 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 10:48 am Naslov sporočila: Seat Ibiza težavica |
|
|
Lep pozdrav
Grem kar k opisu težavice.
Moj znanec je lastnik Seat Ibize letnik 2001. Motor1.4 16V
Težava je sledeča.
Lučka za napako motorja utripa. Problem sledeči. Tudi po odpravi na servisu sumljivih stvari.
Kazalec za temperaturo motorja (vode) velikokrat se ne odkloni. Potem ko ugasne motor in spet zažene mu kazalec dvigne normalno na delovno temperaturo..motor deluje normalno. Ne pregreva. Ventilator se vklaplja normalno.
Po razgovoru je menjal črpalko za olje,filtre, senzorje..
Tudi med vožnjo se kazalec iz mirovnega položaja dvigne na delovno trenutno temperaturno stanje.
Po moje ni opravljen pregled ožičenja ,ter brezhibnost vodnikov in konektorjev.
Ima kdo od forumašev električno shemo ter tabelo oznak pinov za omenjeni model.
Predvsem motorni električni del.
Sem se dogovoril, da mu pomagam pri težavi..
Diagnoza na servisu pokazala napaka pumpo olja in nekaj napak v zvezi s temperaturo, kot je omenil.
Tako da je vse zamenjano z senzorji vred..Pa še vedno ne deluje. Motor pa vseeno mu deluje. Torej deluje..vendar ne deluje.
Torej prosim za shemo ožilja. Ali je še kje kaj sumljivega?. Avto jutri pogledam tako da bom bolje pri stvari jutri.
Taka vesoljska reč pa tudi star seat ni. Kaj pravite?
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za tisto nihanje kazalca temperature vode je ponavadi kriv mehanski termostat v motorju, kateri odpira vodo. Pri svojemu avtomobilu sem imel podoben problem. Sicer gre za audi a3, vendar je itak vseskupaj VAG koncern. Letnik je pravtako 2001, vendar drugačen motor. Ko je avto stal na mestu, je kazalec zlezel na 90, med vožnjo pa občasno padel na 60 in potem nazaj na 90,... Po menjavi je dela normalno, že skoraj 6 let. Če imaš mogoče doma (ali če poznaš koga) VAG COM oziroma VCDS program, ter ustrezen kabel za priklop avtomobila, lahko komot spremljaš raznorazne temperature v motorju, tako da mi skoraj moral dokaj hitro ugotoviti, kateri senzor ne dela pravilno, ali pa vsi delujejo pravilno, samo povezava do kazalca občasno zgubi stik. Lahko je problem tudi v samemu kazalcu ali na tiskanem vezju števca.
Kolega je imel neke čudne probleme s svojo seat cordobo. Občasno mu je avto med vožnjo "pocukal" in normalno deloval naprej. Po nevem koliko obiskih na servisu, mu niso uspeli postaviti pravilne diagnoze. Menjal je nekaj senzorjev, vendar je problem ostal. Ko mu je nekdo razbil levo vzvratno ogledalo, je videl da je notri v ogledalu, še nek senzor. Verjetno je bil za merjenje zunanje temperature. Ker je nov bil precej zasoljen s ceno, je namesto njega vstavil kar navaden upor. Vrednosti se ne spomnim, vendar mislim da je tista vrednost simulirala temperaturo okoli 20 ali 25 stopinj celzija. No od takrat avto ni več "pocukal" in je normalno deloval. Zdaj nevem ali je bilo to to, ali je bilo slučajno tako. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 5:37 pm Naslov sporočila: Re: Seat Ibiza težavica |
|
|
KlavdijC je napisal/a: |
...Torej deluje..vendar ne deluje... |
moj nasvet ... VSE konektorje narazen enega po enega in zalit z WD-40 (tudi na strani, kjer so žice krimpane v njih!) ... Enako velja za konektorje na avto-kompih! Ja vem, dosti za*ebancije ... pregledat tudi avto-kompe za hladnimi/slabimi spoji (so šparali s cinom!)
Nato reset vseh avto-kompov (odklop AKU za 1h!), najlažje pogledat manual in potegnit ven pristojne varovalke za to, pa ni treba odklapljat AKU, ker potem tudi avtoradio zna zgubit prednastavitve ... Moj Puntič ima samo en ECU/ECM in 3 varovalke zanj ...
Pol pa se peljat par km in ugasnit avto, mal počakat in ga spet vžgat ... napaka bi morala zginit ...
Konektorje, ki imajo vezo s senzorji za AirBag-e in konektorje za zadnje, obvezno delat pri odklopljenem AKU-ju !!! (da ti se ne sproži kakšen!)
Vse skupaj začneš najprej z AvtoDiagnostiko in to tako tako, da ti ta diagnostika pove, kakšno napako ti daje; bo bistveno lažje locirat problem!
Pri meni npr. utripajoča ikona engine check lahko pomeni tudi AirBag problem ! ... jest mam 2 in eden je izključen, hudič je, če jih je npr.6 in diagnostika ne pove točno kateri ima sproblem ...
Komot se bo znalo zgodit, da boš ugotovil, da je bil simpl kontakt problem kje, tvojega frenda pa so na servisih "olupili" in menjali nepotrebno marsikaj, pa nič kaj dosti zrihtali ... Tako je, če sam ne znaš ali se potrudiš težavo odkrit prej kot ga pelješ k mehanikom ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 10:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vama za smernice..enako letijo misli. Upam da zadenem diagnozo.. v nekem realnem času.
To bo izhodišče. Jutri vam težavice podrobneje pljunem preko tipkovnice še sem..
Nazadnje urejal/a KlavdijC Sob Jun 20, 2015 10:42 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 10:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
..Res da sem elektronik vendar vam povem iz srca..te lučke že poneumljajo ljudi.
Kaj je važno danes kaj komu crkne..tam v routah v vsakemu primiru ostaneš!
En senzor za olje ter vodo pa benzin..ostalo naj prek dijagnostike pljuva napake serviserju v monitor. Vendar po "lučkah čeprav iz "" števca "" ne deluje. Itak ki fali železju v olju. Komu verjet..glavnim lučkam..ali "šmink lučke kao uff.."
Seveda lučka ko zagori, stisne v srcu na drugih področjih kovanih ljudi.
In se voziš..ko preden zakuha takrat naj se kaj prižge. Kako bi danes stoenka svetila..ker pa ni nič bilo..smo se vozili .
Nazadnje urejal/a KlavdijC Sob Jun 20, 2015 10:50 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 10:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odsvetujem wd40 ....... Vec skode kot koristi.
Lp, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Jun 20, 2015 10:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kontak spreje uporabljam največkrat. Odvisno problema se razume Eelektrika je čisti posel. Ali zamenjati konektorje,vodnike če ni najboljše prevodnosti . Vsaj senzorskih ipd nizkonapetostnih ali vodnikih z spreminjajočim majhnimi napetostmi za potrebe informiranega signala za upravljanje računalnika za nemoteno delo ostalih členov v verigi elektronskega vbrizgavanja.(ožilje senzorjev)
hmm..Ni tako slab posel. Kakemu routarju naložimo blabla menjan računalnik v vrednosti 400 euro.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Jun 21, 2015 8:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Očistite vse konektorje, ki imajo veze z omenjenimi senzorji.
Očistite maso med motorjem in šasijo - obvezno!
Če ne bo pomagalo in ker je tudi kolega verjetno iz tolminske priporočam, da obišče Gerbeca iz Podsela oziroma se posvetuje z njim  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Ned Jun 21, 2015 9:36 am Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Odsvetujem wd40 ...Vec skode kot koristi... |
Jaz že desetletja uporabljam razen pri VN na CRT napravah ter finomehaniki (ala VCR´s in ležajih PC ventov in nikoli nobenih težav! Tudi na nogicah PC procev in kontaktih/slotih matičnih etc.; seveda ne toliko, da je vse mastno!...
KlavdijC je napisal/a: |
Kontak spreje uporabljam največkrat... |
To očisti kovino oksidov, zato, da spet lahko hitro oksidira, medtem ko WD-40 pusti mastno sled in ta ne oksidira spet! Avto pa je stalno izpostavljen atmosferilijam in če ne želiš, da se ti kmalu ponovno pojavijo kontakt težave, uporabiš WD-40 .. počakaš pri hladni mašini malce časa po špricanju, prej kot jo zakurblaš
KlavdijC je napisal/a: |
...hmm..Ni tako slab posel... |
Tale engine check lučka je največji "Rip-Off" poleg filtra trdih delcev v izpušnem delu pri Diesel avtih
To z ono lučko je treba rešit, da ti jo "osvobodi" za prikaz kakšne druge napake kasneje. Npr. jaz sem imel s to lučko en problem in sem ga takole rešil  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Jun 21, 2015 10:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vam obema. Spayki..odlično da si tukaj (Tudi sam imam italjansko vozilo). Enako Robi.
Robi če ne bo drugače in da ne bom celo nedeljo pod haubo..Mu omenim tvoj nasvet kam do lokalnega profesionalca.
Drugače pa vem ja..čista kovina ni dolgo čista na teh pinih.
Pri meganu so pa še pod izolacijo bile žice črne. Tukaj sem doktoriral iz sistemov elektronskega vbrizgovanja..
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
micabauc Član


Pridružen-a: Tor 03 Jun 2003 7:12 Prispevkov: 177 Aktiv.: 0.75 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Jun 22, 2015 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Me prav zanima, kako so prišli do diagnoze, da je oljna črpalka zanič? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Jun 22, 2015 11:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
..Hja ne vem..Bom sporočil. Zaenkrat brez sheme je brskat po šopih žic vse prej kot enostavno. No najbolj sumljive stvari so na mestu..zakaj vse to menjano pa tudi sam ne vem.
Še enkrat avto na diagnozo kot je omenil Spayki..Čene Robertov nasvet. Poln teden še drugih stvari za urejat.
Bom pa napisal za pomoč kako bo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mihc87 Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2011 11:58 Prispevkov: 189 Aktiv.: 1.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jun 23, 2015 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede odklona kazalca za temperaturo hladilne tekočine sem imel tudi sam enake težave na Fabia, podobnem letniku 2002.
Enkrat je kazalec delal, drugič ne, ponovni zagon je pomagal, ampak ne vedno. Včasih se je zbudil med delovanjem in spet padel dol itn...
Pomagala je menjava senzorja hladilne tekočine. Pri Fabiji je ta senzor pri glavi motorja na desni strani. Zelo lahko dostopen pod ohrasnim pokrovom...
Sicer pri meni je tudi diagnostika pokazala težave pri omenjenem senzorju. Če se prav spomnim in se ne motim se je prižgala tudi lučka za motor.
p.s.
Rezultat težave z omenjenim senzorjem je bil tudi to, da se je v hladnih dneh motor ugasnil po zagonu. Včasih je bilo potrebno tudi 2-3kraten vžig, pred tem pa je kar izgubil obrate in se ugasnil... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.90 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Jun 23, 2015 11:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Saj to je to..Če pa senzorji so zamenjani z novim. Napake ostajajo ostane še natančen pregled vodnikov in konektorjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Jun 23, 2015 11:54 am Naslov sporočila: |
|
|
micabauc je napisal/a: |
Me prav zanima, kako so prišli do diagnoze, da je oljna črpalka zanič? |
To je pa servis - verjetno bi predlagali še menjavo filtra goriva v rezervoarju
Najlažje je s tujim k..cem tolči po koprivah  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|