www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

audi a4 b5 1998-gretje ne dela

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 64
Aktiv.: 0.34
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 8:29 am    Naslov sporočila:  audi a4 b5 1998-gretje ne dela Odgovori s citatom

Dober dan! Imam audi a4 b5 letnik 1998, pred kratkim smo zamenjali cel motor. Novi motor naj bi imel 222.000 km. Dela zelo dobro, razen gretja. Antifriza je dovolj, menjali smo termostat, radiator je v redu, tudi ventilator dela. Ce vklopim gretje vecinoma piha hladno. Od casa do casa dobro greje, ampak je to zelo redko. Imate idejo kako se tega problema lotiti? Na spletu sem zasledil da je lahko vzrok tudi regulacijski ventil gretja? Kje se ta nahaja? Prosim za vase nasvete. Hvala vnaprej.
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1615
Aktiv.: 8.17
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 8:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najdi dve gumijasti cevi, ki gresta skozi požarno steno od motorja v kabino. Pri vklopljenem gretju mora biti ena vroča, druga pa precej topla. Če nista, je lahko ali zrak v sistemu, ali pa res kaj narobe z ventilom ki odpira pretok vode v kabinsko pečko.
Začnimo s tem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 64
Aktiv.: 0.34
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Najdi dve gumijasti cevi, ki gresta skozi požarno steno od motorja v kabino. Pri vklopljenem gretju mora biti ena vroča, druga pa precej topla. Če nista, je lahko ali zrak v sistemu, ali pa res kaj narobe z ventilom ki odpira pretok vode v kabinsko pečko.
Začnimo s tem.
Sem preveril. Ena cev je vroča, druga pa precej topla.
Sem preveril še cev antifriza na dnu hladilnika. V avtu mi kaže temperaturo motorja 90 stopinj, ampak cev ki gre iz dna hladilnika v motor sploh ni nič topla. Pa mi je mehanik menjal termostat.
Pa še to: tudi cevi klime sta hladni, ena zelo hladna, da se na njej nabira kondenz. Pa klima sploh ni vklopljena. Ne vem ali ima to kaj veze s tem, da ne dela gretje.

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4590
Aktiv.: 20.61
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zrak v sistemu verjetno
_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 64
Aktiv.: 0.34
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

SimonS je napisal/a:
Zrak v sistemu verjetno

In kako se zrak spravi ven iz sistema?

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 907
Aktiv.: 5.52
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako hitro se pa motor segreje na 90°C? Ali gre celo čez po nekaj Km. vožnje?
Pri Zastavi (Yugo, Stoenka...) je bil ponavadi vzrok termostat.

_________________
http://www.zimazakon.si/forum
Vremenska postaja Doblička gora https://www.ecowitt.net/home/share?authorize=KPEUHQ IN https://www.wunderground.com/dashboard/pws/IRNOME16
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2058
Aktiv.: 10.64

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 3:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvisno.
Vsak avto ima svojo proceduro odzračevanja.
Nazadnje sem jo delal na motorju 1.4 TSI VW.

Najprej sem nalil vodo v ekspanzijsko posodo, potem pa sem nekje 10 minut masiral cevi, da je avto rignil kar se da veliko zraka ven.
Ko je bilo to fertik sem pustil ekspanzijsko odprto in zalaufal motor, nastavil maksimalni ventilator in maksimalno temperatur notranjosti.

Nato sem pustil sistem tako laufati nekje 15 minut in je rignil še nekaj mehurčkov zraka, prav tako je temperatura lepo naraščala (spremljano z VCDS).
Temperatura iz zračnikov je bila že prijetna.

Po tem sem ekspanzijsko zaprl in še nekje 10 minut laufal avto na povečanih obratih da sem preveril še delovanje ventilatorja motorja. Gretje kabine sem izključil.

Avto lepo teče in greje notranjost.

Si pravilno priklopil cevi?

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 64
Aktiv.: 0.34
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 4:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s53al je napisal/a:
Kako hitro se pa motor segreje na 90°C? Ali gre celo čez po nekaj Km. vožnje?
Pri Zastavi (Yugo, Stoenka...) je bil ponavadi vzrok termostat.

Na 90 stopinj se zagreje po cca 4 km vožnje v zmeren klanec. Ne gre čez 90 stopinj.
Čisto enako kot pri starem termostatu.

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 64
Aktiv.: 0.34
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 4:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
Odvisno.
Vsak avto ima svojo proceduro odzračevanja.
Nazadnje sem jo delal na motorju 1.4 TSI VW.

Najprej sem nalil vodo v ekspanzijsko posodo, potem pa sem nekje 10 minut masiral cevi, da je avto rignil kar se da veliko zraka ven.
Ko je bilo to fertik sem pustil ekspanzijsko odprto in zalaufal motor, nastavil maksimalni ventilator in maksimalno temperatur notranjosti.

Nato sem pustil sistem tako laufati nekje 15 minut in je rignil še nekaj mehurčkov zraka, prav tako je temperatura lepo naraščala (spremljano z VCDS).
Temperatura iz zračnikov je bila že prijetna.

Po tem sem ekspanzijsko zaprl in še nekje 10 minut laufal avto na povečanih obratih da sem preveril še delovanje ventilatorja motorja. Gretje kabine sem izključil.

Avto lepo teče in greje notranjost.

Si pravilno priklopil cevi?
Najlepša hvala za izčrpen odgovor.
Delal je mehanik in upam, da je pravilno priklopil cevi.

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.66
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 7:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj se pečko odzrači na spoju cevi ki gre v pečko. Snameš gumi cev ki gre v pečko pod plastiko pod brisalcem pri prižganem motorju (ne preveč vročem) da izpustiš zrak.
Lahko pa je tudi pečka zabasana in nima dovolj pretoka vode. TDI motorji imajo na motorju še dodatne 3 grelne sveče za to vodo, da se prej segreje.
Lahko pa tudi nagaja motorček ki odpira/zapira količino vročega zraka, to pa vidiš parameter na vcds, koliko je motorček odprt.
Vsekakor pa se sklopka klima kompresorja nebi smela vrteti če ni prižgan AC.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 64
Aktiv.: 0.34
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 20, 2023 8:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

vilnev77 je napisal/a:
Tukaj se pečko odzrači na spoju cevi ki gre v pečko. Snameš gumi cev ki gre v pečko pod plastiko pod brisalcem pri prižganem motorju (ne preveč vročem) da izpustiš zrak.
Lahko pa je tudi pečka zabasana in nima dovolj pretoka vode. TDI motorji imajo na motorju še dodatne 3 grelne sveče za to vodo, da se prej segreje.
Lahko pa tudi nagaja motorček ki odpira/zapira količino vročega zraka, to pa vidiš parameter na vcds, koliko je motorček odprt.
Vsekakor pa se sklopka klima kompresorja nebi smela vrteti če ni prižgan AC.

Najlepša hvala. Pozdrav

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 66 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group