|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 5:46 pm Naslov sporočila: Prometni predpisi |
|
|
Mi lahko kdo razloži, kako iz tele prometne signalizacije kolesar/ka ve, da je njemu v to ulico pa dovoljeno zavit in da je upravičen/a do svojega metra cestišča ob desni strani? Nekaj let je že preteklo, od kar sem delal vozniškega ... mogoče se je pa v tem času kaj spremenilo? Ali pa je tako razmišljanje posledica "kulture" ljubljanskih kolesarjev ... po principu "sem šibkejši udeleženec v prometu, vozim kjer me je volja, saj so ostali dolžni pazit name"?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.90 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Frenki, bo kar to, kar si napisal na koncu!
_________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2543 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 7:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV13447
8. člen
(3) Na enosmernih cestah lahko poteka promet kolesarjev po istem prometnem pasu kot promet motornih vozil, v nasprotni smeri pa po označenem kolesarskem pasu ali označenem delu vozišča.
Morala bi biti tudi tabla 4222 (glej priložen dokument).
Opis: |
Vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/uploads/2016/09/knjizica_prometna_signalizacija_kon%C4%8Dna-1.pdf |
|
Download |
Ime datoteke: |
knjizica_prometna_signalizacija_končna-1.pdf |
Velikost datoteke: |
5.38 MB |
Downloadano: |
11 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3241 Aktiv.: 33.10
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaka57 je napisal/a: |
Frenki, bo kar to, kar si napisal na koncu! |
To je še iz časa stare pravde
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.90 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 11:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
qwertz je napisal/a: |
......(3) Na enosmernih cestah lahko poteka promet kolesarjev po istem prometnem pasu kot promet motornih vozil, v nasprotni smeri pa po označenem kolesarskem pasu ali označenem delu vozišča...... |
In kje na sliki je označen kolesarski pas?
Sicer pa niso problem samo kolesarji, po Grosuplju šviga mularija na skirojih kar po glavnih cestah, ne =bejo žive sile,
na glavi nabite slušalke in vozi miško, ko bo pa kakšen povožen, bo pa jok in stok, češ kakšni smo šoferji.......
_________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Proteus Član
Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1786 Aktiv.: 8.01
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 2:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam znanca, ki je bil sveto prepričan, da se morajo vsi njemu prilagajati.
Po terapiji v Soči se je zelo težko sprijaznil s tem, da lahko samo še sanja, da bo spet na kolesu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2543 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 6:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaka57 je napisal/a: |
qwertz je napisal/a: |
......(3) Na enosmernih cestah lahko poteka promet kolesarjev po istem prometnem pasu kot promet motornih vozil, v nasprotni smeri pa po označenem kolesarskem pasu ali označenem delu vozišča...... |
In kje na sliki je označen kolesarski pas?
Sicer pa niso problem samo kolesarji, po Grosuplju šviga mularija na skirojih kar po glavnih cestah, ne =bejo žive sile,
na glavi nabite slušalke in vozi miško, ko bo pa kakšen povožen, bo pa jok in stok, češ kakšni smo šoferji....... |
Ni ga. Zato je bil storjen prekršek.
Mesta bodo morala iti na nižje omejitve hitrosti (30 km/h) ter potrebno bo drastično zmanjšanje števila cest. Te površine je treba nadomestiti s površinani za ljudi in ne za avte.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 8:13 am Naslov sporočila: |
|
|
qwertz je napisal/a: |
Mesta bodo morala iti na nižje omejitve hitrosti (30 km/h) ter potrebno bo drastično zmanjšanje števila cest. Te površine je treba nadomestiti s površinani za ljudi in ne za avte. |
Kje jih pa ti pobiraš? Ulica na sliki je v coni 30, tako kot večina Ljubljanskega centra. Za kaj takega, kot predlagaš je pa prej potrebno uredit kako infrastrukturo. Dokler je večina javnega transporta v qrcu je avtomobil praktično nuja. Bi skoraj lahko vzporednico z EU parlamentom in njegovimi sanjami o 2035 in motorjih z notranjim izgorevanjem potegnil.
Ne glede na napisano pa to retardirancev na biciklih in skirojih ne bo spremenilo. Zapelji se kdaj po Ljubljani v prometni špici, pa boš videl, kdo dela največ težav v prometu. (Hint: pešci z mobiteli na prehodih, biciklisti s svojim načinom razmišljanja, dostavljalci a-la wolt, vozniki skirojev ...) Ne boš verjel avtomobilisti so perle v primerjavi z navedenimi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3241 Aktiv.: 33.10
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 8:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Proteus je napisal/a: |
Imam znanca, ki je bil sveto prepričan, da se morajo vsi njemu prilagajati.
Po terapiji v Soči se je zelo težko sprijaznil s tem, da lahko samo še sanja, da bo spet na kolesu. |
Hudič so ti njutnovi zakoni, ki se nočejo prilagodit posamezniku.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2543 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 10:37 am Naslov sporočila: |
|
|
frenki je napisal/a: |
qwertz je napisal/a: |
Mesta bodo morala iti na nižje omejitve hitrosti (30 km/h) ter potrebno bo drastično zmanjšanje števila cest. Te površine je treba nadomestiti s površinani za ljudi in ne za avte. |
Kje jih pa ti pobiraš? Ulica na sliki je v coni 30, tako kot večina Ljubljanskega centra. Za kaj takega, kot predlagaš je pa prej potrebno uredit kako infrastrukturo. Dokler je večina javnega transporta v qrcu je avtomobil praktično nuja. Bi skoraj lahko vzporednico z EU parlamentom in njegovimi sanjami o 2035 in motorjih z notranjim izgorevanjem potegnil.
Ne glede na napisano pa to retardirancev na biciklih in skirojih ne bo spremenilo. Zapelji se kdaj po Ljubljani v prometni špici, pa boš videl, kdo dela največ težav v prometu. (Hint: pešci z mobiteli na prehodih, biciklisti s svojim načinom razmišljanja, dostavljalci a-la wolt, vozniki skirojev ...) Ne boš verjel avtomobilisti so perle v primerjavi z navedenimi. |
Za cono 30 čez celo mesto ne rabiš neke posebne infrastrukture. Samo table. In po potrebi radarje.
Trendi v razvitem svetu so taki. Če se pa primerjamo z nerazvitimi, bi pa morali imeli v centru vsaj 8 pasovnico.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 11:05 am Naslov sporočila: |
|
|
qwertz je napisal/a: |
Za cono 30 čez celo mesto ne rabiš neke posebne infrastrukture. Samo table. In po potrebi radarje. |
S tem boš pa rešil ... kaj že?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3241 Aktiv.: 33.10
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cimer Član
Pridružen-a: Sob 07 Okt 2006 0:07 Prispevkov: 121 Aktiv.: 0.57 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2023 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Saj cone 30 kar same nastajajo. Ne spomnim se kdaj sem po Zadobrovški ulici lahko vozil po omejitvah (50 km/h). Kar naprej se cjazimo med 30 in 40 km/h brez meni poznanega razloga.
Mojih 5 centov
_________________ Lep pozdrav!
Marko S. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorijan Član
Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48 Prispevkov: 2481 Aktiv.: 12.87 Kraj: južnoprimorska
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2023 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
cimer je napisal/a: |
Saj cone 30 kar same nastajajo. Ne spomnim se kdaj sem po Zadobrovški ulici lahko vozil po omejitvah (50 km/h). Kar naprej se cjazimo med 30 in 40 km/h brez meni poznanega razloga.
Mojih 5 centov |
Vsak bi jo rad pred svojo hišo imel, tudi če je toglavno prometnica skozi vas/naselje ... ker drugače drugi samo divjajo.
Drugod so pa itak odveč.
So si pri nas iz cone 30, ki je imela še 2 velika ležeča policaja dodatno še spremenili v cono umirjenega prometa(10km/h).
_________________ Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2543 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2023 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Eni pač ne razumejo, da je zniževanje hitrosti rešitev in ne problem. Na vseh cestah. Ne samo v mestih.
Kot je rešitev tudi več površin za pešce in kolesarje in manj za avte.
Širitev cest, oz. več pasov prinese še več težav.
Čakam dan, ko bomo znižali najvišje dovoljene hitrosti na vseh cestah. In uvedli 0,0 alkohola za vse udeležence v prometu.
In če ste nestrpni do drugih (udeležencev v prometu), to škoduje vam in vsem okoli vas.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|