www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Prometni predpisi
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6555
Aktiv.: 29.40
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 5:46 pm    Naslov sporočila:  Prometni predpisi Odgovori s citatom

Mi lahko kdo razloži, kako iz tele prometne signalizacije kolesar/ka ve, da je njemu v to ulico pa dovoljeno zavit in da je upravičen/a do svojega metra cestišča ob desni strani? Think Nekaj let je že preteklo, od kar sem delal vozniškega ... mogoče se je pa v tem času kaj spremenilo? Ali pa je tako razmišljanje posledica "kulture" ljubljanskih kolesarjev ... po principu "sem šibkejši udeleženec v prometu, vozim kjer me je volja, saj so ostali dolžni pazit name"? Whistle

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Jaka57
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47
Prispevkov: 5773
Aktiv.: 25.90
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 7:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Frenki, bo kar to, kar si napisal na koncu!
_________________
Lp, Jaka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2543
Aktiv.: 13.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 7:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV13447

8. člen

(3) Na enosmernih cestah lahko poteka promet kolesarjev po istem prometnem pasu kot promet motornih vozil, v nasprotni smeri pa po označenem kolesarskem pasu ali označenem delu vozišča.


Morala bi biti tudi tabla 4222 (glej priložen dokument).



knjizica_prometna_signalizacija_končna-1.pdf
 Opis:
Vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/uploads/2016/09/knjizica_prometna_signalizacija_kon%C4%8Dna-1.pdf

Download
 Ime datoteke:  knjizica_prometna_signalizacija_končna-1.pdf
 Velikost datoteke:  5.38 MB
 Downloadano:  11 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3241
Aktiv.: 33.10

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaka57 je napisal/a:
Frenki, bo kar to, kar si napisal na koncu!


To je še iz časa stare pravde Mr. Green Mr. Green

_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jaka57
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47
Prispevkov: 5773
Aktiv.: 25.90
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 11:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

qwertz je napisal/a:
......(3) Na enosmernih cestah lahko poteka promet kolesarjev po istem prometnem pasu kot promet motornih vozil, v nasprotni smeri pa po označenem kolesarskem pasu ali označenem delu vozišča......

In kje na sliki je označen kolesarski pas?
Sicer pa niso problem samo kolesarji, po Grosuplju šviga mularija na skirojih kar po glavnih cestah, ne =bejo žive sile,
na glavi nabite slušalke in vozi miško, ko bo pa kakšen povožen, bo pa jok in stok, češ kakšni smo šoferji.......

_________________
Lp, Jaka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Proteus
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03
Prispevkov: 1786
Aktiv.: 8.01

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 2:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam znanca, ki je bil sveto prepričan, da se morajo vsi njemu prilagajati.
Po terapiji v Soči se je zelo težko sprijaznil s tem, da lahko samo še sanja, da bo spet na kolesu.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2543
Aktiv.: 13.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 6:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaka57 je napisal/a:
qwertz je napisal/a:
......(3) Na enosmernih cestah lahko poteka promet kolesarjev po istem prometnem pasu kot promet motornih vozil, v nasprotni smeri pa po označenem kolesarskem pasu ali označenem delu vozišča......

In kje na sliki je označen kolesarski pas?
Sicer pa niso problem samo kolesarji, po Grosuplju šviga mularija na skirojih kar po glavnih cestah, ne =bejo žive sile,
na glavi nabite slušalke in vozi miško, ko bo pa kakšen povožen, bo pa jok in stok, češ kakšni smo šoferji.......


Ni ga. Zato je bil storjen prekršek.

Mesta bodo morala iti na nižje omejitve hitrosti (30 km/h) ter potrebno bo drastično zmanjšanje števila cest. Te površine je treba nadomestiti s površinani za ljudi in ne za avte.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6555
Aktiv.: 29.40
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 8:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

qwertz je napisal/a:
Mesta bodo morala iti na nižje omejitve hitrosti (30 km/h) ter potrebno bo drastično zmanjšanje števila cest. Te površine je treba nadomestiti s površinani za ljudi in ne za avte.

Kje jih pa ti pobiraš? Laughing Ulica na sliki je v coni 30, tako kot večina Ljubljanskega centra. Za kaj takega, kot predlagaš je pa prej potrebno uredit kako infrastrukturo. Dokler je večina javnega transporta v qrcu je avtomobil praktično nuja. Bi skoraj lahko vzporednico z EU parlamentom in njegovimi sanjami o 2035 in motorjih z notranjim izgorevanjem potegnil. Brick wall

Ne glede na napisano pa to retardirancev na biciklih in skirojih ne bo spremenilo. Zapelji se kdaj po Ljubljani v prometni špici, pa boš videl, kdo dela največ težav v prometu. (Hint: pešci z mobiteli na prehodih, biciklisti s svojim načinom razmišljanja, dostavljalci a-la wolt, vozniki skirojev ...) Ne boš verjel avtomobilisti so perle v primerjavi z navedenimi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3241
Aktiv.: 33.10

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 8:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Proteus je napisal/a:
Imam znanca, ki je bil sveto prepričan, da se morajo vsi njemu prilagajati.
Po terapiji v Soči se je zelo težko sprijaznil s tem, da lahko samo še sanja, da bo spet na kolesu.


Hudič so ti njutnovi zakoni, ki se nočejo prilagodit posamezniku.

_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2543
Aktiv.: 13.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 10:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

frenki je napisal/a:
qwertz je napisal/a:
Mesta bodo morala iti na nižje omejitve hitrosti (30 km/h) ter potrebno bo drastično zmanjšanje števila cest. Te površine je treba nadomestiti s površinani za ljudi in ne za avte.

Kje jih pa ti pobiraš? Laughing Ulica na sliki je v coni 30, tako kot večina Ljubljanskega centra. Za kaj takega, kot predlagaš je pa prej potrebno uredit kako infrastrukturo. Dokler je večina javnega transporta v qrcu je avtomobil praktično nuja. Bi skoraj lahko vzporednico z EU parlamentom in njegovimi sanjami o 2035 in motorjih z notranjim izgorevanjem potegnil. Brick wall

Ne glede na napisano pa to retardirancev na biciklih in skirojih ne bo spremenilo. Zapelji se kdaj po Ljubljani v prometni špici, pa boš videl, kdo dela največ težav v prometu. (Hint: pešci z mobiteli na prehodih, biciklisti s svojim načinom razmišljanja, dostavljalci a-la wolt, vozniki skirojev ...) Ne boš verjel avtomobilisti so perle v primerjavi z navedenimi.


Za cono 30 čez celo mesto ne rabiš neke posebne infrastrukture. Samo table. In po potrebi radarje.

Trendi v razvitem svetu so taki. Če se pa primerjamo z nerazvitimi, bi pa morali imeli v centru vsaj 8 pasovnico.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6555
Aktiv.: 29.40
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 11:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

qwertz je napisal/a:
Za cono 30 čez celo mesto ne rabiš neke posebne infrastrukture. Samo table. In po potrebi radarje.

S tem boš pa rešil ... kaj že? Think
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3241
Aktiv.: 33.10

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 11:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še eni prometni predpisi v praksi: https://earthlymission.com/magic-roundabout-swindon-uk-americans-freak-out/
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cimer
Član
Član



Pridružen-a: Sob 07 Okt 2006 0:07
Prispevkov: 121
Aktiv.: 0.57
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2023 10:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj cone 30 kar same nastajajo. Ne spomnim se kdaj sem po Zadobrovški ulici lahko vozil po omejitvah (50 km/h). Kar naprej se cjazimo med 30 in 40 km/h brez meni poznanega razloga.
Mojih 5 centov Smile

_________________
Lep pozdrav!

Marko S.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dorijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48
Prispevkov: 2481
Aktiv.: 12.87
Kraj: južnoprimorska

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2023 1:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

cimer je napisal/a:
Saj cone 30 kar same nastajajo. Ne spomnim se kdaj sem po Zadobrovški ulici lahko vozil po omejitvah (50 km/h). Kar naprej se cjazimo med 30 in 40 km/h brez meni poznanega razloga.
Mojih 5 centov Smile
Vsak bi jo rad pred svojo hišo imel, tudi če je toglavno prometnica skozi vas/naselje ... ker drugače drugi samo divjajo.
Drugod so pa itak odveč.
So si pri nas iz cone 30, ki je imela še 2 velika ležeča policaja dodatno še spremenili v cono umirjenega prometa(10km/h).

_________________
Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2543
Aktiv.: 13.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2023 2:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Eni pač ne razumejo, da je zniževanje hitrosti rešitev in ne problem. Na vseh cestah. Ne samo v mestih.

Kot je rešitev tudi več površin za pešce in kolesarje in manj za avte.

Širitev cest, oz. več pasov prinese še več težav.

Čakam dan, ko bomo znižali najvišje dovoljene hitrosti na vseh cestah. In uvedli 0,0 alkohola za vse udeležence v prometu.

In če ste nestrpni do drugih (udeležencev v prometu), to škoduje vam in vsem okoli vas.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 74 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group