www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Opel Meriva -cuka
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2022 10:25 pm    Naslov sporočila:  Opel Meriva -cuka Odgovori s citatom

Mogoče ima kdo izkušnje in je pametneji od testerja?
Sosedje imajo omenjeni avto. Avto je letnik 2004, 1,6.
Avto v prostem teku deluje normalno. Ko pa spelješ, se pa takoj sliši, da vsaj en celinder ne deluje. Svečke so nove. Odvijemo svečke in dve sta malo "črni". Vse štiri pa imajo iskro.
Lučka v armaturi, oznaka za motor pa sveti (oranžno). Menda že kar 7. let, ampak je šel normalno. Sedaj pa ne več? Tester pri enemu "mehaniku" ne pokaže nič. Altenator fila, to je pa vse kar sem uspel izmerit.
Kakšna ideja?

L.p
Aleš

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 294
Aktiv.: 2.87
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2022 10:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dober tester v rokah pravega mehanika pokaže kateri cilinder ne dela. Potem pa raziskuješ dalje: svečke? vžigalna tuljava? injektor (diza)? Tesnilo? vsisni kolektor ?....??? Brez šmira za nohtom ne bo šlo.
l.p.

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2022 12:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekaj od tega naštetega verjetno bo. Smo pa bolj švoh tu v BK. z mehaniki. Bom sporočil kako se je končalo.

l.p

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sg1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 9:28
Prispevkov: 164
Aktiv.: 1.45
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2022 12:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Možna je tudi težava z motornim računalnikom.
Pri Merivi 1,6 16V je motorni računalnik "genialno" (da ne rečem, da gre za programirano okvaro) montiran na blok motorja. Vibracije in nenehne temperaturne spremembe povzročijo, da se začnejo trgat žičke, ki povezujejo konektor z vezjem. Simptomi so odvisni od tega, katera žička se pretrga. Kar nekaj je takih zaradi katerih ostaneš na cesti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozede
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32
Prispevkov: 282
Aktiv.: 2.77
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2022 8:35 am    Naslov sporočila:  Re: Opel Meriva -cuka Odgovori s citatom

s53al je napisal/a:
Mogoče ima kdo izkušnje in je pametneji od testerja?
Sosedje imajo omenjeni avto. Avto je letnik 2004, 1,6.
Avto v prostem teku deluje normalno. Ko pa spelješ, se pa takoj sliši, da vsaj en celinder ne deluje. Svečke so nove. Odvijemo svečke in dve sta malo "črni". Vse štiri pa imajo iskro.
Lučka v armaturi, oznaka za motor pa sveti (oranžno). Menda že kar 7. let, ampak je šel normalno. Sedaj pa ne več? Tester pri enemu "mehaniku" ne pokaže nič. Altenator fila, to je pa vse kar sem uspel izmerit.
Kakšna ideja?

L.p
Aleš


V takem primeru bi jaz najprej pomeril kompresijo cilindrov, če je kompresija v posameznih cilindrih prenizka, je tudi izgorevanje slabo in posledično črne svečke.

Ne poznam točno kako ima ta avto glede vžignih tuljav, predvidevam, da ima štiri vžigne tuljave, za vsako svečko svojo, lahko se zgodi, da sta na svečkah , ki sta nekoliko črni slabi vžigni tuljavi, če je možno jih zamenjaj med sabo, če se bosta črni svečki preselili na drugo mesto, je treba menjat vžigni tuljavi. Eventualno so lahko tudi svečke slabe.
Nujno preveri razmak elektrod na svečkah, sicer pišeš, da so nove, pa vseeno, prevelika razdalja je tudi lahko vzrok nepravilnega delovanja, prevelika razdalja elektrod na svečkah lahko vodi v okvaro vžigne tuljave - preboj, medovojni stik na visokonapetostni strani vžigne tuljave; to se je lahko zgodilo s starimi svečkami.
Če avto nekako nima moči, se je lahko sesulo satje v katalizatorju in ovira izpuh, to s katalizatorjem se je zgodilo bratu pri Opel Askoni.
lp Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2022 10:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za nasvete. Sporočim kaj je bilo.

l.p

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 23, 2022 12:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napaka je bila na el. tuljavi. Ne vem pa, če je v tisti zaliti, ki pridejo na svečke ali keri drugi.
Se bom še pozanimal v detalje.

Hvala za nasvete.
L.p
A

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 14, 2022 12:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da ne odpiram nove teme, ker gre za popolnoma isti avto in lastnika.
Avto je bil na servisu nedolgo nazaj, menjalo se je nekaj glede zavor (ploščice...).
To po zadnji menjavi tiste el. tuljave je šel avto normalno do nedavnega.
Obrati motorja na mestu nihajo +- 100. Lastnik sumi, da mu je mehanik zamenjal delujočo lambdo sondo, menda ima celo dve?) Ta mehanik je zmožen kaj takšnega, ker mu ta lastmik dobro plača...
Sedaj pa lastnika zanima, če ima ta Meriva res dve lamdi sondi?
Ta njegov mehanik ima tudi tester, vendar mu je pa končno nehal zaupat.

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 1971
Aktiv.: 11.17
Kraj: Tržič, Kovor

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 14, 2022 12:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po mojem vedenju ima dva enega pred in enega za katalizatorjem.
Kaj je res je pa brez diagnostike težko vedeti.
V tem primeru je treba na daljši rok brati vrednosti obeh sond in videti katera (če sploh katera) ga svira.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 14, 2022 2:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vem, da drugače ne bo šlo, le, da vem, da sta dve. Kako se bo tokrat končalo pa sporočim.
Gašper, hvala na odvzivu.

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Xbolha
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Mar 2013 9:20
Prispevkov: 115
Aktiv.: 0.97
Kraj: Ljubljana- Dolenjska

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 15, 2022 7:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Podobno težavo sem imel na drugi avtomobilski znamki.
Krivec je bil senzor za tlak na sesalni cevi.
Tester ni pokazal napake.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kiklop
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2012 16:21
Prispevkov: 19
Aktiv.: 0.15
Kraj: Ojstrca

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 27, 2022 7:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sam sem imel podobno težavo. Krivda je bila v injektorju. Da sem vedel kateri injektor ne dela, sem jih zmeril z multimetrom. Injekotr sem zamenjal sam, niti ni bilo nevem kako težko. Občutek kako dela z zanič injektorjem je kot da bi vozil traktor. čutiš da ti en cilinder ne dela. Zanimivo je tudi to, da preko kabla nisem mogel do podatka kateri od injektorjev je fuč. Napisal pa je da delujejo neenakomerno.
_________________
Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 482
Aktiv.: 3.27
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 28, 2022 6:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta z Mmerivo koliko vem še ni popravil napake, menda se je navadil...
Je pa vmes zamenjal termostat ventilatorja za hlajenje.

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kiklop
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2012 16:21
Prispevkov: 19
Aktiv.: 0.15
Kraj: Ojstrca

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 30, 2022 8:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

baje pomaga tudi, če gume napumpaš na 2,5bar Wink
_________________
Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markym
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Jan 2008 0:36
Prispevkov: 36
Aktiv.: 0.20
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 02, 2022 9:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

če skačejo obrati gor dol je ponavadi težava z regulatorjem prostega teka. lahko da se je menjal zračni filter, sedaj loputa dobi malenkost več zraka mogoče in je izračun za koliino bencina že napačen. če bi bila lamda menjana bi se takoj opazilo na drugačen način kot pa opisuješ simptome. lambda pred katalizatorjem uravnava mešanico gorivo/zrak, lamda za katalizatorjem pa je počasne sorte in preverja če je katalizator delujoč in kako deluje. je pa vsekakor treba ta problem rešit, ker v nasprotnem primeru mu bo stajalo katalizator zaradi prečudne mešanice goriva, ki mogoče sedaj ne izgori v celoti. obstaja pa tudi možnost, da je katalizator že razpadel in avto zdaj diha na "škrge" in je avspuh zabasan zaradi razpadlega satovja iz katalizatorja.
najceneje bi bilo za probat spucat loputo sesalnega kolektorja s fergazer sprejem, zelo velikokrat že to lahko reši probleme.

_________________
5r
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 143 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group