www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Akumulator se prazni
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 03, 2015 9:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaka57 je napisal/a:
Ni mi več jasno, ugotovil si, da je problem v varovalki F53.
Iz sheme varovalk, ki jo je prilepil @kasteneda, je jasno, da je ta varovalka zadolžena za varovanje modula "Convenience system central control unit J393" (modul, ki skrbi za udobje v kabini ? ).
Izključi modul. Nato merjenje toka........
Vse ostalo, razen če dejansko nekdo ve v čem je problem, je navadno nakladanje.

Pri takih zadevah je najlažje ugotoviti napako (seveda, če ni to neka standardna napaka in se ve, kaj je vzrok) s puljenjem varovalk.

Sin je imel BMW5xx, ki je veselo kuril 2A in še malo. Po puljenju varovalk sem ugotovil, da je problem v avto radiu (dvojni DIN radio + DVD predvajalnik + navigacija +....), s tem, da so mu pred tem menjali akumulator, potem senzor toka v klemi akumulatorja, neke elektronske module,..., v glavnem bil je stalno na servisu.
Kaj so na servisu naredili pa tudi ni povedal, je bilo pa zastonj.


Kot sem že povedal je tok po izključitvi varovalke F53 padel iz 7A na 3A.
Se že pogovarjam z avtoelektričarjem, ki je točno vedel o čem ogovorim, zakaj gre in da napako ni enostavno locirat.

Kar sem sam lahko naredil sem, ob tem ugotovil, da sem stran vrgel čist ok. akumulator, upam da se je ob tem še kdo drug kaj naučil.

Če pa mi kdo zna povedat kje so lahko ostali tisti 3A, ki jih ni na nobeni varovalki pa kapo dol.

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2063
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 03, 2015 9:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A si naredil takole?
1. odpreš vrata in simuliraš da so zaprta (premakneš zapah)
2. zakleneš avto
3. počakaš da vse lučke in luči pogasnejo
4. pomeriš "mirovni" tok
5. začneš metati ven varovalke

Preden boš zaprl vrata ne pozabi odklenit vrat in zapaha postavit nazaj drugače boš slišal en zelo drag klonk.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1615
Aktiv.: 8.16
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 03, 2015 10:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na enako misijo se bom podal jaz nad kolegovega Caddya, letnik 2004, s CANBUSom.

Ali ima kdo originalen VAG kabel od RossTech za posodit?

Ker s puljenjem varovalk nisem dosegel ničesar, plus tega imam nekako občutek da bo treba CAN-Gateway modul vpisat da avto nima več originalnega radia. Zaenkrat je to le sum. Kakor da se en od modulov ne spravi v spanje in potem veselo porablja okoli 300 mA.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 04, 2015 4:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

micabauc je napisal/a:
kaj pa alternator?


Kako bi lahko tega preveril ?

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 04, 2015 5:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
A si naredil takole?
1. odpreš vrata in simuliraš da so zaprta (premakneš zapah)
2. zakleneš avto
3. počakaš da vse lučke in luči pogasnejo
4. pomeriš "mirovni" tok
5. začneš metati ven varovalke

Preden boš zaprl vrata ne pozabi odklenit vrat in zapaha postavit nazaj drugače boš slišal en zelo drag klonk.


Naredil sem od točke 3 dalje. Zakaj se ti zdita prvi dve pomembni ?

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2063
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 04, 2015 7:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ker šele z tem avto 100% prepričaš da je res zaprt in zaklenjen.
Ampak v redu, če si naredil od 3. točke dalje je še vedno veliko bolje kot nič.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 04, 2015 10:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
Ker šele z tem avto 100% prepričaš da je res zaprt in zaklenjen.
Ampak v redu, če si naredil od 3. točke dalje je še vedno veliko bolje kot nič.


Če te prav razumem bi moral imet ves čas med izvajanjem točke 1 do 5 na akumulator zaporedno vezan AMP. A ni to malce predolg čas za nek ljubiteljski instrument ?

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2063
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 04, 2015 10:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uporabljam tokovne klešče.
Drugače pa ja, je predolgo za tak instrument.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 07, 2015 6:24 pm    Naslov sporočila: icon_bad  Odgovori s citatom

Že drugi dan pri avtoelektričarju pa napake še niso našli Brick wall

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 10, 2015 12:15 pm    Naslov sporočila: icon_bad  Odgovori s citatom

Bojani je napisal/a:
Že drugi dan pri avtoelektričarju pa napake še niso našli Brick wall

lp,
Bojan


Prvi avtoelektričar po dveh dnevih iskanja obupal ... d'oh!, iščem drugega...

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blay44
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Dec 2010 18:17
Prispevkov: 603
Aktiv.: 3.71

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 11:43 pm    Naslov sporočila:  Re: Akomulator se prazni Odgovori s citatom

nominator je napisal/a:
Imam kombija vw t4.Če avto stoji en dan ne vžge več.Poraba pri ugasnenem avtu je 0,150A.Zamenjal sem baterijo in nič drugače.Kaj lahko še naredim?


Uf upam, da nisem prepozen. Tudi Mi imamo T4 traktorčka. Enostaven v nulo.
Ko je vse izklopljeno je lahko poraba do 60mA. (regler, elektronika) Naš ni imel CAN vodila. Verjetno tudi nobena T4ka.
Tukaj imaš električno shemo:
http://www.1946vw.co.uk/vwbooks/vw_info/T4_pdfs/T4_VDO_Specific_Wiring_Diagrams.pdf
Če nikoli nisi delal z elektriko, pa to raje prepusti kakšnemu električarju. Zadeve so stare in lahko kaj zagori.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 289
Aktiv.: 1.45

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 12, 2015 6:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za rešitev težave, rabiš res dobrega majstra.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 15, 2015 8:31 am    Naslov sporočila: icon_bad  Odgovori s citatom

Bojani je napisal/a:
Bojani je napisal/a:
Že drugi dan pri avtoelektričarju pa napake še niso našli Brick wall

lp,
Bojan


Prvi avtoelektričar po dveh dnevih iskanja obupal ... d'oh!, iščem drugega...

lp,
Bojan


Tako, problem je rešen. In kaj je bil vzrok ?
Razlaga avtoelektričarja :

- pod armaturo je bil šop kablov tako nespretno postavljen (pod nosilec armature ?!), da je v vseh teh letih drgnenja med kabloma prišlo do kratkega stika med dvema kabloma
- posledično je crknila bencinska pumpa, ki je laufala non stop, od tu 7 A

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
milan62
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19
Prispevkov: 2379
Aktiv.: 10.67
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 15, 2015 9:22 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Delovanje bencinske črpalke se sliši. Nisi nikoli nič slišal, da nekaj deluje še po zaustavitvi vozila ?

lp

_________________
Wasting time online since 1999
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.27

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 15, 2015 9:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poleg tega ima tudi ta črpalka varovalko.
Očitno je nekdo (oz. kar nekaj oseb) samo "gledal", naredil pa bolj malo. Tudi od tistega kar naj bi bilo narejeno očitno polovica ni bila...

Kakorkoli, glavno da je rešeno, predvsem pa da imaš še vedno avto, ne pa pogorišče, glede na napako...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Stran 6 od 10

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 75 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group