|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lipa Član
Pridružen-a: Ned 27 Sep 2009 9:39 Prispevkov: 734 Aktiv.: 4.14 Kraj: Lipa Beltinci
|
Objavljeno: Sob Jul 10, 2021 12:59 pm Naslov sporočila: D+ autoelektrika |
|
|
Popravljam en star traktor Fendt letnik cca 1990, ki ima seveda dolgo in pisano zgodovino. Med drugim je bila menjana skoraj komplet inštalacija, ampak z original kabelskimi seti.
Zanima me pravzaprav, kako izgleda D+ signal ki izhaja iz alternatorja na osciloskopu? Ta signal namreč zbudi računalnik da deluje tudi hidravlika.
Zanima me torej kako se identificira tek motorja z D+ signalom?
_________________ Lep pozdrav!
Boris Z. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Jul 10, 2021 6:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Koliko se spomnim je priključek D+ namenjen kontrolni žarnici polnjenja. Žarnica je dana med + in D+. Ko daš kontakt sveti, če je vse ok. (istočasno je to vzbujanje za altenator) V altenatorju so 3 diode od vsake faze vezane skupaj s katodo. Ta konec Je D+. Tukaj bi lahko dobil polnovalno usmerjeno 3 fazno napetost.
Da v tvojem primeru zadeva slučajno ni priključena na W+ ? Ta priključek je namenjen obratomeru. Vzet je z ene faze pred usmerjanju.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lipa Član
Pridružen-a: Ned 27 Sep 2009 9:39 Prispevkov: 734 Aktiv.: 4.14 Kraj: Lipa Beltinci
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jozede Član
Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32 Prispevkov: 342 Aktiv.: 2.88 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Sob Jul 10, 2021 7:32 pm Naslov sporočila: Re: D+ autoelektrika |
|
|
lipa je napisal/a: |
Popravljam en star traktor Fendt letnik cca 1990, ki ima seveda dolgo in pisano zgodovino. Med drugim je bila menjana skoraj komplet inštalacija, ampak z original kabelskimi seti.
Zanima me pravzaprav, kako izgleda D+ signal ki izhaja iz alternatorja na osciloskopu? Ta signal namreč zbudi računalnik da deluje tudi hidravlika.
Zanima me torej kako se identificira tek motorja z D+ signalom? |
D+ signal verjetno potrebuješ za dodatno hidravliko, ki potrebuje 12V napajanje. Ta hidravlika bi precej hitro izpraznila zagonski akumulator, zato je vse skupaj varovano na ta način, če alternator ne deluje, potem ne deluje hidravlika. D+ je povezan na kontrolno lučko v kabini in ga boš verjetno lahko priklopil. D+ je tako kot je napisal Silvo polnovalno usmerjena trifazna napetost alternatorja in služi za vzbujanje alternatorja, v večini primerov je to tudi kontrolna napetost za regulator na katero regulira izhodno napetost alternatorja (14V).
Še shema kako je povezano.
ps. Če lučka za polnenje ne gori ko daš kontakt, tudi alternator ne začne polniti. Na D+ je, kadar alternator dela na cca 14V, zato lučka ugasne ko motor steče.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
76.16 KB |
Pogledana: |
1 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|