www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kontaktor z motorskim zaščitnim stikalom? - nadomestek
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
matic_scetinec
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Jan 2008 17:11
Prispevkov: 993
Aktiv.: 5.01
Kraj: Brezovica pri Ljubljani

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 07, 2024 5:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot kaže, je motor res vezan v vezavo trikot, in ne zvezda, kot sem sprva predvideval.

Glede na meritve, ki sem jih opravil motor cca 60% časa "vleče" tok 7.9A, večje obremenitve, kjer je tok 8.6A pa so kratkotrajni intervali (cca 40% časa).

Se strinjam, da ni potrebe po nastavitvi bimetala na nazivni tok motorja, saj sodeč po meritvah le ta v normalnih pogojih ni nikoli obremenjen niti blizu nazivne obremenitve.
Tudi stari bimetal je sodeč po sliki v prvem prispevku nastavljen nekoliko pod 10A.

Še vedno pa me zanima s katerim območjem nastavitve toka naj izberem nadomestni bimetal?
Nadomestek Iskra BR16, ki ga nameravam uporabiti lahko dobim v območju 7.2-10A oz. 9-12.5A. Cena obeh je enaka.
Verjetno bi bilo bolje uporabiti slednjega z območjem 9-12.5A, da bo le ta manj obremenjen?

Zanima me še, ali je vrednost talilnih varovalk 25A, ki so trenutno uporabljene ok, ali bi jih bilo bolje zmanjšati z manjšo vrednostjo?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 311
Aktiv.: 2.60
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 07, 2024 5:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bimetal v kombinaciji s kontaktorjem je v funkciji zaščite elektromotorja pred preobremenitvijo - bodisi pred izpadom faze (naraste tok v ostalih fazah) in se ga nastavi na nazivno vrednost, ki je napisana na tablici motorja, da ne pride do neželenega izpada procesa. V kolikor ga nastaviš manj je še bolje za elektromotor. Nikoli se ga ne nastavi na več kot je nazivni tok ščitenega motorja.
_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matic_scetinec
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Jan 2008 17:11
Prispevkov: 993
Aktiv.: 5.01
Kraj: Brezovica pri Ljubljani

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 07, 2024 5:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ecobra
Vse to mi je popolnoma jasno.
Stari bimetal, ki je trenutno vgrajen, je že vrsto let (morda celo tovarniško) nastavljen na mejo, kot je razvidno iz slike v prvem prispevku (malo pod 10A, če sem prav razbral), in ni nikoli prihajalo do neželenih izklopov. Do izklopov je začelo prihajati šele pred kratkim (cca 1 mesec nazaj).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
prel1
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2021 20:16
Prispevkov: 135
Aktiv.: 4.60
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 07, 2024 10:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matic_scetinec je napisal/a:
@ecobra
Vse to mi je popolnoma jasno.
Stari bimetal, ki je trenutno vgrajen, je že vrsto let (morda celo tovarniško) nastavljen na mejo, kot je razvidno iz slike v prvem prispevku (malo pod 10A, če sem prav razbral), in ni nikoli prihajalo do neželenih izklopov. Do izklopov je začelo prihajati šele pred kratkim (cca 1 mesec nazaj).



Če pretokovni releji tipa TRB niso dobavljivi in je njihov nadomestek tip BR16 z omenjenimi območji je ustreznejši 9-12,5A in tega nastaviš na 10A. Glede na to nastavitev in delavno obremenitev bi lahko varovalke bile minimalno 20A počasne.
Priložil bom še karakteristike pretokovnih relejev kjer je razvidna tudi izbira varovalke.



TRP 14.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  TRP 14.pdf
 Velikost datoteke:  2.5 MB
 Downloadano:  3 krat


_________________
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
prel1
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2021 20:16
Prispevkov: 135
Aktiv.: 4.60
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 07, 2024 10:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

še za TRB32


23.7-bimetali-serije-TRB-32-34-36-57.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  23.7-bimetali-serije-TRB-32-34-36-57.pdf
 Velikost datoteke:  1.33 MB
 Downloadano:  2 krat


_________________
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 78 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group