 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6724 Aktiv.: 28.54 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Jun 06, 2023 8:43 pm Naslov sporočila: Ford napaka P003A |
|
|
Malo me muči ena občasna napaka, ki se je v zadnjem času nekajkrat pojavila. Zanimivo je obnašanje. Opazil sem, da se napaka pojavi po tem, ko prejšnji dan vozim po močnejšem dežju, nato pa naslednje jutro startam avto. Ko se potem z napako "Engine malfunction" v armaturi pripeljem do službe (pelje se sicer načeloma normalno) in avto ugasnem tester ne najde več nič. Danes sem jo ujel, ker sem obesil gor tester brez ugašanja. Popoldne o napaki ni bilo več sledi.
Po moji logiki bi lahko bil krivec "Ladedruckregelventil". Me pa zanima, ali ima še kdo kak konstruktiven predlog, na kaj biti pozoren.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
225.35 KB |
Pogledana: |
12 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3578 Aktiv.: 16.08
|
Objavljeno: Tor Jun 06, 2023 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preveri če ti aktuator kota lopatic lepo hodi z vakuumom. Se naberejo saje in zašteka občasno
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2212 Aktiv.: 10.72 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Sre Jun 07, 2023 7:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Bi se strinjal z robijem, ko se saje navlažijo postanejo pocaste.
Ko se posušijo pa se spet lahko normalno premika.
Druga možnost je še kakšna preberela cevka ali morda načet konektor da ti vlaga hodi not.
_________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dipsi111 Član


Pridružen-a: Sre 12 Nov 2003 21:17 Prispevkov: 349 Aktiv.: 1.48 Kraj: Koper
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkone Član

Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2114 Aktiv.: 9.55 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Jun 07, 2023 7:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Imel sem "Engine Malfunction" težavo na Fordu Focus 1.8TDCI, 2008. Občasno se je tudi zaklenil, tako da ga tudi vžgati nisem moral(IMO). Tester je pokazal vse sorte napak, po resetu je spet delal BP do naslednjega izpisa. To se je dogajalo cca 2 meseca, nakar je ratalo vse pogosteje(Vlažni in mrzli meseci). Obrnil sem cel internet in možne napake, katere so lahko bile: Ozemljitve motor/šasija, slab akumulator, cluster,... Ker je to Ford, in rado rjvi, sem popucal vse ozemljitve, pregledal akumulator, šele na koncu ugotovil, da je slab spoj na konektorju števca viden pod lupo. Ko sem to saniral, je avto delal ko urca.
Tako da priporočam pregled ozemljitev in spojev, glede nato, da so sedaj zelo deževni dnevi.
_________________ Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 454 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|