 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 12:24 pm Naslov sporočila: Mazda 5 čudna težava |
|
|
Avto je z dizelskim motorjem. Do sedaj se je zgodilo 3x, da je vozilo nekontrolirano med vožnjo nabilo poln plin. Pri tem pa je tudi močno zakadilo. Po navadi se je to zgodilo, ko se je ustavljalo oz zaviralo. Ko se je to zgodilo prvič se je vozilo peljalo na servis - sicer k enemu "garažnemu" mehaniku. Vozilo mislim da je bilo dano na tester in naj ne bi bila zaznana kaka napaka. Mehanik je "okrivil žensko nogo" , ki je takrat vozila. Težava se je čez čas ponovila sicer manj očitno. Včeraj je to doživel sam mehanik, ki je vozilo peljal na testno vožnjo zaradi zavor. Ob pregledu je ugotovil, da je v motorju precej prevelika količna olja. Skoraj 2x toliko kot bi ga moglo biti. Ugotovljeno je bilo, da je v olju nafta. Kje lahko pride nafta v motor? Je zgoraj opisana težava navezana na to? Koliko sem videl motor po mojem laičnem menju skozi bosh crpalko nafta ne more v motor. Koliko sem gledal imajo šobe skupni vod. Črpalka pa je potem takem gnana z jermenom na suho. Tudi v okvaro šobe dvomim, kajti motor sicer obratuje čisto normalno in ne kadi.
PS
Vozilo je last sestre.. _________________ lp
Silvo
Nazadnje urejal/a Silvo Sob Maj 21, 2016 2:28 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 1:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa veš, da je nafta? _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 2:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Kako pa veš, da je nafta? |
Se voha. Sem vprašal tudi na mazda forumu. ***klik*** Pa malo sem bral tudi tam. Očitno je težava DPF -(Filter trdnih delcev) ***klik*** _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 3:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo, predlagam pregled stanja ležajev in tesnil osi v turbini, ter pregled injektorjev.
Če turbini ob osi uhaja motorno olje to povzroči preveč "goriva", to pa se kaže kot nekontrolirano dajanje gasa.
Nafta v olje pa pride ponavadi zaradi slabih injektorjev, ki ne zapirajo več dobro. Takrat se neizgorelo gorivo prime sten cilindrov in uhaja za bat, ker je redkejše od olja pa ga batni obročki ne odstranijo v celoti in tako pride v motorno olje. To bi se moglo poznat tudi na porabi, ki se v takih primerih lahko malo poveča. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 4:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok hvala za odgovor. Poročam kaj bo ugotovljeno. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 7:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Primer: nenavadna nesreča "prkuril s polnim plinom čez križišče" in prebil varovalno ograjo . . .
A mu je mogoče dizelski motor pobegno na par 100kW moči in se ni mogo več ustaviti in je poletel po zraku čez križišče ?
Iztok bo vedel svetovati kako se pravilno odreagira v situaciji pobega vrtljajev dizelskega motorja.
Lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 8:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je ob pospeševanju kadilo sivo oz. modro, potem preveri turbino. Če gre tam čez olje, se pri podtlaku nabere v sesalni cevi in ko to motor dobi v cilindre, gre v polne obrate.
Če je kadilo črno, je problem v injektorjih. Poznam primer, ko je na avtocesti injektor počil (kar dva naenkrat) , avto je pospešil nenormalno, potem je počilo in motor je šel v kose. So zamenjali motor pod garancijo.
Skratka po barvi dima lahko približno lociraš problem. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 8:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
Iztok bo vedel svetovati kako se pravilno odreagira v situaciji pobega vrtljajev dizelskega motorja.
Lp. |
Stisneš sklopko, avto ustaviš, daš v peto in pri držanju zavore počasi spustiš sklopko, da ga ustaviš. Če to storiš dovolj hitro, si prišparal kup denarja , ker v takem pobegu ponavadi glavna gred ne zdrži. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 9:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
A ni bolje da sklopke ne stisneš ampak avto ustaviš z zavoro. Tako ti motor ne bo pobegnil v vrtljaje, kjer bi se kaj razletelo. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Maj 21, 2016 10:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če "znori" dizel zaradi olja iz turbine se pri ročnih menjalnikih da v najvišjo prestavo in tišči zavoro dokler vse ne obmiruje - avto in motor. Zavirat je treba sorazmerno močno, da se ne pregrejejo in odpovedo še zavore.
Pri avtomatikih pa je to težje že zaradi wandlerja ...
Ko se nam je to 1x zgodilo na servisu po testni vožnji je bil na srečo zraven CO2 gasilni aparat s katerim sem iz zračnega filtra "pregnal" zrak/kisik in je hitro ugasnil.
Eni priporočajo sneti cevi iz sesalnega kolektorja in zamašiti dovod zraka, a je to lažje svetovati kot praktično narediti ... rad bi videl heroja, ki bi pri tuleči razgreti zverini rinil z rokami in glavo pod havbo pa šraufal ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.63 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Ned Maj 22, 2016 7:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Danes imamo avtomobile ,ki se obnašajo po svoje. Predvidevam , da je šlo za tole.
Ups Spregledal količino olja.
Nazadnje urejal/a solomojster Ned Maj 22, 2016 8:44 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.05 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Ned Maj 22, 2016 8:14 am Naslov sporočila: |
|
|
smo imeli ravno tak primer pred kratkim s podobnim common rail dizlom. Motor ušel v obrate. V motorju dvojna količina olja (nafte), mehaik pravi da je najbrž kaka šoba puščala... Seveda nivoja ollja ni nihče redno kontroliral.
Pri tebi je dobro ker te motor na to počasi opozarja, pri nas se je zgodilo samo enkrat, pa takrat do konca (razbilo vztrajnik, sklopka šla,smo dali not drug motor)
čimprej saniraj, menjaj šobe in turbino pa boš še dolgo vozil.
Jaz sem turbino vzel tule http://stores.ebay.de/Nerings?_trksid=p2047675.l2563
Šobe pa sem nesel jelenu, vendar tega tipa močno odsvetujem. Stari je maček za stare "bosch pumpe", pri common rail so mrzli, čeprav tega ne priznajo, računajo pa vseeno dobro. _________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Merlin Član

Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47 Prispevkov: 289 Aktiv.: 1.36
|
Objavljeno: Ned Maj 22, 2016 9:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Če odvzameš kontakt, se pravi s ključem ga ni mogoče ugasniti? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Ned Maj 22, 2016 10:25 am Naslov sporočila: |
|
|
V takem primeru motor ne deluje na primarno gorivo ampak na motorno olje.
Če odvzameš kontakt, se zgolj za 2÷3 sekunde zapre loputa na sesalnem kolektorju (sicer namenjena zgolj lepšemu in mirnejšemu ugašanju), v tem času pa vrtljaji le nekoliko padejo in se motor ne ustavi. Ko se loputa spet odpre, je kmalu konec veselja...
dragoon: sploh ni nujno da pušča šoba, če bi tako puščala bi motor že prej dajal še druge simptome.
Nivo olja narašča pri dizlih z dpf zaradi regeneracij, s tem da povečanje pride z vnešeno nafto, kot si že omenil.
Ekologija je drag špas... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|