|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3223 Aktiv.: 33.20
|
Objavljeno: Sre Dec 13, 2023 1:15 am Naslov sporočila: Obstaja hibridni inverter z DC linkom za polnilnico? |
|
|
Iščem ali (že) obstaja hibridni solarni inverter, ki bi imel 400V DC link do dvosmerne polnilne postaje z V2X funkcijo, ko je baterija v avtu lahko porabnik (ko se polne) in vir (ko ni sonca), vendar da ne gre pretvorba DC/AC-AC/DC, ampak kar direktno HV-DC.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
39.45 KB |
Pogledana: |
4 krat |
|
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Čet Dec 14, 2023 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal odgovora ne poznam.
V grobem bi lahko rekel, da bi polnilnico lahko priključil neposredno na HV baterijo, le da razmsernik ne vedel kakšna je obremenitev polnilnice in ne bi ponujal zaščite.
Ali obstaja polnilnica za DC-link?
Ali vsak EV, ki ima DC polnjenje, dovoljuje tudi praznenje?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3223 Aktiv.: 33.20
|
Objavljeno: Čet Dec 14, 2023 3:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede polnilnice (še) ne vem odgovora.
EV z dvosmernim polnenjem so redki, HV še redkejši. Gre pa počasi tudi v to smer.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 771 Aktiv.: 3.47 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Čet Dec 14, 2023 7:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za chademo obstaja standard, ki dovoli, da iz avta povlečeš elektriko in nato nazaj, preko dc linka ampak to deluje samo na nissan leaf vendar je cena naprave zelo zasoljena, za ccs pa še nisem videl, da bi kateri avto dovoljeval V2G ali V2H.
Samo govorice.
Sem pa si jaz diy naredil konektor na Zoe kamor sem priklopil 400V svinčeno baterijo iz 30 kVA ups-a direktno, brez boost ali buck konverterja, malce sem obremenil ups, da je bila napetostna razlika med avtom in ups-om majhna iz zaklopil kontaktor.
Tako je ups s sicer staro 7 kWh baterijo dobil dodatnih 40 kWh li-ion baterijo in z njim bi lahko potem offgrid preživel tudi več dni, če bi bilo lepo vreme, ker je podnevi sončna elektrarna napolnila ups in avto, za čez noč.
Žal tega nisem nikoli preizkusil, ker ni bilo potrebe, najdaljši izpadi so pri meni po nekaj ur.
_________________ Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3223 Aktiv.: 33.20
|
Objavljeno: Čet Dec 14, 2023 7:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Enih par jih je... Ford e-ranger ima 3kW V2L, pa ID.x naj bi imel po SW update-u, hardver je menda pripravljen. Leaf je prvi na tem področju.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 771 Aktiv.: 3.47 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Čet Dec 14, 2023 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
AC V2L ni to kar ti sprašuješ
_________________ Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 49 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|