Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hefe Član

Pridružen-a: Sre 10 Avg 2016 17:01 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2016 7:12 pm Naslov sporočila: Testiranje vžigalnega magneta na stari motorni žagi |
|
|
Imam staro motorko (echo cs 451 vl), ki ima še stari vžigalni sistem (point ignition system), ki nikakor od sebe ne da iskre.
Tuljavo sem testiral primarno navitje ima upornost 1 ohm sekundardno pa 5 kohm. Kondenzator skozenj ne spušča toka. Žice sem tudi testiral in so tudi vredu.
Imate kakšne predloge kaj bi lahko bilo narobe?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
847.22 KB |
Pogledana: |
28 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
35.45 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55c Član

Pridružen-a: Sob 14 Feb 2009 1:24 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.37 Kraj: Mala Pristava
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2016 7:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Platine ne zgledajo preveč dobro
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hefe Član

Pridružen-a: Sre 10 Avg 2016 17:01 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2016 7:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
s55c je napisal/a: |
Platine ne zgledajo preveč dobro |
Sem preveril upornost čez sklenjeno stikalo je 1 ohm tako da bi moralo štimat (se opravičujem za slabo sliko), sem jih tudi malo pobrusil prej.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.80 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2016 7:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ti to menjaj platine- kolikor jih je še ostalo- in kodenzator, nastavi platine na ustrezno distanco, vse lepo očisti in sem siguren da ti bo vžgalo od prve.
_________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Avg 11, 2016 7:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Običajno se najlažje razmak uravna kar z podložitvijo predplačniško polnilno kartico ali pa poslovno kartico.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Avg 11, 2016 8:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz uporabljam kar navaden pisarniški papir - 1 list je 0.1mm (desetinka)
UPS - upotreba priručnih sredstava
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hefe Član

Pridružen-a: Sre 10 Avg 2016 17:01 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Čet Avg 11, 2016 3:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za nasvete, danes sem dal pregledati še kondenzator z specialnim multimetrom. Sporočim rezultate. Pa še za info zadeva je prvič vžgala potem pa je po par sekundah crknila in od takrat ni več iskre. Drugače sem ročno stikalo odklopil tako da tam nebi smelo biti problema.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.80 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Čet Avg 11, 2016 5:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hefe je napisal/a: |
danes sem dal pregledati še kondenzator z specialnim multimetrom. |
A ti to varčuješ na enem kondenzatorju- ker po platinah se vidi da ni v redu; in pusti ti meritve z nekimi "specialnimi" multimetri -kakšni so sploh to- lahko opišeš?
_________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hefe Član

Pridružen-a: Sre 10 Avg 2016 17:01 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Čet Avg 11, 2016 6:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da ne bo pomote nimam poklica iz elektrotehnike, kondenzator mi je izmeril nekdo drug z službenim multimetrom, pokazal je 190 nF.
Zadevo sem naredil kot ste rekli razmik v maksimalnem odmiku je 0,2 mm.
Tuljave se pa praktično ne da kaj premikati.
Drugače če sem dal mojo roko med ohišjem motorke in vžigalnim kablom ter potegnil za vrvico me je streslo tako da zadeva da nekaj od sebe, pa tudi multimeter nekaj toka pokaže, vendar svečka iskre še vedno ne da
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hefe Član

Pridružen-a: Sre 10 Avg 2016 17:01 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Čet Avg 11, 2016 9:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
No zdaj je zadeva vžgala, nisem pa siguren al je to posledica nastavljanja tuljave (ki se jo sicer da malo premikati, vendar je za vztrajnikom, tako da jo lahko nastavljaš le po občutku) ali pa zaradi malo daljšega brušenja kontaktov stikala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 5.00 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pet Avg 12, 2016 10:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Drugače iskro lahko preveriš tudi tako, da svečko odviješ, daš v kapo in prisloniš na kovinsko ohišje cilindra. Potegneš za vrvico in opazuješ iskro. Na ta način se da tudi ugotovit recimo, ko iskra je , vendar je šibka.
l.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hefe Član

Pridružen-a: Sre 10 Avg 2016 17:01 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Pet Avg 12, 2016 2:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja saj tako sem tudi poskušal, se opravičujem da se nisem jasno izrazil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|