www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Električni skiro - regulator

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tv6865
Član
Član



Pridružen-a: Sob 03 Jan 2015 15:43
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.37

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 05, 2021 4:53 pm    Naslov sporočila:  Električni skiro - regulator Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Na električnem skiroju Citysports CS2 je po vsej verjetnosti odpovedal regulator.

Ko vklopim skiro mi na displeju kaže 1 črtico za baterijo, baterija merjena z voltmetrom pa pokaže 41.5V, je pa 10S3P. Polnenje poteka manj kot munuto ter preneha.
Ročka za pospešek je neodzivna.

sam regulator je dokaj majhen in ima sledeče povezave:
- displaj 5 žilni konektor
- baterija 2 žilni konektor
- zavora izhod 2 žini konektor
- motor 3x1 žilo, +5 žilni konektor

Ko stisnem zavoro lučka prične utripat, po nekajkratnem poskuso stiskanja pa še ta ne deluje več.

Zanima me kako enostavno preverit regulator, ter kakšnega izbrati za nadomestek?
Če je sploh napaka v njem?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 804
Aktiv.: 10.90
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 05, 2021 8:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno zanič baterija. Če baterijo meriš neobremenjeno z digitalnim voltmetrom, to ni nobeno breme in je napetost lahko tako visoka. Obremeni baterijo z vsaj 1A toka in pomeri, enako stori še pri 5A obremenitvi.

Če ti kaže na displayu eno samo črtico namesto več črtic (koliko jih je?) potem je menda jasno.

Če je baterija v redu, potem iščeš napako naprej.

Lahko prideš tudi osebno, bova pogledala.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb www, na ZS ne odgovarjam!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tv6865
Član
Član



Pridružen-a: Sob 03 Jan 2015 15:43
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.37

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 05, 2021 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljni.

Z čim bi jo bilo najenostaveje obremenit z tokom 1 ali 5A?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 804
Aktiv.: 10.90
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 06, 2021 12:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Obremeniš s primernim bremenom, električnim bremenom. Breme je lahko primerna žarnica (lahko tudi 3 zaporedno vezane 12V žarnice), močan upor, reostat, ... za določanje in izračun si pomagaš z ohmovim zakonom. Zelo uporabno je namensko elektronsko breme (electronic load).

Samo ugibam, z elektrotehniko najbrž nisi ravno na "ti" ?
Lepo bi bilo, če bi opisal kakšno je tvoje osnovno znanje elektrotehnike, da ti lahko damo odgovore, ki bodo primerni tvojemu predznanju.

Če nimaš nobenega primernega bremena, meri na skiroju, prižgi skiro in meri, pritisni zavoro, da se prižge lučka in meri, mogoče imaš tudi luč spredaj... prižgi in meri.

In... Boh var napisat ali potrdit kakšen multimeter si uporabil in seveda priložit kakšno fotko Rolling Eyes
Očitno moramo po opisu konektorjev vedeti kaj to imaš za eno zadevo... jaz vem, ker imam te zadeve pogosto na servisu, skiroje sicer bolj redko, e-kolesa pa zelo pogosto, sistem je zelo podoben.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb www, na ZS ne odgovarjam!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tv6865
Član
Član



Pridružen-a: Sob 03 Jan 2015 15:43
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.37

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 06, 2021 7:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Bom jutri vklopil sprednjo luč pa da vidimo koliko časa bo gorela. Napetost je bila merjena čisto z osnovnim multimetrom starim 25 let za takratnih 1300 SIT.
Moje znanje o elektrotehniki je pač čisto minimalno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 935
Aktiv.: 15.65

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 06, 2021 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš dostop, premeri še posamezne celice pod obremenitvijo. Ne razdiraj, samo na spojih, kjer so zaporedno vezane. Pa pazi, da ne narediš stika. Lahko da je šla samo ena od vej. Zapiši napetosti v tabelo in da vidimo, kaj se dogaja.
_________________
Bzzzzzz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tv6865
Član
Član



Pridružen-a: Sob 03 Jan 2015 15:43
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.37

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 07, 2021 12:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Danes sem pustil sprednjo luč prižgano 3 ure. baterijo je spraznila za 0,1 V. Naredil sem še test z drugim napajanjem (2 x 20,4 V NiCd paketom, kateri mi še zelo dobro deluje na baterijskem vrtalniku).
Ob vklopu je displej še vedno kazal napolnjenost baterije 1 utripajoča črtica, čeprav je imal za napajanje napetosti in toka več kot dovolj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tv6865
Član
Član



Pridružen-a: Sob 03 Jan 2015 15:43
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.37

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 21, 2021 11:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Da malo obudim temo.
Danes sem razkopal displej. Napajanje dobi 40,8V, kaže prazna baterija. Preveril sem tudi stikalo za zavoro, katero upravlja svojo nalogo tako kot je potrebno. Ob minimalnem stisku ročice steče napetost skozen stikalo. Zavorna luč ne sveti ( pred 14 dnevi je še nekajklret posvetila).
Gumb za pospešek tudi deluje kot mora. Ob pritisku se mu spreminja napetost iz 3.8V na 0.7 V ter obratno.

Kar se pa signalnih žičk tiče katere so povezane z regulatorjem se pa moje znanje konča. Merjeno z voltmetrom mi kaže:
GND - Rx = 40.8V
GND - Tx = 4.8V
GND - Ds = 40.8V
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 85 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group