|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DusanK Član
Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1751 Aktiv.: 12.59 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2020 8:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bimetal deluje pri preobremenitvi, ko se zaradi večjega toka segreje in loči/razklene tokokrog in s tem izklopi motor. Ko se ohladi se kontakta zopet skleneta, včasih so imeli neko tipko/zobček, da si ga zopet aktiviral.
Vendar če praviš, da se motor zažene potem je bimetal sklenjen, drugače niti ne bi delovalo.
Ne vem pa kateri element si meril, da je bil odprt ?
Po vezavi sodeč je to enofazni motor z glavnim in pomožnim/zagonskim navitjem s kondenzatorjem.
CS je centrifugalno stikalo, ki izklopi pomožno/zagonsko navitje in s tem tudi kondenzator, ko motor doseže določeno št. obratov, mislim da cca. 75%.
Če motor ne štarta ali doseže obratov je lahko slab kondenzator.
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2020 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor. Če je CS centrifugalno stikalo zakaj je potem ta sekundarni stator odprtt- nima upornosti? in zakaj tipka za resetiranje?
Sedaj mi je še manj jasno...
Motor se zažene zato, ker deluje glavno navitje.... ki pa je brez kondenzatorja....
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1871 Aktiv.: 8.39 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2020 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
CS je ob mirovanju sklenjen.
Ko se motor zavrti nad določene obrate razklene in se vrti samo z glavnim navitjem.
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2020 9:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
ok, bo treba podret pa videt .....kako se gleda smer vrtenja, da imaš osovino pri sebi ali stran? sedaj imam zvezano tako kot na shemi za D vertenje vendar se mi vrti drugam, kamor želim....če si pri osovini se vrti v levo....
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cici Član
Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 7:42 Prispevkov: 740 Aktiv.: 3.32 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Čet Okt 15, 2020 9:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Zvežite tako, da se bo vrtelo tako kot vam odgovarja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
eldi2011 Član
Pridružen-a: Pon 29 Sep 2014 15:55 Prispevkov: 257 Aktiv.: 2.21
|
Objavljeno: Čet Okt 15, 2020 4:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brez delovanja CS in zagonske tuljave se ne da determinirati smeri vrtenja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Čet Okt 15, 2020 8:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
CS ni centrifugalna sklopka. Torej je nekaj drugega v navitju, kar pa se ne vidi. Je pa nekaj prekinjeno. Našel celo konec 10 cm žice v ohišju, Torej je bilo nekaj popravljeno in barva-izolacija zgleda zelo nova.
Kaj če zvežem kondenzator na glavno fazo? in klikšen bi moral bit?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
joli Član
Pridružen-a: Sob 25 Feb 2017 22:55 Prispevkov: 50 Aktiv.: 0.57 Kraj: Šoštanj
|
Objavljeno: Čet Okt 15, 2020 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj je pa zdaj važno iz katere strani gledaš,kam se vrti ,zvežeš kot ti rabiš smer vrtenja,pa CS bo kar držalo,kar so ti ,že povedali nekateri,da je sklopka,če jo je pa,kdo ven vzel je pa drugo. NE,kondenzatorja ne moreš vezat na glavno navitje,pa tudi ne vem kam bi ga,saj je pomožno navitje temu namenjeno. Tiste žice so pa,že verjetno bile namenjene sklopki,če so izolirane. Namesto sklopke se lahko uporavbi zagonski (start) rele ali start stikalo. No,pa še izpravnost navitja???
L.P. JOLI
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Čet Okt 15, 2020 10:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni važno, me zanima na splošno, da bom drugič v prvo pravilno zvezal.
Glavno navitje je izpravno, saj motor normalno deluje, ko je že enkrat v teku. Žica pa je bila lakirana, enaka kot jo ima glavno navitje.
Ali lahko kakšen link do zagonskega releja ali stikala. Se da narediti soft start? Namreč cirkular bom imel nekaj časa priključen na generator, ki pa ni ravno najmočnejši.
Očitno me je prodajalec malo zafrknil. Sam pa sem mislil, da je kondenzator zanič. Rad bi sedaj to na nek način popravil s čim manjšimi stroški. Prosim za nasvet. Hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Ned Okt 18, 2020 8:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem še enkrat pregledal motor in nevem kakšna sklopka bi lahko bila zmontirana, ker je zelo malo prostora. Morda v širino 1cm, v višino pa sploh nevem. Bi mogla bit miniaturna. Ni nobenega sedeža na rotorju, nobenega nastavka za pritrdit na pokrovih.....
Skratka sem še enkrat stestiral statorja in oba sta uredu. Je bilo nekaj predelano-delano na statorju. Sta samostojna. Nimata skupnega vozla. Torej moram sam tako zvezati, da sta v zaporedju. Ali bi lahko potem morda uporabil grebenasto stikalo 0-1-2?
Pleg tega pa nevem zakaj mi tolliko moči pobere. Na kompreorju imam 2.2 kW pa ga generator zažene. Ta motor mi ga pa zaustavi pri zagonu. Enako dela pri glavenm navitju kakor tudi pri sekundarnem. Kakšen predlog?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1871 Aktiv.: 8.39 Kraj: Tolmin
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
H20 Član
Pridružen-a: Sre 14 Okt 2020 18:44 Prispevkov: 161 Aktiv.: 3.75 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Ned Okt 18, 2020 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
to je samo en del...morajo biti še vzmeti.... no kakorkoli, kako naj rešm situacijo?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1871 Aktiv.: 8.39 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Okt 18, 2020 9:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
H20 je napisal/a: |
Očitno me je prodajalec malo zafrknil. . Hvala |
Ne samo "malo"
Prejšnji teden sem tudi jaz kupil 3D printer "z manjšo okvaro" pa se je izkazalo, da je bilo v njemu precej čaranja. Jah nič - bo treba požret oziroma se intenzivno "poigrat" z njim
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joli Član
Pridružen-a: Sob 25 Feb 2017 22:55 Prispevkov: 50 Aktiv.: 0.57 Kraj: Šoštanj
|
Objavljeno: Pon Okt 19, 2020 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ne boš montiral sklopke, lahko rešiš samo na način za zmontiraš start rele ali stikalo. Tam kjer ti piše CS mora pri zagonu za kratek čas sklenit, zdaj če bo stikalo samo toliko , da poženeš motor, rele pa tako sam izklopi ko mu pade tok. Da ti potegne tak tok pri samo enem navitju je normalno, saj imaš magnet ni pa vrtilnega momenta, to dosežeš z zagonskim navitjem in kondenzatorjem. S tem dosežeš zamik el.stopinj in vrtilni moment.
L.P. JOLI
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|