|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Pon Avg 03, 2015 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaka57 je napisal/a: |
Ni mi več jasno, ugotovil si, da je problem v varovalki F53.
Iz sheme varovalk, ki jo je prilepil @kasteneda, je jasno, da je ta varovalka zadolžena za varovanje modula "Convenience system central control unit J393" (modul, ki skrbi za udobje v kabini ? ).
Izključi modul. Nato merjenje toka........
Vse ostalo, razen če dejansko nekdo ve v čem je problem, je navadno nakladanje.
Pri takih zadevah je najlažje ugotoviti napako (seveda, če ni to neka standardna napaka in se ve, kaj je vzrok) s puljenjem varovalk.
Sin je imel BMW5xx, ki je veselo kuril 2A in še malo. Po puljenju varovalk sem ugotovil, da je problem v avto radiu (dvojni DIN radio + DVD predvajalnik + navigacija +....), s tem, da so mu pred tem menjali akumulator, potem senzor toka v klemi akumulatorja, neke elektronske module,..., v glavnem bil je stalno na servisu.
Kaj so na servisu naredili pa tudi ni povedal, je bilo pa zastonj. |
Kot sem že povedal je tok po izključitvi varovalke F53 padel iz 7A na 3A.
Se že pogovarjam z avtoelektričarjem, ki je točno vedel o čem ogovorim, zakaj gre in da napako ni enostavno locirat.
Kar sem sam lahko naredil sem, ob tem ugotovil, da sem stran vrgel čist ok. akumulator, upam da se je ob tem še kdo drug kaj naučil.
Če pa mi kdo zna povedat kje so lahko ostali tisti 3A, ki jih ni na nobeni varovalki pa kapo dol.
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
airwolf Član
Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2063 Aktiv.: 10.65
|
Objavljeno: Pon Avg 03, 2015 9:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
A si naredil takole?
1. odpreš vrata in simuliraš da so zaprta (premakneš zapah)
2. zakleneš avto
3. počakaš da vse lučke in luči pogasnejo
4. pomeriš "mirovni" tok
5. začneš metati ven varovalke
Preden boš zaprl vrata ne pozabi odklenit vrat in zapaha postavit nazaj drugače boš slišal en zelo drag klonk. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1615 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Avg 03, 2015 10:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na enako misijo se bom podal jaz nad kolegovega Caddya, letnik 2004, s CANBUSom.
Ali ima kdo originalen VAG kabel od RossTech za posodit?
Ker s puljenjem varovalk nisem dosegel ničesar, plus tega imam nekako občutek da bo treba CAN-Gateway modul vpisat da avto nima več originalnega radia. Zaenkrat je to le sum. Kakor da se en od modulov ne spravi v spanje in potem veselo porablja okoli 300 mA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 04, 2015 4:56 am Naslov sporočila: |
|
|
micabauc je napisal/a: |
kaj pa alternator? |
Kako bi lahko tega preveril ?
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 04, 2015 5:00 am Naslov sporočila: |
|
|
airwolf je napisal/a: |
A si naredil takole?
1. odpreš vrata in simuliraš da so zaprta (premakneš zapah)
2. zakleneš avto
3. počakaš da vse lučke in luči pogasnejo
4. pomeriš "mirovni" tok
5. začneš metati ven varovalke
Preden boš zaprl vrata ne pozabi odklenit vrat in zapaha postavit nazaj drugače boš slišal en zelo drag klonk. |
Naredil sem od točke 3 dalje. Zakaj se ti zdita prvi dve pomembni ?
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
airwolf Član
Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2063 Aktiv.: 10.65
|
Objavljeno: Tor Avg 04, 2015 7:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Ker šele z tem avto 100% prepričaš da je res zaprt in zaklenjen.
Ampak v redu, če si naredil od 3. točke dalje je še vedno veliko bolje kot nič. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 04, 2015 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
airwolf je napisal/a: |
Ker šele z tem avto 100% prepričaš da je res zaprt in zaklenjen.
Ampak v redu, če si naredil od 3. točke dalje je še vedno veliko bolje kot nič. |
Če te prav razumem bi moral imet ves čas med izvajanjem točke 1 do 5 na akumulator zaporedno vezan AMP. A ni to malce predolg čas za nek ljubiteljski instrument ?
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
airwolf Član
Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2063 Aktiv.: 10.65
|
Objavljeno: Tor Avg 04, 2015 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Uporabljam tokovne klešče.
Drugače pa ja, je predolgo za tak instrument. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Pet Avg 07, 2015 6:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Že drugi dan pri avtoelektričarju pa napake še niso našli
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Pon Avg 10, 2015 12:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bojani je napisal/a: |
Že drugi dan pri avtoelektričarju pa napake še niso našli
lp,
Bojan |
Prvi avtoelektričar po dveh dnevih iskanja obupal ... , iščem drugega...
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blay44 Član
Pridružen-a: Ned 19 Dec 2010 18:17 Prispevkov: 603 Aktiv.: 3.71
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 11:43 pm Naslov sporočila: Re: Akomulator se prazni |
|
|
nominator je napisal/a: |
Imam kombija vw t4.Če avto stoji en dan ne vžge več.Poraba pri ugasnenem avtu je 0,150A.Zamenjal sem baterijo in nič drugače.Kaj lahko še naredim? |
Uf upam, da nisem prepozen. Tudi Mi imamo T4 traktorčka. Enostaven v nulo.
Ko je vse izklopljeno je lahko poraba do 60mA. (regler, elektronika) Naš ni imel CAN vodila. Verjetno tudi nobena T4ka.
Tukaj imaš električno shemo:
http://www.1946vw.co.uk/vwbooks/vw_info/T4_pdfs/T4_VDO_Specific_Wiring_Diagrams.pdf
Če nikoli nisi delal z elektriko, pa to raje prepusti kakšnemu električarju. Zadeve so stare in lahko kaj zagori.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Merlin Član
Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47 Prispevkov: 289 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 6:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Za rešitev težave, rabiš res dobrega majstra. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bojani Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sob Avg 15, 2015 8:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Bojani je napisal/a: |
Bojani je napisal/a: |
Že drugi dan pri avtoelektričarju pa napake še niso našli
lp,
Bojan |
Prvi avtoelektričar po dveh dnevih iskanja obupal ... , iščem drugega...
lp,
Bojan |
Tako, problem je rešen. In kaj je bil vzrok ?
Razlaga avtoelektričarja :
- pod armaturo je bil šop kablov tako nespretno postavljen (pod nosilec armature ?!), da je v vseh teh letih drgnenja med kabloma prišlo do kratkega stika med dvema kabloma
- posledično je crknila bencinska pumpa, ki je laufala non stop, od tu 7 A
lp,
Bojan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
milan62 Član
Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2379 Aktiv.: 10.67 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Avg 15, 2015 9:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Delovanje bencinske črpalke se sliši. Nisi nikoli nič slišal, da nekaj deluje še po zaustavitvi vozila ?
lp _________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MadMax Član
Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 21.27
|
Objavljeno: Sob Avg 15, 2015 9:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Poleg tega ima tudi ta črpalka varovalko.
Očitno je nekdo (oz. kar nekaj oseb) samo "gledal", naredil pa bolj malo. Tudi od tistega kar naj bi bilo narejeno očitno polovica ni bila...
Kakorkoli, glavno da je rešeno, predvsem pa da imaš še vedno avto, ne pa pogorišče, glede na napako... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
www.elektronik.si Seznam forumov
-> Avtoelektrika |
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja
|
Stran 6 od 10 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|