 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sirjost Član

Pridružen-a: Sob 20 Feb 2016 16:30 Prispevkov: 95 Aktiv.: 0.84 Kraj: pescenk bliz Cerknce
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 9:29 pm Naslov sporočila: Kratek stik As motorja |
|
|
Pozdravljeni zanima me mogoče nekaj čudnega.
Na Vegovi vežemo motorje. Ena od teh vaj je tudi kratek stik AS motorja. V tem primeru moramo narediti zavoro in zablokirati rotor, da se ne vrti.
Menim da se potemtakem, ker se motor ne vrti tudi ni momenta.
Ali se ob tem pojavljajo izgube v železu, ventilaciji in navitju in ali je to možno izračunati. _________________ lp jerc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 9:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preskus kratkega stika... od 0V višaš napetost do nazivnega toka... izgube na W-metru so izgube v navitjih (stator+rotor)... v železu so v tem primeru minimalne/zanemarljive.
Podobno pri preskusu kratkega stika transformatorja.
---------
V prostem teku pa so v bakru zanemarljive in na W-metru odčitamo izgube v železu + ventilacija.
Lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
faznprifer Član


Pridružen-a: Ned 14 Okt 2012 9:36 Prispevkov: 175 Aktiv.: 1.13 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 9:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko je motor zavrt so vrtljaji 0 in je slip največji, posledično se tok rotorja močno poveča zaradi povečane rotorske indukcije, temu toku pravimo kratkostični rotorski tok. Ker mora ostati magnetni pretok v stroju konstanten zaradi ravnovesja, se poveča tudi tok statorja. Na ta način motor proizvede ti. kratkostični navor, ki je največji, ker motor želi ustvariti zagonski navor enak zaviralnemu, to pa privede do segrevanja navitij, zato so lahko motorji v kratkem stiku le krajši čas. Izgube v stroju so zato v grobem bol ali manj samo joulske zaradi segrevanja. _________________ L.p. faznprifer |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sirjost Član

Pridružen-a: Sob 20 Feb 2016 16:30 Prispevkov: 95 Aktiv.: 0.84 Kraj: pescenk bliz Cerknce
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sepravi da moč ki sem jo meril sepravi delovno da je to vse izgube v navitju.
Poleg tega pa sem meril tudi jalovo moč. _________________ lp jerc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sirjost Član

Pridružen-a: Sob 20 Feb 2016 16:30 Prispevkov: 95 Aktiv.: 0.84 Kraj: pescenk bliz Cerknce
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem je način za izračun navora oziroma momenta? _________________ lp jerc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
faznprifer Član


Pridružen-a: Ned 14 Okt 2012 9:36 Prispevkov: 175 Aktiv.: 1.13 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 10:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
tudi se da, enačbe se sicer ne bi spomniu, se pa to običajno meri z zavoro na vrtinčne tokove, ki ima možnost merjenja navora. _________________ L.p. faznprifer |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|