 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.25 Kraj: Trbovlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Convert Član

Pridružen-a: Ned 13 Jun 2021 15:57 Prispevkov: 211 Aktiv.: 4.37 Kraj: NM
|
Objavljeno: Sob Okt 05, 2024 10:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Je to primerno za vse dizelske motorje? Konkretno me zanima za MB CDI motorje (OM647). Razmišljam bolj v smislu preventive.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 527 Aktiv.: 50.92
|
Objavljeno: Sob Okt 05, 2024 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
destilati (nafta), razvoskani s topilom, težki parafinski
fenol, izopropilirani, fosfat 1-3%
fenol, dodecil-, razvejan, sulfuriziran 1%
To je kar je notri, 95% je navadne nafte in malo razrečila
Ti dodatki so vsi že v navadnem dizlu in če ne tankaš ravno največje svinjarije bo gorivni sistem čisto čist.
Mehanske obrabe pa ne boš rešil z nobenim čistilom ali aditivom
Citiram: |
Še vedno pa ostaja vprašanje, v kakšnem stanju so injektorji? Tule mi pa zmanjka idej. Izgradnja vseh in pošiljanje na testiranje zaenkrat ni opcija. Zanima me, ali obstaja kakršen koli način, kako ugotoviti, ali se kakšen med njimi obnaša drugače, kot ostali? En od predlaganih postopkov naj bi bil preko ugotavljanja razlike v količini povratnega goriva. Je kakšna diagnostika sposobna ugotavljat odstopanja od optimalnega delovanja posameznega injektorja? |
Kolikor omogoča ECU.
Na svojem JTDm lepo vidim odstopanja po injektorjih, na JTD pa tega ni, čeprav dela ECU interno korekcijo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPartner Član

Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 197 Aktiv.: 1.29 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Sob Okt 05, 2024 9:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
antigripante je zakon. pri 2.0 hdi je lepo odpravil črn dim, ker je bil motor malo zaspan, po 1 deci nalival pred vsakim točenjem goriva. pri 2.2 d4d je rešil inektorje oz jih sčistil, je pa motor ob posegu tekel samo na antigripante.
lastniki bmw mlinčkov ga pa sploh obožujejo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 527 Aktiv.: 50.92
|
Objavljeno: Ned Okt 06, 2024 12:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Črn dim je pri modernih motorjih bolj posledica napačnih vrednosti senzorjev in EGR-a.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPartner Član

Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 197 Aktiv.: 1.29 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Ned Okt 06, 2024 3:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kanta od pežo partnerja 2003 z 2.0hdi motorjem ni imel egr ventila. Sam zaspan je bil, kar smo rešili z antigripante in malo bolj agresivno vožnjo da se je očistil motor in izpuh.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4216 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Okt 06, 2024 6:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
uporabljam že ene 20 let tako da ....
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorijan Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48 Prispevkov: 2564 Aktiv.: 12.43 Kraj: južnoprimorska
|
Objavljeno: Pon Okt 07, 2024 1:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
3 leta nazaj sem dal čistilo v 2013 2.0 TDI cca 300kkm od takrat nisem nikoli več videl povprečne porabe nad 7L/100km zdaj vsako pomlad, ko je konec zime(zimske nafte) to ponovim.
_________________ Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6727 Aktiv.: 28.46 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2024 5:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole čistilo sem šel pogledat, pa je na navodilih za uporabo napisano: "Ni primeren za motorje s "common rail" sistemom". Lahko kdo, ki zadevo pozna kaj več napiše o tem?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
210.79 KB |
Pogledana: |
11 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4216 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6727 Aktiv.: 28.46 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4216 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Okt 09, 2024 7:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
zgleda da sta 12 in 25 , jaz sem mešal na začetku pred leti oba ( bil je modro rdeč nalepka )
IMO je bolj važno da je za DPF/FAP
https://motornaolja.com/produkt/dizel-aditiv-antigrippante-12/
Citiram: |
Opis izdelka
Kvaliteten aditiv za dizelske motorje Antigrippante 12 za dizelske motorje s skupnim vodom (common-rail) je namenjen za vse starejše in sodobne dizelske motorje vseh vozil (s filtrom trdih delcev DPF/FAP ali brez) z visokotlačnim direktnim vbrizgavanjem “Common Rail”. Visoka izpopolnitev različnih kemijskih sestavin prilagojena za sisteme s skupnim vodom in (PDE) črpalke.
Odpravlja problem kondenza v rezervoarju in absorbira vodo. V veliki meri zmanjšuje temperaturo in obrabo različnih mehanskih komponent. Odstranjuje rjo in ostale depozite iz sistema za vbrizg goriva. Zagotavlja izjemno zaščito črpalke in brizgalnih šob ter odlično čistost motorja s pomočjo specifične formulacije. Zmanjšuje porabo goriva, izboljšuje moč dizelskega zgorevanja in optimizira delovanje .
Dizel aditiv Antigrippante 12 je specifičen aditiv proti zaribanju sestavnih delov sistema za vbrizg dizelskega goriva. Nase veže vodo v gorivu in poviša cetansko število. Čisti in podmazuje črpalko, brizgalne šobe ter zmanjšuje dimnost izpušnih plinov. Ohranja čiste zgornje segmente in ventile motorja.
Prednosti aditiva za dizelske motorje Antigrippante 12
čisti in maže visokotlačno črpalko ter brizgalne šobe
omogoča boljše delovanje motorja, mirnejši tek in lažji vžig
zmanjšuje dimnost izpušnih plinov
preprečuje nalaganje škodljivih usedlin in nečistoč
zagotavlja izjemno čistost (zgornjih) delov motorja in ventilov
učinkovit čistilni učinek skozi celoten sistem vbrizga goriva
primeren za vse novejše ali starejše dizelske motorje (s filtrom trdih delcev ali brez)
dodajamo gorivu v razmerju 100 ml aditiva na 40 litrov goriva (preventivni efekt)
v rezervoar dodamo celotno flaško aditiva na 500 km (čistilni efekt)
300 ml aditiva zadostuje za dodajanje 120 litrom goriva |
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 527 Aktiv.: 50.92
|
Objavljeno: Pet Okt 11, 2024 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zato ker lahko zruži pumpo. CR sistemi gredo do 2000 barov. Klasični pa plavajo tam okoli 200-250 bar. Mazanje mora biti perfektno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 478 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|