www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Alternator na traktorju preveč polni, opcije?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 289
Aktiv.: 1.46

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 01, 2019 8:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je akumulator zanič, ne bi vžigal Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 289
Aktiv.: 1.46

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 02, 2019 11:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nisem dobro prebral prvega posta, regulator je bil že menjan, potem je verjetno altenator.

Razstavi ga očisti, preveri vse diode, vsako posebej, postruži kolektor, če je potrebno, nove ščetke.

Če tega posla nisi vešč, daj dobremu avtoelektrikarju, pogoj je da je res dober, in naj bo zraven pri ponovni montaži, da preveri svoje delo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Deflektor
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 12:06
Prispevkov: 125
Aktiv.: 0.68
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 02, 2019 2:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za ideje,

Alternator nima sense povezave niti nima varovalke, varovalka je le takoj za akumulatorjem za porabnike, 70A.

Kontrolna lučka je original, kot je v samem števcu.

Akumulator je bil menjan in ni razlike.

Sedaj je bil orginalni alternator poslan k mehanikom, kjer bojo po moje poskusili najti kakšen regulator, ki dela do 14,4 V. Je kar izziv najti ustreznega ker mora biti razmak med luknjami 65 mm in znotraj ima priklopljeno žičko na kontakt ene ščetke.

Kar se pa tiče obrazložitve prodajalca večine alternatorjev v Sloveniji pa je to bojda normalno, ker novejša vozila imajo skoraj vsa regulatorje nastavljene na 14,6 zaradi večje porabe elektrike (start stop ipd.) in oni to pač tako delajo, ker tako zahteva trg.

Lastniku pa je seveda sedaj ostal povsem nov alternator za 280 eur, s katerim si nimajo kaj začeti in tudi prodajalec ga noče nazaj...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1343
Aktiv.: 7.71
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 02, 2019 6:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa kje si to kupil, TULE ti prodajo dva za to ceno?
_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Deflektor
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 12:06
Prispevkov: 125
Aktiv.: 0.68
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 23, 2019 11:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se oproščam za izpad, preobilica dela. Tole so mu prodali kot orginalni rezervni del in posledično je bila tudi taka cena. Sicer pa smo potem kasneje ugotovili, da z ustreznim regulatorjem lahko dobi napetost 14.1 ali 14.3 volta le kakšen star regulator je treba uporabiti, novi so vsi nastavljeni nekam visoko.

Drugače mu pa tudi sedaj ob zmanjšani napetosti občasno utripa lučka na števcu, tako, da je najbrž tudi ta računalnik bil tako kvalitetno popravljen, da je pokvarjen.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1615
Aktiv.: 8.19
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 23, 2019 10:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšen pa mora biti akumulator, ki je predpisan iz strani proizvajalca?
Ker imam občutek, da so višje napetosti alternatorja načeloma namenjene AGM akumulatorjem? Ali pač?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Deflektor
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 12:06
Prispevkov: 125
Aktiv.: 0.68
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 24, 2019 10:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uh, tega pa iz glave ne vem ampak mislim, da leta 2005, ko je bil traktor kupljen AGM akumulatorji še niso bili kaj dosti popularni v traktorjih. Bo treba kar serviserja, da še enkrat menja računalnik, bojda imajo na popravljene 6 mesecev garancije.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 49 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group