|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aleskramzar Neznanec
Pridružen-a: Pet 26 Nov 2021 16:52 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.27
|
Objavljeno: Pon Nov 29, 2021 11:06 am Naslov sporočila: |
|
|
bostjang je napisal/a: |
Pri SMA-jevih razsmernikih sta dva releja v serijo. In ob zagonu firmware preveri, ali oba delujeta in ne gre on-line, če je kateri zapikan, četudi bi teoretično lahko. |
To uporabljamo take releje, ki imajo že vgrajen ta weld monitoring in se ga tudi preverja ob zagonu. Releji imajo tudi 3.2mm contact gap, tako da te so po mojem solidni.
Drugače pa razmišljam, da bi za prednapetostno zaščito uporabil kar optocoupler ter z njim hkrati meril še napetost.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pon Nov 29, 2021 5:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa pri routanju ne pozabi na zadostne spacinge med Lx, N, PE (po spominu 2,5 mm) in HV/LV delom (vsaj 6 mm?), če ne bo šlo na SIQ že direktno v review, še preden bodo sploh testirali.
LP, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GUMY trgovec
Pridružen-a: Sre 22 Sep 2010 11:03 Prispevkov: 464 Aktiv.: 2.80 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 9:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa pri routanju ne pozabi na zadostne spacinge med Lx, N, PE (po spominu 2,5 mm) in HV/LV delom (vsaj 6 mm?)
2,5 mm je "clearance", torej razdalja med neizoliranimi deli-ponavadi so to pini THT komponent. Med vezmi na PCB pa je lahko manj, glej tabelo v priponki...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
18.5 KB |
Pogledana: |
1 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebastjan.kamensek Član
Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1021 Aktiv.: 5.33 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 10:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Za EV chargerje obstajajo namenske zaščite, katere lahko montiraš direktno na din šino pa imaš mir... Poglej si DEHNcord 3P TT 275 FM , Raycap bo dal podobno zaščito na trg (razvito prav za E polnilnice) v začetku naslednjega leta. Bo pa obstajala verzija 3+1 (za 3 fazne sisteme) in sistem 1+1 (za enofazne polnilnice). Back up fuse deklariran za 60 A. Tako ti ostane samo še manjši varistorji med linijo in N ter plinček med N in PE, in še to samo zato, da zbiješ UP, to je to... vsa znanost okoli prenapetostne zaščite.
Če te već zanima lahko v ZS.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3175 Aktiv.: 14.25 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 11:05 am Naslov sporočila: |
|
|
GUMY je napisal/a: |
Med vezmi na PCB pa je lahko manj, glej tabelo v priponki... |
Kaj med posameznimi plastmi PCB? Ali se upošteva prvi stolpec?
Saj prav razumem, da tipičen PCB (1,6 mm) (na eni strani omrežna stran, na drugi sekundar) ni zadostna izolacija z Class II napravo?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 426 Aktiv.: 4.36 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 11:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Aleskramzar se mi je zdelo, da razmišljate o "polnilni omarici" in ne o EV polnilcu.
Zanima me, zakaj ste se lotili projekta in kje mislite, da imate lahko pred ostalimi prednost na trgu??
Poznam precej firm in tudi mi smo o tem resno razmišljali, vendar, ko sem videl kitajske polnilne postaje mi je bilo jasno, da v EU nihče nima šans, že če moraš kupiti samo FID. Cena kompletnih, zvezanih kitajskih polnilnih postaj je namreč nižja od FIDa po nam dosegljivi ceni. Torej kupiš tako polnilno postajo in nanjo integriraš svoje funkcionalnosti, določiš pogoje, omejitve, dovoljenje za polnenje s karticami, SMS, aplikacijami...
Zaradi predelave Smarta na EV sem delovanje EVSE polnilnih postaj dobro naštudiral in izdelal svoj EVSE vsmesnik... in krmilnik (3xCAN) za TC Chargerje. Pri tem delu sem odkril na terenu precej pomanjkljivosti in neskladij z EVSE standardi dveh polnilnih postaj, katerih proizvajalcem sem kasneje pomagal pri odpravi napak s testiranji na terenu.
Resno me zanima odgovor na vprašanje, ki sem ti ga zastavil na začetku.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Eisenhorn Član
Pridružen-a: Tor 08 Dec 2009 11:50 Prispevkov: 200 Aktiv.: 1.14 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 2:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če gre za prenosno polnilno postajo pride v poštev tudi standard IEC 62752.
Če bo na vhodu prenapetostna zaščita (in vhodna fazna napetost do 250 Vac), mora biti razdalja med primarjem in sekundarjem 5 mm. Prenapetostna zaščita ni potrebna, vendar se v primeru da je ni, zahtevana razdalja poveča na 6 mm.
Rele za izklop mora biti deklariran za min 50000 ciklov.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Eisenhorn Član
Pridružen-a: Tor 08 Dec 2009 11:50 Prispevkov: 200 Aktiv.: 1.14 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 3:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Plus 2,5 mm od L/N proti ozemljitvi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
aleskramzar Neznanec
Pridružen-a: Pet 26 Nov 2021 16:52 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.27
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok_S je napisal/a: |
Aleskramzar se mi je zdelo, da razmišljate o "polnilni omarici" in ne o EV polnilcu.
Zanima me, zakaj ste se lotili projekta in kje mislite, da imate lahko pred ostalimi prednost na trgu??
Poznam precej firm in tudi mi smo o tem resno razmišljali, vendar, ko sem videl kitajske polnilne postaje mi je bilo jasno, da v EU nihče nima šans, že če moraš kupiti samo FID. Cena kompletnih, zvezanih kitajskih polnilnih postaj je namreč nižja od FIDa po nam dosegljivi ceni. Torej kupiš tako polnilno postajo in nanjo integriraš svoje funkcionalnosti, določiš pogoje, omejitve, dovoljenje za polnenje s karticami, SMS, aplikacijami...
Zaradi predelave Smarta na EV sem delovanje EVSE polnilnih postaj dobro naštudiral in izdelal svoj EVSE vsmesnik... in krmilnik (3xCAN) za TC Chargerje. Pri tem delu sem odkril na terenu precej pomanjkljivosti in neskladij z EVSE standardi dveh polnilnih postaj, katerih proizvajalcem sem kasneje pomagal pri odpravi napak s testiranji na terenu.
Resno me zanima odgovor na vprašanje, ki sem ti ga zastavil na začetku. |
Na žalost ne moram povedati kaj preveč ker sem pod NDA. Sem pa močno prepričan da imamo zelo dober izdelek, ki je čisto drugačen od tega kar je trenutno na trgu. Kitajci tukaj niso taka konkurenca, ker se z njimi ne tekmuje po ceni in je tukaj čisto drug tip produkta.
Lahko pa razčistim da se tukaj ne gre za wallbox ampak za izjemno kompaktno prenosno polnilnico, kjer je vse na enem PCB-ju, zato kakršnekoli rešitve z DIN rail napravami tukaj odpadejo.
LP.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hja, prav bolj kompaktno, kot pri Metronovi varianti (kjer je vezje v Mennekes rocki) je ze tezko imho. Tudi mene zanima ...
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 426 Aktiv.: 4.36 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
A, OK torej nič posebnega. Zame je itak že sedaj vsaka vtičnica polnilna postaja.
Energijo merim z aplikacijo priklopljeno na BMS, če bi moral kakšne stroške polnenja poravnati.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2021 11:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za meritve se super obnese tudi Shelly 1EM ali 3EM. Tudi 1PM, samo za 3.6 kW ji je treba malo shunt modificirati, da ne gre v overcurrent pri 3500 W ... Glih danes delal
Lp, G
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|