|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc_b Član
Pridružen-a: Tor 03 Maj 2011 15:02 Prispevkov: 207 Aktiv.: 1.31 Kraj: radeče
|
Objavljeno: Pet Sep 13, 2019 9:00 pm Naslov sporočila: Resitev DPF filtra na bagru |
|
|
Pozdravljeni, imam tezavo, na katero upam da mi bo znal kdo pomagati. Elektronika na bagru mi pokaze napako na dpf filtru. Ob poizkusanju raznih variant smo ugotovili, da je napetost komunikacije motornega racunalnika in senzorja pritiska dpf filtra 27v.Na drugi strani pa iz senzorja do racunalnika tece tok 1,6v-tu pa se pojavi tezava. Pri omenjenih 1,6v mi javlja 250% stopnjo zabitosti filtra, pri nizji napetosti pa zaznava manjso zabitost. Na kaksen nacin bi lahko prisel to tega, da bi bilo med senzorjem in racunalnikom 0,4 ali o,3v kar bi bilo dovolj, da bi racunalnik mislil da je vse ok?
Za lazje razumevanje prilagam mini delavnisko skico 😁
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.33 MB |
Pogledana: |
10 krat |
|
_________________ Bolje dež, kot slabo vreme. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yu2myg Član
Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 13:49 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.68 Kraj: Gardinovci-Vojvodina-KN05BE
|
Objavljeno: Sob Sep 14, 2019 7:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja mislim da varanje elektronike ne bi bilo sretno rešenje na duge staze.Jer takvo rešenje posle ostane kao stalno rešenje i korisnik posle izvesnog vremena zaboravi da kontroliše zaprljanost filtera što može dovesti do nesagledivih posledica.
_________________ tube technique is the law |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_b Član
Pridružen-a: Tor 03 Maj 2011 15:02 Prispevkov: 207 Aktiv.: 1.31 Kraj: radeče
|
Objavljeno: Sob Sep 14, 2019 9:14 am Naslov sporočila: |
|
|
To je ze vse res, tega se popolnoma zavedamo, ampak trenutno se isce resitev na kratki rok ( v izogib mirovanja bagra).
_________________ Bolje dež, kot slabo vreme. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dgrude Član
Pridružen-a: Sob 15 Nov 2008 13:44 Prispevkov: 193 Aktiv.: 1.03 Kraj: Velike Lašče
|
Objavljeno: Sob Sep 14, 2019 1:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če si prav razlagam tvoje vprašanje, je napetost na senzorju 27V, tok pa 1,6A, moralo bi biti pa 27V 0,3-0,4A ?? Tok ima enoto A(mper), napetost pa enoto V(olt). Če so moje domneve pravilne, odlopi senzor in namesto senzorja dodaj upor 68Ohm 20W.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vilnev77 Član
Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Sep 15, 2019 9:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Stopnja zabitosti filtra je računska vrednost večih parametrov.
Ta senzor meri razliko tlaka DPF, ki pa je odvisna od pretoka plinov skozi filter.
Načeloma bi moglo biti brez razlike tlaka (bager samo pod kontaktom) na izhodu senzorja 0,5V (začetni offset) Med delovanjem na prostem teku pa na testerju ne sme biti pritisk večji kot 20 mBar - koliko je to v napetosti pa ne vem (predvidevam da 0,8v).
Stanje 255% me tudi malo skrbi da je to zaradi napake v motornem računalniku ali pa zaradi števca delovnih ur in je potrebna menjava DPF zaradi iztrošenosti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4049 Aktiv.: 18.18 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Sep 15, 2019 1:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
DPF filter daš na regeneracijo ?
https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost/nasveti/2016-05-04-zamaseni-filtri-trdnih-delcev
DPF pa zamašiš če ti pušča semering na turbini , zapacaš še EGR ki ne vrača
nezgorelega nazaj v motor in na koncu še DPF , vse lepo po vrsti .
Pri vsem tem povoziš toliko senzorjev da vprašanje kakšno moč sploh motor daje od
sebe ker pač vse teče v zaprti zanki
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 68 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|