www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mazda 5 čudna težava

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.93
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 12:24 pm    Naslov sporočila: icon_question Mazda 5 čudna težava Odgovori s citatom

Avto je z dizelskim motorjem. Do sedaj se je zgodilo 3x, da je vozilo nekontrolirano med vožnjo nabilo poln plin. Pri tem pa je tudi močno zakadilo. Po navadi se je to zgodilo, ko se je ustavljalo oz zaviralo. Ko se je to zgodilo prvič se je vozilo peljalo na servis - sicer k enemu "garažnemu" mehaniku. Vozilo mislim da je bilo dano na tester in naj ne bi bila zaznana kaka napaka. Mehanik je "okrivil žensko nogo" Wink , ki je takrat vozila. Težava se je čez čas ponovila sicer manj očitno. Včeraj je to doživel sam mehanik, ki je vozilo peljal na testno vožnjo zaradi zavor. Mr. Green Ob pregledu je ugotovil, da je v motorju precej prevelika količna olja. Skoraj 2x toliko kot bi ga moglo biti. Ugotovljeno je bilo, da je v olju nafta. Kje lahko pride nafta v motor? Je zgoraj opisana težava navezana na to? Koliko sem videl motor po mojem laičnem menju skozi bosh crpalko nafta ne more v motor. Koliko sem gledal imajo šobe skupni vod. Črpalka pa je potem takem gnana z jermenom na suho. Tudi v okvaro šobe dvomim, kajti motor sicer obratuje čisto normalno in ne kadi.

PS
Vozilo je last sestre..

_________________
lp
Silvo


Nazadnje urejal/a Silvo Sob Maj 21, 2016 2:28 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 1:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako pa veš, da je nafta?
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.93
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 2:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
Kako pa veš, da je nafta?


Se voha. Sem vprašal tudi na mazda forumu. ***klik*** Pa malo sem bral tudi tam. Očitno je težava DPF -(Filter trdnih delcev) ***klik***

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 3:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo, predlagam pregled stanja ležajev in tesnil osi v turbini, ter pregled injektorjev.

Če turbini ob osi uhaja motorno olje to povzroči preveč "goriva", to pa se kaže kot nekontrolirano dajanje gasa.
Nafta v olje pa pride ponavadi zaradi slabih injektorjev, ki ne zapirajo več dobro. Takrat se neizgorelo gorivo prime sten cilindrov in uhaja za bat, ker je redkejše od olja pa ga batni obročki ne odstranijo v celoti in tako pride v motorno olje. To bi se moglo poznat tudi na porabi, ki se v takih primerih lahko malo poveča.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.93
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 4:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok hvala za odgovor. Poročam kaj bo ugotovljeno.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 7:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Primer: nenavadna nesreča "prkuril s polnim plinom čez križišče" in prebil varovalno ograjo . . .

A mu je mogoče dizelski motor pobegno na par 100kW moči in se ni mogo več ustaviti in je poletel po zraku čez križišče ?

Iztok bo vedel svetovati kako se pravilno odreagira v situaciji pobega vrtljajev dizelskega motorja.

Lp.

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 8:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je ob pospeševanju kadilo sivo oz. modro, potem preveri turbino. Če gre tam čez olje, se pri podtlaku nabere v sesalni cevi in ko to motor dobi v cilindre, gre v polne obrate.
Če je kadilo črno, je problem v injektorjih. Poznam primer, ko je na avtocesti injektor počil (kar dva naenkrat) , avto je pospešil nenormalno, potem je počilo in motor je šel v kose. So zamenjali motor pod garancijo.
Skratka po barvi dima lahko približno lociraš problem.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 8:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Profesor Einstein je napisal/a:


Iztok bo vedel svetovati kako se pravilno odreagira v situaciji pobega vrtljajev dizelskega motorja.

Lp.

Stisneš sklopko, avto ustaviš, daš v peto in pri držanju zavore počasi spustiš sklopko, da ga ustaviš. Če to storiš dovolj hitro, si prišparal kup denarja , ker v takem pobegu ponavadi glavna gred ne zdrži.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 9:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A ni bolje da sklopke ne stisneš ampak avto ustaviš z zavoro. Tako ti motor ne bo pobegnil v vrtljaje, kjer bi se kaj razletelo.
_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2016 10:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če "znori" dizel zaradi olja iz turbine se pri ročnih menjalnikih da v najvišjo prestavo in tišči zavoro dokler vse ne obmiruje - avto in motor. Zavirat je treba sorazmerno močno, da se ne pregrejejo in odpovedo še zavore.

Pri avtomatikih pa je to težje že zaradi wandlerja ...
Ko se nam je to 1x zgodilo na servisu po testni vožnji je bil na srečo zraven CO2 gasilni aparat s katerim sem iz zračnega filtra "pregnal" zrak/kisik in je hitro ugasnil.
Eni priporočajo sneti cevi iz sesalnega kolektorja in zamašiti dovod zraka, a je to lažje svetovati kot praktično narediti ... rad bi videl heroja, ki bi pri tuleči razgreti zverini rinil z rokami in glavo pod havbo pa šraufal ... Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
solomojster
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26
Prispevkov: 851
Aktiv.: 4.63
Kraj: NOVA GORICA

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 22, 2016 7:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes imamo avtomobile ,ki se obnašajo po svoje. Predvidevam , da je šlo za tole.

Ups Spregledal količino olja.


Nazadnje urejal/a solomojster Ned Maj 22, 2016 8:44 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 22, 2016 8:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

smo imeli ravno tak primer pred kratkim s podobnim common rail dizlom. Motor ušel v obrate. V motorju dvojna količina olja (nafte), mehaik pravi da je najbrž kaka šoba puščala... Seveda nivoja ollja ni nihče redno kontroliral.
Pri tebi je dobro ker te motor na to počasi opozarja, pri nas se je zgodilo samo enkrat, pa takrat do konca (razbilo vztrajnik, sklopka šla,smo dali not drug motor)
čimprej saniraj, menjaj šobe in turbino pa boš še dolgo vozil.
Jaz sem turbino vzel tule http://stores.ebay.de/Nerings?_trksid=p2047675.l2563
Šobe pa sem nesel jelenu, vendar tega tipa močno odsvetujem. Stari je maček za stare "bosch pumpe", pri common rail so mrzli, čeprav tega ne priznajo, računajo pa vseeno dobro.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 289
Aktiv.: 1.36

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 22, 2016 9:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če odvzameš kontakt, se pravi s ključem ga ni mogoče ugasniti?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 22, 2016 10:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V takem primeru motor ne deluje na primarno gorivo ampak na motorno olje.
Če odvzameš kontakt, se zgolj za 2÷3 sekunde zapre loputa na sesalnem kolektorju (sicer namenjena zgolj lepšemu in mirnejšemu ugašanju), v tem času pa vrtljaji le nekoliko padejo in se motor ne ustavi. Ko se loputa spet odpre, je kmalu konec veselja...

dragoon: sploh ni nujno da pušča šoba, če bi tako puščala bi motor že prej dajal še druge simptome.
Nivo olja narašča pri dizlih z dpf zaradi regeneracij, s tem da povečanje pride z vnešeno nafto, kot si že omenil.
Ekologija je drag špas...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group