Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ssdjgru1 Član

Pridružen-a: Sre 19 Sep 2007 15:07 Prispevkov: 19 Aktiv.: 0.09 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 1:58 pm Naslov sporočila: Napeljava za električni avtomobil do polnilca |
|
|
Doma bi rad postavil polnilno postajo za električni avtomobil in sicer trofazni 32A polnilec. Ta bi bil od elektro omarice oddaljen cca. 20 m in napeljan znotraj plastične cevi v ograji. Ali lahko kdo predlaga in malce utemelji kakšen kabel bi bil primeren oz. zadosten. (npr. presek kabla - ali je 4mm2 dovolj?)
Hvala!
_________________ LP,
UVeper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 2:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na dolžino in način montaže predlagam vsaj 6mm2.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
faznprifer Član


Pridružen-a: Ned 14 Okt 2012 9:36 Prispevkov: 175 Aktiv.: 1.13 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 8:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
6mm2 bo čisto dovolj
_________________ L.p. faznprifer |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 19, 2017 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Predlagam, da dodaš še kakšen signalni kabel za "load shedding", avtorizacijo, ali stikalno uro in UTP kabel za nadzor.
_________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.01 Kraj: Obala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tomy4984 Član

Pridružen-a: Sre 18 Okt 2017 13:34 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.24
|
Objavljeno: Pet Okt 20, 2017 12:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako kot je napisal predhodnik, zaradi zaznavanja možnosti hitrega polnjenja in zaklepa ključavnice, obvezno še en signalni kabel.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
malci Član


Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 871 Aktiv.: 4.03 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pet Okt 20, 2017 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri preseku je smiselno še upoštevati tudi izgube v kablu. Polnjenje avtomobila bo verjetno dolgoročno. Preračunaj si izgube/leto, jih pretvori v €, potem pa še preveri ceno debelejšega kabla in primerjaj, kaj je optimalno. Tako na hitro izračunano bo pri 16A in 20m dolžine bilo cca 150W izgub ( pri 4mm2), dalje pa računaj sam.
lp
Uroš
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.65 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sre Sep 18, 2024 3:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem naračunal 67W (pri 16A in 4mm2, trije vodniki obremenjeni).
Pri dvokratnem toku bodo štirikratne izgube, kar pa ni več tako malo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mona Član


Pridružen-a: Tor 09 Dec 2003 19:26 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.69 Kraj: okolica Ljubljane
|
Objavljeno: Ned Sep 22, 2024 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
da ne odpiram nove teme:
je kdo mogoče našel cenovno ugodni 3F polnilec za el. avto ki ima "load shedding ali kakšni drugi izraz za to funkcijo" (gleda porabo za el. števcem in ustrezno prilagaja tok polnjenja da se ne preseže max nastavljen tok), več uporabikov (za vsakega uporabnika je potrebno imeti podatek o temu koliko je porabil el. energije itd-podatke je potrebno sneti na daljavo in prijava preko kartice ali kode ali nekaj) časovnik (nastavi se urnik kdaj je polnjenje možno)?
Hvala za info.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1661 Aktiv.: 13.20 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Pon Sep 23, 2024 8:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Soseda ima 3F polnilno postajo z dodanim load shedding, cena ni ravno ugodna, nima na kartice, ker ima le en EV.
Porabo za števcem se meri posebej neodvisno, s tem merilnikom se krmili še SE, tako da je polnjenje v času sonca najmočnejše in v času brez sonca regulira polnjenje da se ne preseže priključna moč.
Če si se pripravljen stegnit malce bolj globoko v žep, lahko vprašam za kontakt monterja.
.
_________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mona Član


Pridružen-a: Tor 09 Dec 2003 19:26 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.69 Kraj: okolica Ljubljane
|
Objavljeno: Tor Sep 24, 2024 8:16 am Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovor.
Nujno rabim več uporabnikov z neko identifikacijo ker se gre za večstanovansjko hišo. Lahko kartica, koda karkoli.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko11 Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 17:47 Prispevkov: 893 Aktiv.: 3.77 Kraj: Dobrepolje
|
Objavljeno: Pet Sep 27, 2024 1:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
bostjang je napisal/a: |
Jaz sem naračunal 67W (pri 16A in 4mm2, trije vodniki obremenjeni).
Pri dvokratnem toku bodo štirikratne izgube, kar pa ni več tako malo. |
Ali lahko napišeš formulo za računanje izgub?
Hvala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ravne Član

Pridružen-a: Sre 22 Maj 2019 22:02 Prispevkov: 193 Aktiv.: 2.61
|
Objavljeno: Pet Sep 27, 2024 2:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
marko11 je napisal/a: |
bostjang je napisal/a: |
Jaz sem naračunal 67W (pri 16A in 4mm2, trije vodniki obremenjeni).
Pri dvokratnem toku bodo štirikratne izgube, kar pa ni več tako malo. |
Ali lahko napišeš formulo za računanje izgub?
Hvala. |
Bom kar nekaj formul v slikah dodal. Upam, da bo šlo.
Vir!
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
96.86 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
Opis: |
1. Primer upornosti vodnika |
|
Velikost datoteke: |
37.95 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
Opis: |
2. Primer upornosti vodnika |
|
Velikost datoteke: |
53.08 KB |
Pogledana: |
1 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
84.13 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|