 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
Objavljeno: Tor Apr 12, 2016 11:11 pm Naslov sporočila: Pomislek priklopa 7,5kw elektormot 230/380 zvezda/trikot |
|
|
Pozdrav,
potrebujem pomoč pri zagonu cirkularja, list žage 700, s elektromotorjem 7,5kw V220/380(A 20/11,6).
Elektromotor mi je podaril družinski prijatelj in sem odločil da sestavim circular za žaganje drv (ima polhen k.u...a.c. žaganja s motorko )
Prva stvar preden sem nabavil večino materiala, je bila testiranje motorja, ter za zvezda/trikot.
Motor sem že zvezal, ter ga brez obremenitev uspešno zagnal. V pogonu sem ga pustil le kakšno minute, ugasnil in umaknil motor do nadaljnega.
Danes sem hotel zagnati motor, že postavljen na ogrodje, pogon vezan preko jermenice, ter list 700. Slučajno sem zopet pogledal malo na tablico EM, ter se ustavil, ter pomislek da je možnost da se ta motor pri tej vezavi in nadaljnem delovanju skuril. Nato sem zasledil da z naš omrežni SLO standard naj ne bi bil primeren tak zagon, ampak samo direktno trikot. Pri direktnem zagonu me pa skrbi, da bi zaradi mehanske obremenitve ven zmetalo hišne 25A varovalke. Skrbijo me zagonski amperi, ki naj bi pri tem ElekM poskočilo tudi do 50A ali več....
Nato sem klical družinskega prijatelja, ter ga vprašal kako ga je on uporabljal, ter dejal, da zagon zvezda/trikot, ter brez težav na hišni 16A varovalki. Uporabljal pa ga je za upihovanje v mizarski delavnici.
Mi lahko kdo prosim svetuje ali je moja skrb odveč ali povsem realna? V naprej hvala...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.17 MB |
Pogledana: |
28 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mobwap Član


Pridružen-a: Sre 14 Mar 2012 9:42 Prispevkov: 326 Aktiv.: 2.01 Kraj: Doma
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 6:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Mislim a je motor 5,5kW in ne 7,5kW. Ampak nisem 100%, Italjani imajo "čudne" - KM in ne kW oznake na starejših motorjih.
Sodim po toku ki ga motor vleče na 380V. 7,5kW vleče okrog 16A.
_________________ INSTALLING DEMOCRACY.... 44% DONE.
Installation failed.
404 error: form not found.
FORMING GOVERNMENT.... 23% DONE.
Formation failed. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
transalp Član


Pridružen-a: Čet 31 Maj 2012 7:08 Prispevkov: 340 Aktiv.: 2.13 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 7:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Na napisni tablici je podatek "CV" -> Cavalli Vapore - to je moč v konjskih silah.
_________________ Življenje je spolno prenosljiva bolezen s stoodstotno smrtnostjo.
Rodimo se goli, mokri in lačni. Nato gre na slabše.
Ko sem začel, nisem imel ničesar. Večino tega imam še danes. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 8:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, nisem bil pozoren. Avtomatsko sem se zagledal od samega začetka v št. 7,5. Je jasno sedaj da je 5,5kw.
Lahko kdo od vaju prosim odgovori glede mojih pomislekov zagona in pogona.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.19 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 8:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Če prav vidim, je ta motor primeren samo za vezavo zvezda na 400 V. Za vezavo zvezda-trikot bi na tablici moralo pisati 380/660 V. Navitja v tem motorju so 220 V. V vezavi trikot je na posameznem navitju medfazna napetost (400 V, tok v tej vezavi bo presegel 30 A). Če ga boš tako priklopil, bo motor kmalu spustil dim.
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 9:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Aha, razumem. Torej prečna, horizontalna vezava s spojnimi ploščicami.
Če prav sklepam, ko izkušneni uporabniki pogledate tablico motorja:
- če ni nobenih znakov zvezde ali trikota je obvezna direktna vezava
- isti način vezave če bi bil samo znak zveda
- če bi bil znak trikot, pa bi potem lahko imel zagon zvezda trikot
Torej, vezal zvezda zagon.
- Bom imel težave pri zagonu 700mm žage? Glede povečanja amperov in podobno zaradi teže? V hiši imamo še stari način varovalk (cca. 50let staro ali več), ter sem že moral klicati elektro, da so odprli omarico s glavnimi varovalkami. Se lahko izgonem težavam na glavni omarici s namestitvijo avtomatskih varovalk med motorjem in elektro omarico? Sej veste kako je s taščo, ki je gazda v hiši, LOL.
- Kako se v praksi pravilno zaganja 3f motorje, recimo 5,5 ali 7,5kw, ki imajo zagon zvezda, ter imajo večje obremenitve? So potrebni frekvenčniki?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 9:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče Direct On Line Starter (DOL)?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.07 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Pred motor daj poseben modul - mehki zagon. Dobiš ga na Bolhi.
LP
_________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RobiStrom Član

Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 220 Aktiv.: 1.75 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 10:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Motor lahko brez težav priklopiš na zvezda trikot, najbrž bi šlo tudi na direkten zagon. Preklop je v osnovi namenjen za sistem kjer je motor že v štartu obremenjen, pri žagi pa je nazačetku praktično prosti tek, če ne boš imel polena že na listu .
V vezavi zvezda je na navitjih 230V po preklopu na trikot pa gre na 400V. Motor bi moral brez težav delovati kjub temu da je na tablici 380V.
25A glavne varovalke bi morale zdržati zagon in obratovanje. Pred motor pa daj 16A v C razredu ni nujno da so avtomatske.
_________________ LP Robi
Nazadnje urejal/a RobiStrom Sre Apr 13, 2016 10:37 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 10:31 am Naslov sporočila: |
|
|
ta motor lahko vežeš samo v zvezdo!!!!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 10:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno bo šlo kar direktni vklop
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 10:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Družinski prijatelj pravi, da ga je brez problemov zaganjal zveda-trikot, ter doma ima 3x16A.
Edina logična razlaga bi bila, da je motor previt ali pa ima RobiStrom prav?!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RobiStrom Član

Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 220 Aktiv.: 1.75 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 3:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na sliki je sicer 1,6A, 16A bo pa super.
_________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dejanc Član

Pridružen-a: Tor 14 Sep 2010 12:26 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.31
|
Objavljeno: Sre Apr 13, 2016 4:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
RobiStrom je napisal/a: |
Na sliki je sicer 1,6A, 16A bo pa super. |
Očitno simbolična slika s strani bolhe uporabnike. Hvala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 7 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|