 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Sob Sep 23, 2006 11:19 pm Naslov sporočila: MIška PS2 in AT89c8252 |
|
|
A je mogoče že kdo poskušal brati podatke iz PS2 miške s pomočjo kontrolerja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
oversc0re Član

Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20 Prispevkov: 460 Aktiv.: 1.94 Kraj: Radomlje
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 12:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem stvar naredil z FPGAjem. Kaj te pa zanima? _________________ The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 9:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Zaenkrat bi rad miško uporabil zaradi treh tipk in koleščka. Vem, da je komunikacija izvedena s pomočjo 4 linij (napajanje (2), clock in data). Miško sem že priključil na kontroler in poskušal prebrati podatke vendar pa se vse obnaša kot, da miška ni priključena. Priključil sem jo na navadna porta kontrolerja AT89s8252.
Zanima pa me s kakšno hitrostjo se pretakajo podatki med miško in računalnikom (frekvenca), ker je čisto možno, da je frekvenca višja, kot pa jo je zmožen moj kontroler obvladati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.58
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Preberi tole in tole, sicer pa  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
oversc0re Član

Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20 Prispevkov: 460 Aktiv.: 1.94 Kraj: Radomlje
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 11:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Stvar moraš najprej inicializirati. Sicer je vprašanje koliko je stara ampak vseeno ji je treba najprej poslati par ukazov, da ji izrečeš dobrodošlico.
Hitrostno ne bi smel imeti problema:
Citiram: |
The clock frequency must be in the range 10 - 16.7 kHz. This means clock must be high for 30 - 50 microseconds and low for 30 - 50 microseconds.. If you're designing a keyboard, mouse, or host emulator, you should modify/sample the Data line in the middle of each cell. I.e. 15 - 25 microseconds after the appropriate clock transition. |
Tule je vse, kar potrebuješ: http://www.computer-engineering.org/ps2protocol/
Edit: hehe, Sokrat si me prehitel... Tako je, če gre človek med pisanjem posta na WC  _________________ The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cupacup Član

Pridružen-a: Tor 20 Jul 2004 21:28 Prispevkov: 68 Aktiv.: 0.29 Kraj: Tam kjer ma mraz mlade
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|