www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Resitev DPF filtra na bagru

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nejc_b
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Maj 2011 15:02
Prispevkov: 206
Aktiv.: 1.31
Kraj: radeče

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 13, 2019 9:00 pm    Naslov sporočila:  Resitev DPF filtra na bagru Odgovori s citatom

Pozdravljeni, imam tezavo, na katero upam da mi bo znal kdo pomagati. Elektronika na bagru mi pokaze napako na dpf filtru. Ob poizkusanju raznih variant smo ugotovili, da je napetost komunikacije motornega racunalnika in senzorja pritiska dpf filtra 27v.Na drugi strani pa iz senzorja do racunalnika tece tok 1,6v-tu pa se pojavi tezava. Pri omenjenih 1,6v mi javlja 250% stopnjo zabitosti filtra, pri nizji napetosti pa zaznava manjso zabitost. Na kaksen nacin bi lahko prisel to tega, da bi bilo med senzorjem in racunalnikom 0,4 ali o,3v kar bi bilo dovolj, da bi racunalnik mislil da je vse ok?
Za lazje razumevanje prilagam mini delavnisko skico 😁



20190913_204930.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  2.33 MB
 Pogledana:  10 krat

20190913_204930.jpg



_________________
Bolje dež, kot slabo vreme.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
yu2myg
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 13:49
Prispevkov: 113
Aktiv.: 0.68
Kraj: Gardinovci-Vojvodina-KN05BE

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 14, 2019 7:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja mislim da varanje elektronike ne bi bilo sretno rešenje na duge staze.Jer takvo rešenje posle ostane kao stalno rešenje i korisnik posle izvesnog vremena zaboravi da kontroliše zaprljanost filtera što može dovesti do nesagledivih posledica.
_________________
tube technique is the law
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
nejc_b
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Maj 2011 15:02
Prispevkov: 206
Aktiv.: 1.31
Kraj: radeče

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 14, 2019 9:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je ze vse res, tega se popolnoma zavedamo, ampak trenutno se isce resitev na kratki rok ( v izogib mirovanja bagra).
_________________
Bolje dež, kot slabo vreme.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dgrude
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Nov 2008 13:44
Prispevkov: 193
Aktiv.: 1.03
Kraj: Velike Lašče

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 14, 2019 1:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če si prav razlagam tvoje vprašanje, je napetost na senzorju 27V, tok pa 1,6A, moralo bi biti pa 27V 0,3-0,4A ?? Tok ima enoto A(mper), napetost pa enoto V(olt). Če so moje domneve pravilne, odlopi senzor in namesto senzorja dodaj upor 68Ohm 20W.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.66
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 15, 2019 9:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Stopnja zabitosti filtra je računska vrednost večih parametrov.

Ta senzor meri razliko tlaka DPF, ki pa je odvisna od pretoka plinov skozi filter.

Načeloma bi moglo biti brez razlike tlaka (bager samo pod kontaktom) na izhodu senzorja 0,5V (začetni offset) Med delovanjem na prostem teku pa na testerju ne sme biti pritisk večji kot 20 mBar - koliko je to v napetosti pa ne vem (predvidevam da 0,8v).

Stanje 255% me tudi malo skrbi da je to zaradi napake v motornem računalniku ali pa zaradi števca delovnih ur in je potrebna menjava DPF zaradi iztrošenosti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4045
Aktiv.: 18.22
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 15, 2019 1:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DPF filter daš na regeneracijo ?

https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost/nasveti/2016-05-04-zamaseni-filtri-trdnih-delcev

DPF pa zamašiš če ti pušča semering na turbini Think , zapacaš še EGR ki ne vrača

nezgorelega nazaj v motor in na koncu še DPF , vse lepo po vrsti .

Pri vsem tem povoziš toliko senzorjev da vprašanje kakšno moč sploh motor daje od

sebe ker pač vse teče v zaprti zanki d'oh!

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group