www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Akumulator se prazni
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 45.67
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 15, 2015 10:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

milan62 je napisal/a:
Delovanje bencinske črpalke se sliši. Nisi nikoli nič slišal, da nekaj deluje še po zaustavitvi vozila ?

Ok, da Bojan ni slišal še nekako razumem. Ampak da PRVI MEHANIK ni slišal... Brick wall in to v dveh dneh popravljanja... mislim, da je zrel za prodajat kruh, kaj dosti več pa že ne...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bostjang
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29
Prispevkov: 3174
Aktiv.: 14.25
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 8:57 am    Naslov sporočila: icon_bad  Odgovori s citatom

Bojani je napisal/a:
- pod armaturo je bil šop kablov tako nespretno postavljen (pod nosilec armature ?!), da je v vseh teh letih drgnenja med kabloma prišlo do kratkega stika med dvema kabloma

Podobno izkušnjo sem imel tudi jaz. Prijatelju je avto težko vžigal. Po razmišljanju in gledanju okoli motorja sem opazil napako. Šop žic, ki gre nad motorjem se je drgnil ob vijak, ki štrli iz motorja. Po sanaciji je vžigal brez težav.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pajo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50
Prispevkov: 687
Aktiv.: 3.08

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 9:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:

Ok, da Bojan ni slišal še nekako razumem. Ampak da PRVI MEHANIK ni slišal... Brick wall in to v dveh dneh popravljanja... mislim, da je zrel za prodajat kruh, kaj dosti več pa že ne...

To bi slišal že lastnik avta. Kaj če je prišlo do stika na takšnem mestu, da sta bila črpalka in nek "neznan" porabnik vezana v serijo? Tok je tekel, ampak črpalka se ni vrtela.

_________________
Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 45.67
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 9:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri 7A? Pri takem toku malce dvomim, da se ni vrtela...bolj bi verjel, da teh 7A ni šlo samo čez pumpo, ampak čez malo morje stvari. Vsaka stvar je vlekla po malo...to bi pojasnilo tudi dejstvo, da je tekel nek tok tudi po odstranitvi varovalk. Kot kaže je bil poškodovan tudi dovodni kabel.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 8:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Poleg tega ima tudi ta črpalka varovalko.
Očitno je nekdo (oz. kar nekaj oseb) samo "gledal", naredil pa bolj malo. Tudi od tistega kar naj bi bilo narejeno očitno polovica ni bila...

Kakorkoli, glavno da je rešeno, predvsem pa da imaš še vedno avto, ne pa pogorišče, glede na napako...


Ne, pumpe nisem slišal.
Ko sva s kolegom jemala ven varovalke in obenem merila porabo. Le pri eni, ki pa po opisu door control unit ne bi smela spumpo imet nobene veze, poraba znižala iz 7 A na 3 A.

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
milan62 je napisal/a:
Delovanje bencinske črpalke se sliši. Nisi nikoli nič slišal, da nekaj deluje še po zaustavitvi vozila ?

Ok, da Bojan ni slišal še nekako razumem. Ampak da PRVI MEHANIK ni slišal... Brick wall in to v dveh dneh popravljanja... mislim, da je zrel za prodajat kruh, kaj dosti več pa že ne...


Ta prvi je rekel, da je odklopil vse kar se tiče te enote pod varovalko F53.
Tega sem mal 'nesrečno' izbral na netu, spletna stran pač prenese vse.

Zanimivo je blo, da ko sem pri tem prvem dobil nazaj avto, ni vse delovalo kot prej.
Če razložim kaj se je dogajalo bo tale tema mogoče trajala predolgo d'oh!

Ne morem se namreč znebit občutka 'nategnjenosti' Sad

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 45.67
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 8:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Upam, da vsaj ni nič računal, če ni nič naredil...
Ti kar napiši, kaj je šlo narobe, se bo vsaj vedelo za naprej...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.29

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 16, 2015 9:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Počuti se kot pri spovedi, ti bo lažje... Wink
Pa morda s tem še komu prihraniš podobno izkušnjo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 17, 2015 8:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Upam, da vsaj ni nič računal, če ni nič naredil...
Ti kar napiši, kaj je šlo narobe, se bo vsaj vedelo za naprej...


Prvi ni računal nič, ker kot je rekel ni naredil nič, vsaj dobrega ne.

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 17, 2015 8:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Počuti se kot pri spovedi, ti bo lažje... Wink
Pa morda s tem še komu prihraniš podobno izkušnjo.


Težko je verjet, da se je vse tako poklapalo kot se je, z novimi napakami in odpovedjo pumpe.

NIč takega ne morem povedat, da bi komu kaj prihranil. Če drugega ne si v takem primeru vsaj pomerite akumulator, da ne boste menjali brez potrebe. No ja, moj aku je bil že zelo v letih pa vsaj te investicije ne morem štet kot nateg.

Cena te zgodbe je bila 500 E z materialom in pumpo.

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blay44
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Dec 2010 18:17
Prispevkov: 603
Aktiv.: 3.71

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 17, 2015 6:45 pm    Naslov sporočila:  Nabiram aktivnost Odgovori s citatom

Zanimivo je tole.
Črpalka dobi napajanje preko releja črpalke, ki ga (proti minusu) krmili motorni računalnik. Ta rele dobi napajanje preko glavnega releja ali pa vodnika 15. Odvisno od vgrajena elektronike. Pri cenejših elektronikah (odkar je F.K. Piech oklestil stroške, verjetno tudi tu) so na isti vod vezani tudi vsi ptk grelci senzorjev. Torej, če je dobivala napajanje črpalka, je dobival napajanje najmanj, tudi grelec lambda sonde in recimo grelec masnega pretoka zraka.
Moje male izkušnje Smile.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pajo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50
Prispevkov: 687
Aktiv.: 3.08

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 17, 2015 6:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Težko je verjet, da se je vse tako poklapalo kot se je, z novimi napakami in odpovedjo pumpe.

Če je crknila tudi pumpa, se nekako poklapa z mojim razmišljanjen nekaj postov naprej.
Ker se pumpa ni vrtela, je pa vlekla štrom, se je torej obnašala kot navaden upor-grelec?
Ker je bil nek padec napetosti na njej in omenjen tok, je torej pumpa postala "pečica," in se je obnašala kot kratek stik?

_________________
Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.29

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 17, 2015 7:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Avto s crknjeno pumpo ne bi vžgal, ali pač?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojani
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Maj 2008 9:48
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 17, 2015 7:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Avto s crknjeno pumpo ne bi vžgal, ali pač?


Applause pumpa je crknila med vožnjo od prvega k drugemu ( seveda je crknu tud avto ) ob tem da sem
zavohal, da se v kabini nekaj dogaja, ampak tako malo, da se nisem preveč ukvarjal s tem...., pač bil avto v delavnici pa se je nalezu vonja Brick wall

lp,
Bojan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
napetost
Član
Član



Pridružen-a: Pet 29 Dec 2006 19:52
Prispevkov: 884
Aktiv.: 4.20
Kraj: koroška

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 05, 2020 3:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Na enako misijo se bom podal jaz nad kolegovega Caddya, letnik 2004, s CANBUSom.

Ali ima kdo originalen VAG kabel od RossTech za posodit?

Ker s puljenjem varovalk nisem dosegel ničesar, plus tega imam nekako občutek da bo treba CAN-Gateway modul vpisat da avto nima več originalnega radia. Zaenkrat je to le sum. Kakor da se en od modulov ne spravi v spanje in potem veselo porablja okoli 300 mA.



Res, da je d tvojega posta minilo kar nekaj časa, se mogoče spominjaš kje je bla napaka.

Sam imam golfa letnik 2014 pa mi tudi papa približno 0,3A , tudi če izključim vse varovalke. Mi je zmanjkalo idej.

_________________
lp
Janez1322@gmail.com
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Stran 7 od 10

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 70 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group