 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6720 Aktiv.: 28.56 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sob Mar 30, 2024 8:02 pm Naslov sporočila: Začasni fix kovinske zavorne cevi |
|
|
Ima mogoče kdo orodje/material za popravilo kovinskih zavornih cevi in bi bil to pripravljen posodit?
Smola je, ker med vikendom/praznikom ne bom našel nikogar, ki bi bil to pripravljen menjat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mosqito Član


Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3515 Aktiv.: 31.86
|
Objavljeno: Ned Mar 31, 2024 11:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Airwolf mogoče? _________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6720 Aktiv.: 28.56 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Mar 31, 2024 1:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
mosqito je napisal/a: |
Airwolf mogoče? |
Hvala za namig. Kot kaže ne bo potrebno reševat nekaj na hitro. Začasni "fix" (stisnil sem cev pred mestom puščanja) je ustavil iztekanje zavorne tekočine. Glede na to, da je problem s cevjo za zadnje kolo, pa zavore delajo dovolj dobro (ob normalni vožnji se ne opazi težave), da se bo dalo avto odpeljat do delavnice. Peugeot ima precej zoprno za rezervoarjem in izpušnim loncem speljane te cevi, tako da bo verjetno treba menjat kar dolg kos, da se bo dalo sestavit.
No, orodje in par fitingov bom pa ob priliki vseeno nabavil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 867 Aktiv.: 4.94 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Ned Mar 31, 2024 2:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lep raven rez na obeh ceveh, debelejšo cevko čez in srebrni lot. Tako smo rešili visokotlačno cevko na Volvo Penta 2003 na otoku Ugljan. Najbližji servis je bil v Zadru, kjer so rekli, da bi na rezervni del morali čakati najmanj 1 teden. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1627 Aktiv.: 13.09 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Ned Mar 31, 2024 2:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nobenega orodja ni treba če uporabiš priključke v tem smislu:
*** KLIK ***
Kovinsko tesnenje na olivo...
Če se ne motim, so zavore večinoma s cevkami 4mm, iščeš v to smer, tudi jeklene cevke 4mm obstajajo, ne samo bakrene.
Nekaj bi moral imeti doma, ampak teh za štukanje cevi mislim da ne, samo prehod iz 4mm cevke na navoj G1/8 ravni in kotni od proizvajalca Weber iz Škofje Loke. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6720 Aktiv.: 28.56 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Mar 31, 2024 8:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
hudamravljica je napisal/a: |
Lep raven rez na obeh ceveh, debelejšo cevko čez in srebrni lot. ... |
Tole je pri železnih zavornih ceveh težje izvedljivo. Na mestu, kjer je luknja in v njeni okolici je cev prerjavela, čiščenje tega bi bilo pa verjetno neuspešno. Pa še krivina je, tako da niti nič pametnega ne bi dobil čez. Varianta dokončne sanacije je menjava cevi ali pa vsaj nadomestitev z novo v tem področju.
v.j. je napisal/a: |
Nobenega orodja ni treba če uporabiš priključke v tem smislu:
*** KLIK ***
Kovinsko tesnenje na olivo... |
Zakaj bi kompliciral s hidravliko? Če že, potem bi bili fitingi in cevi za centralno mazanje primernejša izbira. No ... začasna rešitev deluje, med tednom pa popravilo/nabava pravih fitingov in cevi ne bo noben problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2211 Aktiv.: 10.73 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Apr 01, 2024 11:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja imam orodje za fix trdih hidravličnih cevi.
Odrežeš, nabašeš gor fiting in potem z posebnim orodjem razširiš cev.
Nisem pa prepričan kolikšno zalogo fitingov imam (si orodje delim z bratom in včasih potem kaj izgine)
Frenki če boš rabil mi drugič kar pošlji SMS oz me pokliči.
In ja servisna za tisti traktor še kar iščem, ampak je tako nov da mi nič ne pade pametnega. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6720 Aktiv.: 28.56 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Apr 02, 2024 11:30 am Naslov sporočila: |
|
|
airwolf je napisal/a: |
Frenki če boš rabil mi drugič kar pošlji SMS oz me pokliči.
In ja servisna za tisti traktor še kar iščem, ampak je tako nov da mi nič ne pade pametnega. |
Bom brez skrbi ... tokrat se je rešilo na opisan način, avto je pa že v delavnici, tako da bo rešeno.
Glede traktorja ... tisto težavo z LS-om sem rešil. Treba se je bilo prekopat čez menuje, in nastavit prave vrednosti, potem je pa delalo. Hudič je, ker človek kupi kar konkreten traktor, potem pa po sistemu ... gas, bremza, pa radio na ful - kot bi imel zetorja izpred 50 let. Da bi kdo kaka navodila prebral (ali jih pa vsaj imel pri roki) je pa že preveč pričakovat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2211 Aktiv.: 10.73 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Apr 02, 2024 12:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Super.
Ja žal prevečkrat videno.
Zazdaj poznam samo enega, ki vzame knjigo v v roke ko gre kaj narobe.
Oz bolj prav še predno gre kaj narobe. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 446 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|