www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Stari dizli
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 13.23
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 18, 2023 2:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če na prvem tehničnem pregledu ne bo šlo skozi, bo pač na drugem tehničnem na drugi lokaciji preglednik "pozabil" pravilno priključiti cev na izpuh.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Krampus
Član
Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07
Prispevkov: 1826
Aktiv.: 9.64

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 18, 2023 9:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj ti pomaga indikacija začetka čiščenja?
Boš se potem peljal še pol ure, po možnosti z visokimi obrati, da se zadeva konča?

_________________
Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
joztom
Član
Član



Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42
Prispevkov: 270
Aktiv.: 3.48
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 19, 2023 11:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V dokumentaciji od PSA je ta podatek za Proxio, razlagajo pogoje, ki botrujejo začetku regeneracije (najmanj za 280km bencina, temperatura 87° itd.) Raje še dva ovinka, kot pa "possible cloged DPF" na armaturi. Tudi zaradi tega se dizeljni pumpajo vedno do vrha z nafto in ne po par litrov. Itak prevroča nafta ni mazalna in še regeneracije ne vklaplja v ritmu. Ta vgradnja diode je na forumih za vzdrževanje vozil poznana zadeva. Tudi poznavanje ritma vbrizgavanja Eolysa, dodatka za čiščenje DPF ob vsakem tankanju je dobrodošlo. Novejši AdBlue sistem je pa sploh [cenzurirano], ker rad kristalizira in zabije dizo. Torej točimo le po 5-10litrov AdBlue, ne vedno na polno, seveda ne sme zmanjkati, ker se lahko tank AdBlue prekomerno segreje pozimi, vklopljeno je gretje, dodatka pa ni??. Menjajo vse v kompletu za besne denarje, ker napako seveda javlja pumpa in ne diza.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Proteus
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03
Prispevkov: 1781
Aktiv.: 8.02

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 25, 2023 12:23 pm    Naslov sporočila:  Re: Stari dizli Odgovori s citatom

mosqito je napisal/a:
Nekaj strašijo....

Nič ne strašijo v polovici severozahodne EU je že banan iz vseh večjih mest.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom
Član
Član



Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42
Prispevkov: 270
Aktiv.: 3.48
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 27, 2023 9:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem pošlatal levo zrcalo ob regeneraciji, res se segreje tudi poleti. Moj avto je starejši in je možno iz trenutne porabe ugotoviti, da se regenerira. Novejšim pa so to varianto ven vrgli, da se kdo ne pritoži nad porabo. Kako takrat računa, ne vem, vem pa, da ti ne pokaže regeneracije na porabi. Jaz sem si sčistil DPF, z bazo za saje in kislino za oranžnordečo nesnago, pred enim letom in je do zdaj mir. Ko očistiš DPF, je fino, da ti nekdo napiše v sistem, da imaš nov filter. Tudi toliko so pregnani, da po preteku 160kkm intenzivirajo izračune količine saj v filtru in te silijo k menjavi, podatek dobiva iz razlike v pritisku pred in po filtru, za to je na motorju senzor. So tudi pripomočki pri vzdrževanju DPF, to ja kaki dodatek Antigrippante 25 ali kaj od Wynns, en desc v vasi pri Golniku to prodaja po razumnih cenah.
Še vedno imam 100x raje dizeljna, kot novodobne "lean" tricilindraše z jermenom v olju itd., ki tečejo po novem na 105°C voda v hladilniku, v primeru manjka vode ali izgube štofeljca, v hipu zavre in skrivi glavo. Ravno prejšnji teden sem enega Hyundaiia obdeloval na to temo. Glavo tako zvije, da se nokenvele ne zavrtijo z roko več, ne pomaga ravnanje, ker ležaji niso več v liniji. Star motor pa cca 1K€. Takle mamo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
brezimenko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09
Prispevkov: 471
Aktiv.: 5.68

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 31, 2023 12:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čudno zakaj, če že jermen teče v olju zakaj ni olje še v hladilnem sistemu? Olje bolje prevaja temperaturo vsaj tisto, ki je namenjeno za hidravljične stiskalnice z ogrevanimi ploščami. Se doda ventil za normalen iztok olja ob servisu.
_________________
Izgubil sem račun pod imenom kobranka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ZoranB
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Okt 2012 14:23
Prispevkov: 102
Aktiv.: 0.73
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2023 10:07 pm    Naslov sporočila:  Stari dizli (ne prestari) Odgovori s citatom

Vse te zadeve glede normativov o izpustih ne zrastejo na naših tleh, jih pa radi vzamemo (za svete) še pred obvezno uporabo za celo EU, ker prinašajo denar. Pa naj bo to s servisi, tehničnimi pregledi ali prodajo novih vozil kot nadomestek starim. Naj vas spomnim na prve pomoči, varnostne trikotnike in še bi lahko našteval.
Zadeva je sledeča, da mora vsa homologirana krama opravljati svoje delo v vozilu. Starejši nimajo te krame/problemov.
Na račun ekologije (čiščenje DPF filtra) se poveča poraba goriva. Pač v tem času dizel izpljune ven večje delce SAJ kot bi jih sproti. EKO računica? Menda za človeška pljuča večji delci niso nevarni ker so težji in ne potujejo daleč od izpuha. Je pa zaradi vse te krame veliko problemov pri delovanju dizlov, predvsem pri kratkih relacijah.
Sam sem zadevo rešil s tem da z OBD adapterjem in aplikacijo na telefonu spremljam čiščenje DPF filtra ki je na cca 280 km, s tem da ne prekinem vožnje dokler regeneracije ne zaključi. Vem da je to tehnična rešitev ki ni za vsakega uporabnika. Regeneracijo DPF ja se da zazanat na trenutni porabi; avto kuri 1,5 do 2l/100km več kot običajno. Proizvajalci bi se rabli bolj potrudit glede te rešitve, ampak za njih je vse denar.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 47 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group