www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

New Holland / Fiatagri M115 - servisno navodilo
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 29, 2021 11:05 pm    Naslov sporočila:  New Holland / Fiatagri M115 - servisno navodilo Odgovori s citatom

Iščem servisno navodilo oz vsaj ožičenje na upravljalni sklop za upravljanje s pogoni. Problem je, da se ne da izklopit sprednji pogon. Tipka ne reagira. Ledica na samem pogonu sicer ne gori. (ta ponazarja vklop) Vklop vrši elektroventil. Če je tuljavica brez napetosti je pogon vključen. Sam ventil oz tuljava deluje. Ožičenje do ventila je vredo. Močnostni del na vezju, ki vklaplja tuljavo je solid state reley (VN05N)
A preden se lotim samega sklopa bi rad preveril, če slučajno manjka kak signal na sklop. (morda celo kako napajanje) Če bi bil v okvari izhod, bi se ledica za vklop verjetno prižigala? Znan podatek od kolega mehanika je, da se naj bi pogon samodejno vključil ob zaviranju, ročni zavori, če traktor ugasne .... pa verjetno še kaj ??

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1614
Aktiv.: 8.19
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 30, 2021 6:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izgleda da je narejeno zelo podobno kot na Goldoniju, konec koncev sta oba italijana. Rolling Eyes
Pri prvem sta dva stikala, za vsak zavorni pedal posebej, in ko sta oba pritisnjena istočasno, (NO - delovni kontakt), se preklopi klasičen rele na tuljavo, ki s svojim kontaktom (NC - mirovni) preklopi napetost in s tem aktiviras hidravličen ventil. Za relejem je vezano tudi stikalo na armaturki, za ročen vklop sprednjega pogona. Pri nas je tako rešeno vse brez elektronikem samo z relejsko logiko. Sprdnji pogon je tako vključen pri tudi pri pomanjkanju napetosti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2053
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 31, 2021 10:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam servisna navodila za New Holland linijo, ki pa je praktično enaka.
So pa prevelika da bi jih tlačil na forum.
Če potrebuješ povej bom nekam odložil.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 31, 2021 11:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gašper hvala za ponujeno. Sem odgovoril pod zasebno.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2053
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 31, 2021 11:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem poslal, pa bom poskusil električni del dati posebej še na forum.
Ker datoteka ima čez 100Mb in preko 1400 strani.
Za bonus se pa ne da iskati po njej.
Sem pogledal tudi v eTimGo pa je traktor prestar in ga ni več notri.

Bom pogledal še v CNH EST, da vidim če se da karkoli narest z diagnostiko.

Edit:
Bolj malo kot kaže bi rabil poseben vmesnik.
Ti traktor morda sporoči kakšno kodo napake?

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 31, 2021 7:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gašper hvala za poslano.

Sedaj bom lahko prekontroliral prisotnost signalov. Glede na to pa bom lahko diagnosticiral, če je okvaren EMU. Nov baje ni več dobavljiv. Obnovlejni pa so baje okrog 1k€. Kode napake pa ni.
Nadaljujem po praznikih. Poročam, kaj bo ugotovljeno.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 12:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Včeraj je bila "akcija". Žal sem pri avtoelektriki bolj na majavih tleh Sad
Naj napišem nekaj ugotovitev.
Preveril sem prisotnost signalov na EMU. (zavore,napajanje)
Signali so prisotni.

EMU je sicer večnamenska "škatilica". Vse ostalo deluje.
Moti me sledeče:
Diagnostika zaznava in javlja okvaro recimo za odprt tokokrog ventila "diferencial lock", ki gre z iste škatlice. V opisu napak je tudi enaka napaka za ventil izklopa prednjega pogona. Te napake diagnostika ne vidi.
Prav tako ledica za vklopljen sprednji pogon na škatlici ne sveti. Tudi tipka ne reagira. (ne vklaplja ali izklaplja ledice ) Zato sem odprl tudi škatlico. Preverjena je tipka in ledica. Oboje deluje.
Izhod za vklop ventila je solid state relay VN05N. Sam čip ima tudi izhod za status. Dejansko vse alarme, ki naj bi jih posredovala diagnostika. (odprt tokokrog, pregrevanje,(kratek stik). Žal gre za zastarel tip. Nisem ga našel nikjer razen pri kitajcih. Tudi ekvivalenta nisem našel. Sicer bi to najprej zamenjal. Po "meritvah" na vezju ni kakega odstopanja med "sosednjim enakim.
Sem tudi sledil kam gre vhod VN05N in ledica. Oboje gre direk na procesor. Ledica se vklaplja preko transistorja. VN05N pa preko 10k upora.
Prav tako gre direkt na procesor tipka.
Nekaj stvari pri vsem tem ni najbolj logičnih.
-če je ventil izklopljen je pogon vklopljen - ledica bi morala goreti, a ne gori.
- ledica je ok
- glede na nelogično stanje ni nobene javljene napake
- tudi če bi bil v okvari izhodni solidstate in bi status vračal prave podatke
bi se morala ledica za stanje vklapljati oz. izklapljati?

Po tem se bi dalo sklepati da je velika verjetnost okvara procesorja? Na vezju je tudi eeprom - možnost, da je v njem kaj "spuhtelo"?

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1614
Aktiv.: 8.19
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 1:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekaj je omenjeno tu: https://mhhauto.com/Thread-problem-emu-new-holland
Mogoče bi ta dva uporabnika vprašal?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2053
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 2:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom pogledal če imam v zalogah tole komponento.
A signal pride do VN05N?

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2053
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 3:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Nekaj je omenjeno tu: https://mhhauto.com/Thread-problem-emu-new-holland
Mogoče bi ta dva uporabnika vprašal?


Silvo če želiš bom navezal kontakt z njima, ker sem član mhhauto foruma.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 6:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
sebaveh je napisal/a:
Nekaj je omenjeno tu: https://mhhauto.com/Thread-problem-emu-new-holland
Mogoče bi ta dva uporabnika vprašal?


Silvo če želiš bom navezal kontakt z njima, ker sem član mhhauto foruma.


V živo nisem nič meril. Bom jutri poskusil prilotat na izhod eno ledico. Poročam, če pride kaj gor.

Seveda te bi prosil, da na muhhato vprašaš za nasvet.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2053
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 7:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem jima poslal ZS in obudil temo.
Upam da bo kaj.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2022 7:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 05, 2022 5:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes sem preveril še izhod iz procesorja. Izhoda ni. Po tem bi lahko sklepal, da izhodni solid state ni okvarjen. Na nelogično stanje izhoda procesorja (ledica signalizacija vklopa bi morala biti vklučena, ko izhoda ni oz izključena, ko je izhod) se da sklepati, da je velika verjetnost okvare procesorja, povožen bin eeproma ali kaj podobnega. Mehanik se je tudi zanimal glede nabave novega EMU-ja. Na servisu pri nas ni dobavljiv. Možno pa ga je dobiti na servisu v Avstriji. Cena naj bi bila tam od 1-1.2k€. Za stranko baje ni sporna cena, tako da ga bo mehanik naročil.

Hvala vsem za pomoč. Poročam, ko zadeva pride.

Imam še eno vprašanje. Kaj je tisti radar v načrtu oz kako funcijo ima? (škatla med kolesi na desni strani) Sicer je povezan konektor Gorund speed senzor, ki pa je povezan na EMU.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2053
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 05, 2022 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na mhhauto forumu sem na ZS dobil sporočilo, da lahko dobim rešitev.
Bom videl kaj bo povedal.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group