 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
smuka100 Član

Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02 Prispevkov: 47 Aktiv.: 0.24 Kraj: prlekija
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 7:14 am Naslov sporočila: temperatura hladilne tekočine - vivaro |
|
|
Na Opel vivaru 1,9dti l.2006 se mi na prikazovalniku temperature hladilne tekočine pojavlja naslednja težava.Prikaz je z digitalni z črticami.Ko se hladen zaštarta se čez čas pojavijo ena črtica pa potem druga tretja , četrta vendar prikazane črtice potem začnejo vsake toliko časa preskakovati iz pete črtice na drugo pa potem nazaj napeto pa zopet na tretjo....
Kaj bi lahko bil vzrok lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 8:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Slab stik na konektorju temperaturnega tipala.
Ali pa se žice nekam drgnejo in so že malo preglodane.
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 12:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako hitro se dogajajo ti preskoki? So počasna nihanja v minuti ali hitro skačejo v sekundi?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smuka100 Član

Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02 Prispevkov: 47 Aktiv.: 0.24 Kraj: prlekija
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 8:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preskoki se dogajajo na različne intervale
Ali mi lahko kdo pove kje je ta senzor?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 9:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
smuka100 je napisal/a: |
Preskoki se dogajajo na različne intervale |
Če je zanič termostat hladilne tekočine to lahko hitro preveriš med vožnjo tako, da voziš enakomerno po AC in spraviš temperaturo na normalno. Potem pa po kakšnem dolgem avtocestnem klancu/spustu (dovolj je npr. višnjegorski) zaviraš par 100m z motorjem in opazuješ temperaturo. Če takrat začne padat je to zanesljiv znak, da je termostat zrel za menjavo.
Še najbolj izrazito se to vidi, ko so zunanje temp. nižje od 5 ali vsaj 10 stopinj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
Slišal sem da če ni originalna pride do razjedanja materialov in predčasno odpove pečka v kabini... lahko kdo tole potrdi. |
Ti potrdim čeprav to nima zveze s pečko ampak s plastičnimi in gumijastimi deli po motorju. Npr. Audi priporoča rdeči, BMW pa modri antifriz.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 9:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
V glavnem gre za aluminij in baker- iz teh dveh materialov so hladilniki. In en antifriz je primeren za baker, drugi za aluminij. Ko smo imeli patrola, je mehanik notri vlil napačnega, hladilnik je bil bakren in ga je v kakem letu prežrlo.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Pa hladilno če je starejša od 4 lete bolje zamejati ob menjavi termostata, da se vse obenem porihta. Smile Uradno se menja po 2 letih.
Vprašanje je samo katero hladilno izbrati .... original ali "kramo" ?
Slišal sem da če ni originalna pride do razjedanja materialov in predčasno odpove pečka v kabini... lahko kdo tole potrdi.
|
Potem bi tole moralo pisat v navodilih, tako kot za menjavo žarnic pa tega ni nikjer.
Je že bilo nekje napisano od teh tekočin. Vglavnem imaš samo tri vrste modro, rdečo in rumeno. Ne vem pa katera je točno za kam.
Jaz sem pri puščanje pečke zadevo rešil s Radiator sealer župo. Kupljena pa je bila tista poceni od STPja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 13, 2015 1:01 am Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Potem bi tole moralo pisat v navodilih, tako kot za menjavo žarnic pa tega ni nikjer. |
Če pustimo na strani pretirane cene "originalnih" tekočin in delov ...
Proizvajalcem avtov ni cilj preprečevat neumnosti lastnikov. Več škode kot si lastniki naredijo več delov in avtov oni prodajo ...
Če jim omeniš navedbo v navodilih pa boš dobil odgovor, da pravo hladilno tekočino dobiš na pooblaščenih servisih in te barva čisto nič ne briga ker žarnice lahko menja voznik sam, za menjavo hladilne tekočine pa so usposobljeni servisi.
Enako delajo pri motornih oljih.
kobranka je napisal/a: |
Jaz sem pri puščanje pečke zadevo rešil s Radiator sealer župo. Kupljena pa je bila tista poceni od STPja. |
Isti efekt bi dosegel, če bi v hladilno tekočino pomešal še surov beljak navadnega jajca ... resno ker so to nekateri že dokazali v praksi
Vsi takšni fast-food popravki res ustavijo puščanje na drobnih razpokah a imajo to slabo lastnost, da naredijo po motorju sloj termo izolacije, ki poslabša prenos toplote med kovino in hladilno tekočino, potem pa so lastniki začudeni, ko pri "normalni" delovni temperaturi poči glava ali kaj podobnega.
Če primerjam z elektroniko - to je enako kot, če med hladilno rebro in elementom, ki se greje, ne bi dal termo-prevodne paste ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Nov 13, 2015 9:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Se žal NE morem strinjat s teboj. Luči ne moreš sam zamenjat na cesti, ker ti pri razdiranju uzame slabo uro, če si bil pri izboru avta prepameten.
Pečka je puščala, že ko je bil avto kupljen. Bog si ga vedi kaj je prejšen lastnik ulival v hladilni sistem in to je bilo zelo dolgo dokler nisem dobil po tvojem tega jajčnega beljaka. Nikakor nisem planiral dajat 300€ za novo pečko. Še zmeraj lahko spustim hladilno tekočino samo, da dobim preklemani čep. Važno je da je zakrpalo luknjo v pečki in ni potrebe udihavat ter dolivat antifriza. Tudi sama pečka se sedaj lepše zagreje, ker prej se zlepa ni. In tudi če daš, na servis, kaj misliš da bo ta naredil spustil staro hadilno tekočino ven pa vlil novo notri in naredil odzračenje. A misliš, da se mu lušta izpirat hladilni sistem, če ga slučajno ne opozoriš na to.
Kaj boš pa takrat dal v hladilni sistem, da ti izpere svinjarijo? Pri klasičnem načinu se pri izpiranju doda čisto destilirano vodo ter se petkrat gre peljat in zamenjat usrano vodo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 13, 2015 6:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Res se pri vseh avtih ne da več enostavno menjat žarnic - še posebej ne v glavnih reflektorjih. Za ostale žarnice pa večinoma ni problem.
Kaj in zakaj si delal ti s svojim avtom je in bo tvoj problem ...
Da se hladilni sistem čisti z destilirano vodo prvič slišim. Jaz jo za namen hlajenja mešam z antifrizom.
Tudi za čiščenje hladilnega sistema se dobijo namenska čistila. Nekateri pa namesto tega v hladilni sistem nalijejo kar razredčen kuhinjski kis, ki preizkušeno razkroji vodni kamen. To pustijo v motorju 24 ur in nato zadevo izperejo, vmes pa se še malo zapeljejo, da zadeva temeljito zaokroži.
Pa še to ... nekateri motorji imajo delovno temp. do 105 stopinj in v njih ne sme biti samo voda, ampak jo je treba po navodilih proizvajalca mešat z antifrizom. Če se to ne stori, ob ogretem motorju nastane v hladilnem sistemu previsok pritisk, potem pa slišimo stokanje kolk je avto zanič, ko začnejo puščat cevi in hladilniki ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|