www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Izbira največjega toka polnjenja EV
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 770
Aktiv.: 3.47
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 9:08 am    Naslov sporočila:  Izbira največjega toka polnjenja EV Odgovori s citatom

Polnilni kabli za električne avte tipa type2 inajo znotraj upor na obeh straneh, da avto in/ali polnilna postaja ve s kakšnim tokom se lahko avto polni (220 ohm 6 mm kabel 32 A/680 ohm 2.5 mm kabel 20 A)
Včasih bi rad omejil tok na 20 A zato bom vgradil stikalo v ročico s katerim bom preklapljal med 2.5 mm ali 6 mm kablom.(kabel je 6 mm)
Zanima me ali ga moram vgraditi na strani avta oziroma na strani polnilnice?
Avto je Renault Zoe r240


http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=19&t=677


Hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2066
Aktiv.: 9.30
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 10:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na konektor, ki je priključen v polnilnico.
_________________
Kdor ni skregan, ni Slovenc !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.93
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 6:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živjo!

Pri doma narejenih kablih ( za predelana vozila) je potrebno upor dati samo v vtikač. Stem polnilnici povemo (oz. jo pretentamo), da sploh začne polniti. Ne vem pa, kaj bi se zgodilo, če bi imel nastavljeno za 20A, moji polnilci pa bi hoteli več. Bi se napetost začela sesedati (dvomim)? Mislim da bi verjetneje delovala zaščita v polnilnici in bi se napajanje odklopilo.

Kako pa je to narejeno pri serijskih vozilih pa ne vem. Če so signalni kabli povezani tako s polnilnico kot samimi polnilci v avtu, potem bi verjetno res šlo samo z uporom v vtikaču, sicer pa je potrebno prepričati polnilec, da dečluje z zmanjšano močjo.


Je pa pa v tem članku dovolj dobro razložen princip delovanja.

lp
Uroš



mennekes type 2 connect J1772_signaling_circuit .gif
 Opis:
 Velikost datoteke:  22.08 KB
 Pogledana:  24 krat

mennekes type 2 connect J1772_signaling_circuit .gif



_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2066
Aktiv.: 9.30
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri AC polnilnici je polnilna napetost omrežna napetost, ki je speljana preko RCD, tokovniega tipanja in kontaktorja.
Polnenje se ne začne, če vozilo zahteva vklop ventilacije in polnilno mesto tega ne omogoča.
Polnilnica prebere tokovno zmogljivost polnilnega kabla in signalizira polnilcu v vozilu max polnilni tok s PWM na pilot signalu.
Vozilo signalizira svoje stanje in zahtevo za vklop ventilacije z vklopom uporov na pilot signal.
Če polnilec ne spoštuje protokola, je max polnilni tok presežen, na pilot signalu ni zaznana dioda, ali je presežen diferenčni tok, bi morala po standardih narejena polnilnica izključiti polnilno napetost.

_________________
Kdor ni skregan, ni Slovenc !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 417
Aktiv.: 4.30
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 10:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Upor v kablu R-Imax

R-Imax, Imax, presek kabla
brez, 6A, --
1k5, 13A, 1,5mm2
680E, 20A, 2,5mm2
220E, 32A, 6mm2
100E, 63A, 16mm2
50E, 80A, --

Ostalo so že povedali Malci in Int47. Prav v petek sem se ponovno lotil EVSE vmesnika za TC-charger s katerim bom lahko Smarta polnil tudi na EV polnilnih postajah.

Da izkoristim priliko.
Malci, predvidel sem tudi tipko in LED za hitro izbiro toka polnenja (normal, srednje hitro) na sami vtičnici na avtu. Imaš še kakšen predlog?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 770
Aktiv.: 3.47
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom poskusil na strani polnilnice in če polnilnica zazna 1.5 mm kabel bi morala spustiti pwm na 13 A .Zdaj ali to vse polnilnice delajo pa bom videl.
Zame je najbolj pomembna tista pri gorenju na drugih tako ali tako polnim z max.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 417
Aktiv.: 4.30
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2016 11:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Upor vežeš na vtičnico katero se všteka na EVSE med PE (ozemljitveni vodnik) in PP (Proximity detekt).
PP pin na strani vozila ima funkcijo preko katere avto (polnilec v avtu) zazna, če je kabel vklopljen, tipka "sporoči" polnilcu, da preneha polniti v kolikor bi kdo med polnenjem hotel izvleči kabel. Upornost na strani vozila je drugačna - 150ohm ko je tipka pritisnjena in 480ohm, ko je tipka sproščena.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 770
Aktiv.: 3.47
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 1:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To velja za type 1 ameriški sistem v mojem type 2 kablu imam pa na obeh straneh 220 ohmski upor med pp in zemljo, brez tipke.

Na granny kablu imam med pp in zemljo, na strani avta, 680 ohmski upor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 417
Aktiv.: 4.30
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2016 9:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Opiši kabel z 220E ?
Polniš z DC ali AC ?
Me zelo zanima zakaj je tako izvedeno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 770
Aktiv.: 3.47
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2016 3:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kabel je električno identičen temu.
http://eauto.si/metron-shop/?product=type-2-to-type-2-32a-3-phase-carrier-case
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 417
Aktiv.: 4.30
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2016 10:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta kabel je narejen natanko tako kot sem opisal. Na strani polnilne postaje ima vgrajen upor 220E. Na drugi strani pa ima v vtikač vgrajeno tipko in upornost kot sem prej opisal. Kabel ima presek 6mm2 x5 žil.
Če bi hotel avto polniti na domačo tri fazno vtičnico pa je potrebno dodati še EVSE simulator v vtičnico in zato so ti kabli tako dragi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 770
Aktiv.: 3.47
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2016 10:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim da je kabel enak kot moj in moj nima tipke, ker se vtikač samodejno zaklene v polnilnico in avto.
Ko odkleneš in izvlečeš vtikač iz avta se samodejno odklene tudi na strani polnilnice.
Lahko mi verjameš,ker ga uporabljam že celo leto Smile
Na mojem sem odpru vtikač na strani polnilnice in znotraj je 220 ohm upor ,če pa pomerim ohmsko med pp signaloma je pa upornost 440 ohmov (pp-pe 220 in po pe do drugega konektorja in nazaj pe-pp 220).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 770
Aktiv.: 3.47
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2016 11:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In res ,s tem kablom lahko polniš samo iz evse polnilnice, za ceno 300 € dobiš 2 konektorja ter 5 x 6 mm+1 x 0,75 mm kabel.
Če pa hočeš kabel z evse vgrajenim je pa še 200 € zraven.
http://eauto.si/metron-shop/?product=type2cee-renault-zoe-3x16a-3-phase-carrier-case
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2534
Aktiv.: 13.15
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2016 11:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A so to novi audiofilski kabli, da je taka cena za to?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5327
Aktiv.: 24.78
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 21, 2016 6:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Niti ne ... Poglej cene konektorjev, pa ti bo jasno ... Wink Ravno zato sem sam pri Smartu uporabil kot konektor kar Neutrik PowerCon32, ki v paru pride slabih 30 eur ... Wink Je pa baje id 1.1.2017 v EU pri EV zahtevana uporaba standardiziranega Mennekes konektorja.

Lp, g

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 47 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group