|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3174 Aktiv.: 14.25 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Maj 24, 2020 8:18 am Naslov sporočila: EVSE in rele na liniji PE |
|
|
Prejšnji teden sem imel opravka z polnilnim kablom Schuko - Type 2 oz. Mode 2 EVSE (Electric Vehicle Supply Equipment). Kar mi je pri njem zanimivo je rele na ozemljitvenem vodniku. Ko je EVSE v pripravljenosti (brez upora CP-PE) je rele razklenjen. Rele se aktivira, ko je zaznano vozilo (CP-PE 2740 Ohm) in seveda pri polnjenju. Releja na N in L se aktivirata z zakasnitvijo oz. pri polnjenju (CP-PE 882 Ohm).
Mogoče kdo ve, čemu rele na ozemljitvi? V raznih shemah ga nisem našel.
Oznaka, da je rele na vodniku PE je tudi na napisni ploščici.
Druga zanimivost je, da gre tudi vodnik PE skozi stikalo na diferenčni tok, vendar v nasprotni smeri. Odklop se bo torej zgodil pri napaki med L in PE v avtu, ali med L in zunanjo zemljo tudi pri drugem toku skozi PE.
Lahko omenim še, da EVSE vklopi polnjenje pri direktnem priklopu 882 Ohm (in diode), brez predhodne vrednosti 2740 Ohm.[/b]
Nazadnje urejal/a bostjang Tor Maj 26, 2020 8:08 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.92 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Maj 24, 2020 6:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Lahko omenim še, da EVSE vklopi polnjenje pri direktnem priklopu 882 Ohm (in diode), brez predhodne vrednosti 2740 Ohm. |
Se vklopi direktno pri vseh polnilnicah, oz, je to zapisano v standardu SAE_J1772 ? Pri določenih polnilnicah vem ,da se vklopi direktno, nisem pa prepričan da na vseh.
lp
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pon Maj 25, 2020 5:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred časom je bilo dovolj, da si na polnilnico priklopil Type2 vtičnico v kateri je bil na strani vozila upor 2k74 in seveda upor na strani polnilnice, ki določa presek kabla. Kontaktor v polnilnici je preklopil in dal na vtičnico L1-L3. Nekateri so na ta način brez evse kontrolerja polnili doma predelana vozila.
Kasneje so napako na polnilnicah odpravili in za vklop kontaktorja je bil na strani vozila poleg 2k74 potreben po 3 sekundah priklop vzporedno še 1k3 upora. Z zakasnitvijo so onemogočili domače pasivne predelave vtičnic.
Do sedaj polnilna postaja ni odklopila dovoda tudi, če si prekoračil dovoljen odjem. Sedaj se na nekaterih polnilnicah to testira tako, da najprej polnilnica dovoli majhen odjem in če regulacija v vozilu deluje, potem jo polnilnica dvigne glede na zmoghljivosti, drugače deluje samo na minimalno dovoljenem odjemu in če je ta presežen polnilnica odklopi dovod.
Slika in shema mojega EVSE kontrolerja za can TC charger. kontroliram 3x 3,3kW can TC chargerje.
Opis: |
Slika mojega EVSE vmesnika za can TC Charger |
|
Velikost datoteke: |
57.6 KB |
Pogledana: |
19 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
124.3 KB |
Pogledana: |
48 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|