil, ki pa je nastal pred vsem zaradi selitve proizvodnje na evorpski trg.
Še ena starejša statistika. (na vrhu tabele so vozila z največ okvar)
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
branko47 Član

Pridružen-a: Sob 07 Jan 2006 11:10 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.69 Kraj: Pozarevac
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 9:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa je moja Nissan Micra (1230 cm2), stara 16 let super (kupil sem je pri Stinčniku v Celovcu-ni reklama), samo enkrat je obstala na cesti.
V doba sankcij smo natakali vse sem vode in je predčasno odpovedal filter za bencin. Pa je zamenjano samo to kar so potrošni deli (nobene okvare)
lp,
branko47
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 9:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Za micre se je itak ve, da so bile neuničljive.
P.S.
Kako je pri vas z uvozom vozil?
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70830.70
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
branko47 Član

Pridružen-a: Sob 07 Jan 2006 11:10 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.69 Kraj: Pozarevac
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 11:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
borisz:
Ali nam lahko zaupaš kaj ste natakali? |
Na črpalkah skoraj da ni bilo goriva.
Zraven cest so prodajali tihotapljen bencin in nafto iz kant in raznih plastišnih posod (iz Romunije, Grčije, Bolgarije) in so dodajali vodo u neznanem procentu.
Znano je več primerov obarvane vode sa zelo malo bencina, samo da ima vonj po bencinu.
Bil je to zelo unosen "biznis", seveda če si bil uz oblast, pa te je policija pustila pri miru.
In vsi so povedali " Majke mi, čisti benzin!"
Marikateri motor je šel po gobe v tem času
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
branko47 Član

Pridružen-a: Sob 07 Jan 2006 11:10 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.69 Kraj: Pozarevac
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najbrž Ti niso povedali da osnovni model ni pripravlen za dirke
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.62 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pet Maj 05, 2006 2:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smo imeli Japonca pri hiši do lanskega leta - Mitsubishi Lancer. Ne delajo več takšnih avtov, samo to lahko rečem. Nikoli razen enkrat (ko so šle diode v alternatorju) nas ni pustil na cedilu v dobi 15 let (je bil pa resda redno servisiran, a nikoli nič resnega). Novega (Forda) sem dobil predvsem zaradi varnosti (ABS, airbag) in udobja (klima ). Pa še pil in rjavel ni, Lancer mislim.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psic Član

Pridružen-a: Pon 10 Jan 2005 18:03 Prispevkov: 66 Aktiv.: 0.28 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 12:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Hehe, še en glas za japonce, po možnosti malce starejše. Pri hiši imamo 9 let staro Toyoto Carino in 7 let staro Hondo Civic. Neuničljiva. Sicer pa sem nekje bral da ta ADACova statistika ni čisto realna, namreč nekatere dražje, nemške znamke (Mercedes, BMW) imajo tudi svoje servisne službe, kar pomeni da gre veliko teh avtov (ki se pokvarijo na cesti) mimo ADAC-a.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|