www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

audi A4 b5 1998-slabi plini
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 9:57 am    Naslov sporočila:  audi A4 b5 1998-slabi plini Odgovori s citatom

Dober dan!

Imam Audi A4 1998 1.8 bencin. Lani menjali motor (ADR) . Novi motor ima prevoženih cca. 240.000 km. Lani ( po menjavi motorja) bili plini v redu.
Letos pa žal niso. CO pri nizkih in visokih vrtljajih 0.6%. Lambda 1.03.
Olja v motor ne dolivam skoraj nič ( v enem letu prevozil cca. 15. 000 km).
Nobena lučka na armaturki ne sveti.
Smo popravili auspuh-na dveh mestih je rahlo puščal-nobenih sprememb pri plinih.
Zamenjali filter zraka, kolega je očistil senzor pretoka zraka--nobenih sprememb pri plinih.
V soboto, preden sem ga peljal na tehnični (že v četrto) sem avto kar en čas teral v hrib pri skoraj 5000 obratih-nobenih sprememb pri plinih. Pregledovalec na tehničnem mi je rekel naj naredim še en krog/vzpon in avto steram. Sem naredil--nobenih sprememb pri plinih.
Mehaniki, kar sem jih vprašal, se vsi po vrsti otepajo popravila slabih plinov. Nočejo mi avta dati niti na tester. Razočaran sem nad njimi. Žal »moj« mehanik nima testerja/je starejši občan.
Jutri bomo menjali katalizator. Pred cca. 3 ali 4 leti je bil že menjan. Pa so bili takrat pri starem motorju in novem katalizatorju (za 100 EUR) plini vseeno slabi.
Prosim za nasvete, kaj bi še lahko vplivalo na slabe pline.

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 1123
Aktiv.: 6.29
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 10:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moj sosed je imel popolnoma enake probleme Z Citroen Xsaro. Zamenjal katelizator pa nič bolje. Zamenjal lambdo, čez pline bez problema. Prej ga je pa eno 3 x zavrnilo. Pred tem so mu tudi svetovali, naj ga "goni".
Na tester ga pa ni dal, ker je bil "pameten"
Torej, najdi nekoga, ki ima tester.

_________________
Vremenska postaja Doblička gora
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 11:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s53al je napisal/a:
Moj sosed je imel popolnoma enake probleme Z Citroen Xsaro. Zamenjal katelizator pa nič bolje. Zamenjal lambdo, čez pline bez problema. Prej ga je pa eno 3 x zavrnilo. Pred tem so mu tudi svetovali, naj ga "goni".
Na tester ga pa ni dal, ker je bil "pameten"
Torej, najdi nekoga, ki ima tester.
Hvala. Lep pozdrav.
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 1123
Aktiv.: 6.29
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 11:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa poraba goriva je verjetno tudi povečana?

Poročaj kakšen bo izid.

_________________
Vremenska postaja Doblička gora
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 11:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s53al je napisal/a:
Pa poraba goriva je verjetno tudi povečana?

Poročaj kakšen bo izid.
Porabe goriva nisem posebej spremljal, po občutku bi rekel, da je povečana.


Seveda bom poročal. Tudi mene zelo zanima.

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri kolikšen je tlak goriva na šobah... če je ta prevelik ..je mešanica -lamda-prebogata in posledično premalo co2 in preveč CO...
_________________
In brake we trust...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozede
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32
Prispevkov: 388
Aktiv.: 2.92
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem pred leti imel podoben primer z Mazdo 323.
Ker sem se že enkrat ukvarjal s podobno zadevo, sem zamenjal zračni filter in očistil senzor pretoka zraka s sprejem za čiščenje senzorjev.
Takrat je pri moji Mazdi to zadostovalo, da sem naredil tehnični pregled, tudi naslednje leto je bilo še vedno vse v mejah normalnega.
Paziti moraš, da tista tanka žica ki je v senzorju ni zapacana, ali bi jo pri čiščenju poškodoval!!
Še slika spreja, ki sem ga takrat uporabil za čiščenje senzorja.



Spray za senzorje.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  98.99 KB
 Pogledana:  3 krat

Spray za senzorje.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jozede je napisal/a:
Sem pred leti imel podoben primer z Mazdo 323.
Ker sem se že enkrat ukvarjal s podobno zadevo, sem zamenjal zračni filter in očistil senzor pretoka zraka s sprejem za čiščenje senzorjev.
Takrat je pri moji Mazdi to zadostovalo, da sem naredil tehnični pregled, tudi naslednje leto je bilo še vedno vse v mejah normalnega.
Paziti moraš, da tista tanka žica ki je v senzorju ni zapacana, ali bi jo pri čiščenju poškodoval!!
Še slika spreja, ki sem ga takrat uporabil za čiščenje senzorja.


Hvala.Lep pozdrav.

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lado je napisal/a:
Preveri kolikšen je tlak goriva na šobah... če je ta prevelik ..je mešanica -lamda-prebogata in posledično premalo co2 in preveč CO...
Hvala.Lep pozdrav.
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 505
Aktiv.: 4.52
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 7:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na moje izkušnje bi ti svetoval iti po naslednjem vrstnem redu.
Zelo pomembni in skoraj enakovredni sta prvi točki.

1. Čimprej zamenjaj Lambda sondo!!!!! Le ta direktno vpliva na pravilno doziranje goriva in zraka in ima posledično največji vpliv na škodljive emisije.

2. Napaka na senzorju pretoka zraka (air mass flow), motor nima moči, pogoste gre v limp mode, težko vžiga, povečana poraba goriva...

3. Zaštekan EGR ventil (očistiti ga je zelo lahko)

4. Le v primeru, ko so vrednosti NOx še vedno visoke si pa prepričan, da so predhodne točke BP obstaja možnost, da je katalizator zanič.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.24

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 04, 2024 9:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je napaka na računalniku - lambda motorja, s 1.03 bo CO vsekakor visok. Poveži se na ECU in preveri kake ima vrednosti.
Nobeno gonjenje ne bo pomagalo, ker kar ti rabiš je več zraka v mešanici.
Preveri tudi temperaturne senzorje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2024 7:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok_S je napisal/a:
Glede na moje izkušnje bi ti svetoval iti po naslednjem vrstnem redu.
Zelo pomembni in skoraj enakovredni sta prvi točki.

1. Čimprej zamenjaj Lambda sondo!!!!! Le ta direktno vpliva na pravilno doziranje goriva in zraka in ima posledično največji vpliv na škodljive emisije.

2. Napaka na senzorju pretoka zraka (air mass flow), motor nima moči, pogoste gre v limp mode, težko vžiga, povečana poraba goriva...

3. Zaštekan EGR ventil (očistiti ga je zelo lahko)

4. Le v primeru, ko so vrednosti NOx še vedno visoke si pa prepričan, da so predhodne točke BP obstaja možnost, da je katalizator zanič.
Hvala. Lep pozdrav.
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2024 7:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

1dva3 je napisal/a:
To je napaka na računalniku - lambda motorja, s 1.03 bo CO vsekakor visok. Poveži se na ECU in preveri kake ima vrednosti.
Nobeno gonjenje ne bo pomagalo, ker kar ti rabiš je več zraka v mešanici.
Preveri tudi temperaturne senzorje
Mislite, da bi bilo z računalnikom na avtu kaj narobe?
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 505
Aktiv.: 4.52
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2024 8:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne, računalnik je najverjetneje OK. Vsekakor pa z diagnostiko lahko natančno preveriš delovanje posameznih senzorjev.

Avtomehaniki brez diagnostike niso vredni NIČ! Ogromno pa je tudi takih, ki jo imajo ne znajo pa je uporabljat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2024 8:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za tole ti bo že diagnostika za par € pomagala.
Lambde so standarden OBD parameter.

Lahko si pa pomaaš tudi z osciloskopom.
https://autoditex.com/page/lambda-sensor-o2-sensor-21-1.html

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group