 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MortaL Neznanec

Pridružen-a: Ned 01 Okt 2006 10:28 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.04
|
Objavljeno: Ned Okt 01, 2006 11:44 am Naslov sporočila: Problem z daljinskim centalnim |
|
|
Najprej lep pozdrav na forumu!
Pred kratkim sem vgradil daljinsko z alarmom na obstojece centalno. Par dni delalo brez problemov, sedaj pa sem zacel opazati, da precej pogosto ne uspe zakleniti. Pogosteje se to pojavla ko odklenem, nato pa hitro zaklenem. Opazil sem, da gre gumb za zaklep pri vozniku na priblizno pol poti, nato pa nazaj gor. Sovoznikov gre do konca dol vedno, a ga ocitno voznikova stran posledicno potisne nazaj. Centralno deluje s kljucem pri vozniku in sovozniku.
Prilagam skenirane slike ki sem jih dobil zraven v kompletu. Mislim, da je problem v opombi pri sliki Alarm2, kjer pise: please insert the needle of the main engine board JP1 from the position 0,5s to 5s. Vozim Audi 80. Ker je na zacetku delovalo sem pustil kot je.
Torej kje naj bi to nastavljal? Verjetno bi moral razdreti centalno enoto? Je imel kdo taksne izkusnje z vgraditvijo, saj bi se rad prvo preprical, kot pa vse razmontiral. Podcrtane oz precrtane povezave ne obstajajo na moji enoti.
Hvala
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
143.51 KB |
Pogledana: |
37 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
82.33 KB |
Pogledana: |
7 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Okt 01, 2006 6:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večinoma si si že sam pravilno odgovoril. V centralni enoti je "jumper" ki si ga že označil z vprašajem. Postaviti ga moraš v položaj 5S kar pomeni 5 sekund dolg impulz pri sistemih z pnevmatskim pogonom ključavnic. Za elektromotorne sisteme pa običajno zadostuje 0.5S ... pol sekunde dolg krmilni impulz.
Ravno to ti verjetno povzroča opisane probleme, ki bodo v hladnejših dneh še pogostejši ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MortaL Neznanec

Pridružen-a: Ned 01 Okt 2006 10:28 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.04
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
OK, pol pa bo treba razdreti glavno enoto verjetno, ker ocitno so ti jumperji pod pokrovom.
Drugo vprasanje pa bi bilo.... Imam samo en izhod za smerokaze in imam sedaj priklopljeno samo levo stran avta. Kako bi se dalo najlazje zvezat na vse 4?
Sam sem premisljeval o vezavi 2 diod(bi blo treba pogledat A pri zarnici). Mogoce kaksen lazji in ucinkovitejsi nacin?
Tretje vprasanje: kam vezati mislim da blokado motorja? Zraven sem dobil "vtikac" s 4mi zicami in sedaj nimam pojma kam bi vezal. To mi niti ni tako nujno, ce pa se da, pa bi rad naredil.
Hvala za odgovore
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Drugo vprašanje: na forumu poišči temo o vklopu vseh štirih smernikov za vzvratno vožnjo, kjer so fantje zadevo podrobno obdelali.
Tam boš gotovo našel odgovor = dioda ali rele z dvema NO kontaktoma.
Tretje vprašanje: standardno se blokada veže pri novejših vozilih na črpalko goriva. Ker pa o tem že čivkajo vrabci na strahah (in vedo tudi že tatovi) se jaz raje odločam za blokado kakšnega vitalnega senzorja motorja.
Za ta način je sicer potrebno malo študija in podrobni načrt ciljnega avtomobila, vendar je zadeva tako učinkovita, da jo tudi na pooblaščenem servisu lahko iščejo nekaj ur kljub temu da razpolagajo z računalniško diagnostiko in podrobnimi načrti ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|