www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Občasno večja poraba in nemiren tek motorja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6553
Aktiv.: 29.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 8:41 am    Naslov sporočila:  Občasno večja poraba in nemiren tek motorja Odgovori s citatom

Rad bi malo pomoči pri razmisleku o možnih vzrokih za tole "čudno" napako. Motor Ford Duratorq 2.0 TDCI 120kW. Občasno se zgodi, da med vožnjo trenutna poraba kar precej naraste glede na običajno. Avto v tem času sicer pelje normalno. Če se v tem času ustavi (npr pred semaforjem) je prikazana trenutna poraba na mestu cca 2.5l/h ... ob normalnem delovanju 0.9-1l/h, opazi pa se precej nemiren tek motorja. Zadeva se po nekaj časa (običajno par km vožnje) umiri sama od sebe in motor spet dela normalno. Če se v času "motnje" motor ugasne in ponovno prižge, motnja izgine.

Tester ne prečita nobene zabeležene napake. Je pa res, da je bil tester priklopljen vedno po tem, ko je bil avto vmes že ugasnjen.

Meni tole sicer nakazuje na težavo z enim od senzorjev, bi pa rad še kako mnenje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.01
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 9:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Regeneracija dpf mogoče?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Roby
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Avg 2003 15:29
Prispevkov: 233
Aktiv.: 1.05

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 9:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čiščenje DPF-a lahko povzroči take simptome.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2321
Aktiv.: 10.42
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 9:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni večjo porabo "na mestu" kaže ob vklopljenih večjih porabnikih - gretje šipe, sedežev. So pa ob tem tudi obrati rahlo višji, tako da se že takoj opazi.
Kako je pri tebi ob večji porabi, obrati, večji porabniki (naključen vklop?)? Imaš mogoče električno predgretje vode, da se hladen avto hitreje ogreje na delovno temperaturo? Kdaj se pojavi to, naključno ali je en vzorec?

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3234
Aktiv.: 33.06

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 9:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni je nekaj podobnega delal en dci (renolt), ker je cev na turbini puščala (se je snemala).
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6553
Aktiv.: 29.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 10:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na regeneracijo DPF sem tudi jaz pomislil, ampak me pri tej teoriji moti, ker stoječ avto preveč nemirno teče brez kakih povišanih obratov.

Porabniki oziroma obremenitev motorja ne vpliva na to, ker lahko izklopim praktično vse (klimo, ventilacijo, ...), pa se zadeva ne spremeni. Vzorca ni, povsem naključno. Primer ... peljem iz Ljubljane v Kranj, pa dvigne porabo na Torovem. Pri izvozu Kranj vzhod je pred krožiščem običajno stoječa kolona, kjer je opazen nemiren tek motorja. Ko odpeljem iz krožišča proti Kranju začne delat normalno. Ne vsak dan, včasih cel teden ali več brez posebnosti, potem pa brez razloga spet.

Tale s cevko je dobra. Sem že imel podoben primer, ko se je predrsala po nekem robu. Rezultat je bil zanimiv, ker je ob vsakem tresenju motorja "cukal". Tule je videti vse na svojih mestih.

Deluje mi, kot bi zaradi nekih napačnih odčitkov (temperatura, vstopni zrak, ...?) nenormalno povečal vbrizg.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 12:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mosqito je napisal/a:
Meni je nekaj podobnega delal en dci (renolt), ker je cev na turbini puščala (se je snemala).


Zelo podoben primer na vozilu z bencinskim motorjem. Kak cm visok in ca 2cm premera valjast plastični komad je bil vmes na eni tanki cevki. Na eni strani se je odlomil. Motor se je v praznem teku zaganjal. Tisti komad je votel. Nimam pojma kak je namen. Sem za probo dal cev direkt. Motor je začel delovati normalo. (sem mislil začasno, dokler ne nabavim novega) Tole sporočilo me je spomnilo d'oh!
Tako je že več kot leto.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 908
Aktiv.: 5.52
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 2:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo je napisal/a:
mosqito je napisal/a:
Meni je nekaj podobnega delal en dci (renolt), ker je cev na turbini puščala (se je snemala).


Zelo podoben primer na vozilu z bencinskim motorjem. Kak cm visok in ca 2cm premera valjast plastični komad je bil vmes na eni tanki cevki. Na eni strani se je odlomil. Motor se je v praznem teku zaganjal. Tisti komad je votel. Nimam pojma kak je namen. Sem za probo dal cev direkt. Motor je začel delovati normalo. (sem mislil začasno, dokler ne nabavim novega) Tole sporočilo me je spomnilo d'oh!
Tako je že več kot leto.


Ali ta tanka cevka pride na vhod v zračni filter motorja? Tudi meni obrati nihajo, cevke sploh nimam, ker se je nekje "izgubila". Mehanik je rekel, da ni pomembna ampak, zastonj ni tam Think Avto je pa vw Polo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2060
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 2:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lambda?
Sem se en cas hecal z 1.4 Renault mašino preden sem pogruntal da je druga lambda (za katalizatorjem) zanič.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6553
Aktiv.: 29.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 4:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
Lambda?

Pojma nimam, je pa smiselen predlog. Ampak pri katerem senzorju se lotit in na kakšen način preverit ali je res fuč? Menjave na slepo bi bile predrag način odkrivanja krivca.

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 908
Aktiv.: 5.52
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 4:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na pamet...,odklopiš sondo (lamda) in test z testerjem. Ta naj bi javil napaako. Možno je pa tudi, da nagaja motorček prostega teka (to mi je rekel en mehanik v mojem primeru).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 310
Aktiv.: 2.59
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 4:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V primeru, da je kak senzor fuč, bi diagnostika zaznala.
Najbolje je priklopiti diagnostiko med vožnjo in spremljati merilne bloke - vrednosti na senzorjih, za kar boš potreboval izkušenega mehanika ob sebi, takega, ki se spozna na vrednosti kakšne morajo biti. Nekajkrat se je zgodilo, da je bila že stara lambda sonda slaba - počasna kar tudi diagnostika prepozna.
Najverjetneje je kak "fouš luft" oziroma uhaja zrak nekontrolirano. Preglej, če je slabo zaprt pokrov za nalivanje olja kar je pri navadnih atmosferskih motorjih zelo pomembno, da je tesen ali pa uhaja zrak pri šibki za kontrolo nivoja olja ki je slabo vstavljena. Glede na to, da je to turbo motor posveti pozornost tudi vakumslki črpalki.

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bray
Član
Član



Pridružen-a: Sre 19 Jan 2005 23:53
Prispevkov: 325
Aktiv.: 1.46
Kraj: Vransko

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 22, 2021 5:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je v bistvu pežojev motor. Jaz pa stavim na rahlo zabasan/zatikajoč EGR ventil. Smile
Koliko prevoženih km ima avto?

_________________
I didn't know it was impossible when I did it!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
brezimenko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09
Prispevkov: 471
Aktiv.: 5.63

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 24, 2021 1:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

frenki je napisal/a:
airwolf je napisal/a:
Lambda?

Pojma nimam, je pa smiselen predlog. Ampak pri katerem senzorju se lotit in na kakšen način preverit ali je res fuč? Menjave na slepo bi bile predrag način odkrivanja krivca.


Če drugega ne ti izpušni plini ne bodo šli skozi tehničnega, boš pa takrat menjal tako kot smo mi.

_________________
Izgubil sem račun pod imenom kobranka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2060
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 24, 2021 2:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Frenki naslednji vikend bom verjetno v LJ.
Lahko pridem in priklopiva na LAUNCH ali DELPHI in pogledava še se kaj pokaže.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 70 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group