www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

EVSE in rele na liniji PE

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bostjang
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29
Prispevkov: 3171
Aktiv.: 14.25
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 24, 2020 8:18 am    Naslov sporočila:  EVSE in rele na liniji PE Odgovori s citatom

Prejšnji teden sem imel opravka z polnilnim kablom Schuko - Type 2 oz. Mode 2 EVSE (Electric Vehicle Supply Equipment). Kar mi je pri njem zanimivo je rele na ozemljitvenem vodniku. Ko je EVSE v pripravljenosti (brez upora CP-PE) je rele razklenjen. Rele se aktivira, ko je zaznano vozilo (CP-PE 2740 Ohm) in seveda pri polnjenju. Releja na N in L se aktivirata z zakasnitvijo oz. pri polnjenju (CP-PE 882 Ohm).

Mogoče kdo ve, čemu rele na ozemljitvi? V raznih shemah ga nisem našel.
Oznaka, da je rele na vodniku PE je tudi na napisni ploščici.

Druga zanimivost je, da gre tudi vodnik PE skozi stikalo na diferenčni tok, vendar v nasprotni smeri. Odklop se bo torej zgodil pri napaki med L in PE v avtu, ali med L in zunanjo zemljo tudi pri drugem toku skozi PE.

Lahko omenim še, da EVSE vklopi polnjenje pri direktnem priklopu 882 Ohm (in diode), brez predhodne vrednosti 2740 Ohm.[/b]


Nazadnje urejal/a bostjang Tor Maj 26, 2020 8:08 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.92
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 24, 2020 6:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Lahko omenim še, da EVSE vklopi polnjenje pri direktnem priklopu 882 Ohm (in diode), brez predhodne vrednosti 2740 Ohm.


Se vklopi direktno pri vseh polnilnicah, oz, je to zapisano v standardu SAE_J1772 ? Pri določenih polnilnicah vem ,da se vklopi direktno, nisem pa prepričan da na vseh.

lp

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 423
Aktiv.: 4.34
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 25, 2020 5:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pred časom je bilo dovolj, da si na polnilnico priklopil Type2 vtičnico v kateri je bil na strani vozila upor 2k74 in seveda upor na strani polnilnice, ki določa presek kabla. Kontaktor v polnilnici je preklopil in dal na vtičnico L1-L3. Nekateri so na ta način brez evse kontrolerja polnili doma predelana vozila.

Kasneje so napako na polnilnicah odpravili in za vklop kontaktorja je bil na strani vozila poleg 2k74 potreben po 3 sekundah priklop vzporedno še 1k3 upora. Z zakasnitvijo so onemogočili domače pasivne predelave vtičnic.

Do sedaj polnilna postaja ni odklopila dovoda tudi, če si prekoračil dovoljen odjem. Sedaj se na nekaterih polnilnicah to testira tako, da najprej polnilnica dovoli majhen odjem in če regulacija v vozilu deluje, potem jo polnilnica dvigne glede na zmoghljivosti, drugače deluje samo na minimalno dovoljenem odjemu in če je ta presežen polnilnica odklopi dovod.

Slika in shema mojega EVSE kontrolerja za can TC charger. kontroliram 3x 3,3kW can TC chargerje.



20181019_185201.jpg
 Opis:
Slika mojega EVSE vmesnika za can TC Charger
 Velikost datoteke:  57.6 KB
 Pogledana:  19 krat

20181019_185201.jpg



shema.png
 Opis:
Shema
 Velikost datoteke:  124.3 KB
 Pogledana:  48 krat

shema.png


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 67 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group