www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Menjava zadnjih zavornih ploščic

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 5873
Aktiv.: 31.00
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 11:49 am    Naslov sporočila:  Menjava zadnjih zavornih ploščic Odgovori s citatom

Spravil sem se k menjavi zavornih ploščic, pa me malo je..e zadnja čeljust. Po neki logiki je bilo običajno, da se bat zavornega cilindra umakne (spusti noter), če ga obračaš/privijaš v smeri urinega kazalca. Pri temle (ford) pa tole ne uspe ... bat se sicer lepo obrača, ampak ne zleze noter, da bi dobil dovolj prostora za nove ploščice. Zanima me, ali je tu kak drugačen sistem, ali delam kaj narobe? Prav bi mi prišla tudi kakšna slika prereza, da vidim na kakšen način je tole sestavljeno skupaj. Think
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mmelektronika
Član
Član



Pridružen-a: Pet 04 Okt 2019 18:59
Prispevkov: 76
Aktiv.: 3.46
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 12:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

obračaš in stiskaš notri

obstaja posebno orodje za to
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 5873
Aktiv.: 31.00
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 1:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, orodje verjetno obstaja, samo jaz ga nimam. Rolling Eyes

No ... uspelo vseeno ... cvinga in papagajke.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
144300
Član
Član



Pridružen-a: Sre 27 Jan 2010 22:14
Prispevkov: 434
Aktiv.: 3.10
Kraj: Zelena dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekako takole bi moralo iti kot si napisal Frenky, da ga obračaš in gre notri, pred leti sem ga hotel na silo , na vse možne načine, a se ni vdal VW , šele potem sem izvedel za ta trik in je šel lepo notri , ker skoraj bi polomil vse , ker so bili načini že kar premočni kako ga spravit noter na silo.
_________________
NI ANTENA VSE,JE PA OGROMNO.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 5873
Aktiv.: 31.00
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 3:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, postopek je pravilen ... ga je pa ob obračanju potrebno malo pritisnit noter ... tako kot je mmelektronika napisal.

Ko sem ga malo s cvingo stisnil, se je ob privijanju lepo pospravil ... tako kot sem pričakoval.

Me je pa presenetila neenakomerna obraba ploščic. V petek sem ga prvič slišal, ko je ob zaviranju zaškripal. Zavedlo me je, ker sem običajno preverjal zunanje, izkazalo pa se je, da je ena notranja uničena do nule. Na tako neenakomerno obrabo še nisem naletel. Bom poskusil pripet kako sliko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mmelektronika
Član
Član



Pridružen-a: Pet 04 Okt 2019 18:59
Prispevkov: 76
Aktiv.: 3.46
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 4:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zaštekana vodila, razdri in očisti, po potrebi zamenjaj gumice. Namaži z bakreno mastjo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 5873
Aktiv.: 31.00
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 5:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, sem ... razen gumic, ki so zaenkrat videti še popolnoma OK. Pomenjal sem spredaj in zadaj. Nisem pa prepričan, da je tista prednja uničena zaradi vodil ... čeprav mi vzrok ni jasen. Diski so sicer videti OK. Bom videl kako bo z novim setom.


Zadaj.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  584.13 KB
 Pogledana:  3 krat

Zadaj.jpg



Spredaj.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.21 MB
 Pogledana:  2 krat

Spredaj.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1364
Aktiv.: 7.55
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 18, 2021 5:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav

Na leto do dve si preventivno pregledam zavorni sistem.

Za vodila čeljusti, ki so pod protiprašnimi gumicami, so ugotovili da je najboljši permatex, ki se sicer uporablja za mazanje fiksnih, gibljivih in drsnih kontaktov.

Ta ne bo poškodoval protiprašnih gumic.

Bakrena je za vodila ploščic... ni primerna za stik z elastomeri s časoma poškoduje protiprašne gumice.

EDIT:

V priponki pdf z naborom potrebnega materiala za servis zavor. Edino Plastilube sem zamenjal s Permatex ostalo OK.

lp.



Peramtex - Dielectric Grease.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  196.67 KB
 Pogledana:  0 krat

Peramtex - Dielectric Grease.jpg



Zavore - maziva & tekočina - ATE.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  Zavore - maziva & tekočina - ATE.pdf
 Velikost datoteke:  468.13 KB
 Downloadano:  8 krat


_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
rplink3r
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02
Prispevkov: 347
Aktiv.: 1.97
Kraj: Levec

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 19, 2021 7:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene čaka podobno, na prejšnejm avtu sem pretesnil komplet zadnje zavore ker se bati niso dobro vračali in od takrat je bil mir.

Niso problem samo vodila, šteka tudi bat.

Kupiš set za pretesnitev in razstaviš cilinder narazen, ga očistiš, tako cilinder kot bat, daš novo tesnilo in zavore bodo obnovljene.



zavorna-tesnila-set-obnovo-zavornih-cilindrov-slika-2169270.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  33.34 KB
 Pogledana:  0 krat

zavorna-tesnila-set-obnovo-zavornih-cilindrov-slika-2169270.jpg



_________________
"The statement below is false."
"The statement above is true."
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2753
Aktiv.: 15.21
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 19, 2021 10:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri teh starih zavorah se izplača kupiti celi batič in vsa tesnila nova, pretesniš in imaš dejansko vse obnovljeno. Seti so dejansko zelo poceni, mehaniki ponavadi raje menjajo kar cele čeljusti, ker seveda s tem več zaslužijo (še vsi imajo rabate na delih) in še manj dela imajo. Je pa potrebno vrteti bat in hkrati pritiskati, ker je bat nataknjen na vijak, ki se uporablja za ročno zavoro. Namensko orodje stane par evrov, seveda, če enkrat to menjaš, je najboljša opcija spona in papagajke. Pri elektronskih ročnih zavorah pa potrebuješ diagnostiko, da razkleneš čeljusti in menajš.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom
Član
Član



Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42
Prispevkov: 213
Aktiv.: 4.73
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 19, 2021 7:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bat ne crkne in se lahko spolira. Porozna postane stena cilindra, ki je iz gusa, torej najceneje je menjati čeljusti za kakšen ceneni Budweg. Brus na tri krake s fedrom za fino poliranje cilindrov se doma ne izplača. Če kupiš Castrol rdečo mast, pa ATE silikonsko mast za pod prašno gumico in Textar mast za vodila, pa že presega vrednost čeljusti. Za električno ročno gre z dratom in akumulatorjem. Za odprtje nateraš motor do konca, po sestavi pa zategneš in le toliko popustiš, da spusti. Ravno danes sem to delal na Scenicu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 225 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group