 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 9:57 am Naslov sporočila: audi A4 b5 1998-slabi plini |
|
|
Dober dan!
Imam Audi A4 1998 1.8 bencin. Lani menjali motor (ADR) . Novi motor ima prevoženih cca. 240.000 km. Lani ( po menjavi motorja) bili plini v redu.
Letos pa žal niso. CO pri nizkih in visokih vrtljajih 0.6%. Lambda 1.03.
Olja v motor ne dolivam skoraj nič ( v enem letu prevozil cca. 15. 000 km).
Nobena lučka na armaturki ne sveti.
Smo popravili auspuh-na dveh mestih je rahlo puščal-nobenih sprememb pri plinih.
Zamenjali filter zraka, kolega je očistil senzor pretoka zraka--nobenih sprememb pri plinih.
V soboto, preden sem ga peljal na tehnični (že v četrto) sem avto kar en čas teral v hrib pri skoraj 5000 obratih-nobenih sprememb pri plinih. Pregledovalec na tehničnem mi je rekel naj naredim še en krog/vzpon in avto steram. Sem naredil--nobenih sprememb pri plinih.
Mehaniki, kar sem jih vprašal, se vsi po vrsti otepajo popravila slabih plinov. Nočejo mi avta dati niti na tester. Razočaran sem nad njimi. Žal »moj« mehanik nima testerja/je starejši občan.
Jutri bomo menjali katalizator. Pred cca. 3 ali 4 leti je bil že menjan. Pa so bili takrat pri starem motorju in novem katalizatorju (za 100 EUR) plini vseeno slabi.
Prosim za nasvete, kaj bi še lahko vplivalo na slabe pline.
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 10:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Moj sosed je imel popolnoma enake probleme Z Citroen Xsaro. Zamenjal katelizator pa nič bolje. Zamenjal lambdo, čez pline bez problema. Prej ga je pa eno 3 x zavrnilo. Pred tem so mu tudi svetovali, naj ga "goni".
Na tester ga pa ni dal, ker je bil "pameten"
Torej, najdi nekoga, ki ima tester.
_________________ Vremenska postaja Doblička gora |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 11:03 am Naslov sporočila: |
|
|
s53al je napisal/a: |
Moj sosed je imel popolnoma enake probleme Z Citroen Xsaro. Zamenjal katelizator pa nič bolje. Zamenjal lambdo, čez pline bez problema. Prej ga je pa eno 3 x zavrnilo. Pred tem so mu tudi svetovali, naj ga "goni".
Na tester ga pa ni dal, ker je bil "pameten"
Torej, najdi nekoga, ki ima tester. |
Hvala. Lep pozdrav.
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 11:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa poraba goriva je verjetno tudi povečana?
Poročaj kakšen bo izid.
_________________ Vremenska postaja Doblička gora |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
s53al je napisal/a: |
Pa poraba goriva je verjetno tudi povečana?
Poročaj kakšen bo izid. |
Porabe goriva nisem posebej spremljal, po občutku bi rekel, da je povečana.
Seveda bom poročal. Tudi mene zelo zanima.
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.24 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preveri kolikšen je tlak goriva na šobah... če je ta prevelik ..je mešanica -lamda-prebogata in posledično premalo co2 in preveč CO...
_________________ In brake we trust... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozede Član

Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32 Prispevkov: 388 Aktiv.: 2.92 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem pred leti imel podoben primer z Mazdo 323.
Ker sem se že enkrat ukvarjal s podobno zadevo, sem zamenjal zračni filter in očistil senzor pretoka zraka s sprejem za čiščenje senzorjev.
Takrat je pri moji Mazdi to zadostovalo, da sem naredil tehnični pregled, tudi naslednje leto je bilo še vedno vse v mejah normalnega.
Paziti moraš, da tista tanka žica ki je v senzorju ni zapacana, ali bi jo pri čiščenju poškodoval!!
Še slika spreja, ki sem ga takrat uporabil za čiščenje senzorja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
98.99 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
jozede je napisal/a: |
Sem pred leti imel podoben primer z Mazdo 323.
Ker sem se že enkrat ukvarjal s podobno zadevo, sem zamenjal zračni filter in očistil senzor pretoka zraka s sprejem za čiščenje senzorjev.
Takrat je pri moji Mazdi to zadostovalo, da sem naredil tehnični pregled, tudi naslednje leto je bilo še vedno vse v mejah normalnega.
Paziti moraš, da tista tanka žica ki je v senzorju ni zapacana, ali bi jo pri čiščenju poškodoval!!
Še slika spreja, ki sem ga takrat uporabil za čiščenje senzorja. |
Hvala.Lep pozdrav.
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
lado je napisal/a: |
Preveri kolikšen je tlak goriva na šobah... če je ta prevelik ..je mešanica -lamda-prebogata in posledično premalo co2 in preveč CO... |
Hvala.Lep pozdrav.
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok_S Član


Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 505 Aktiv.: 4.52 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 7:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na moje izkušnje bi ti svetoval iti po naslednjem vrstnem redu.
Zelo pomembni in skoraj enakovredni sta prvi točki.
1. Čimprej zamenjaj Lambda sondo!!!!! Le ta direktno vpliva na pravilno doziranje goriva in zraka in ima posledično največji vpliv na škodljive emisije.
2. Napaka na senzorju pretoka zraka (air mass flow), motor nima moči, pogoste gre v limp mode, težko vžiga, povečana poraba goriva...
3. Zaštekan EGR ventil (očistiti ga je zelo lahko)
4. Le v primeru, ko so vrednosti NOx še vedno visoke si pa prepričan, da so predhodne točke BP obstaja možnost, da je katalizator zanič.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.24
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 9:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je napaka na računalniku - lambda motorja, s 1.03 bo CO vsekakor visok. Poveži se na ECU in preveri kake ima vrednosti.
Nobeno gonjenje ne bo pomagalo, ker kar ti rabiš je več zraka v mešanici.
Preveri tudi temperaturne senzorje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Tor Nov 05, 2024 7:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok_S je napisal/a: |
Glede na moje izkušnje bi ti svetoval iti po naslednjem vrstnem redu.
Zelo pomembni in skoraj enakovredni sta prvi točki.
1. Čimprej zamenjaj Lambda sondo!!!!! Le ta direktno vpliva na pravilno doziranje goriva in zraka in ima posledično največji vpliv na škodljive emisije.
2. Napaka na senzorju pretoka zraka (air mass flow), motor nima moči, pogoste gre v limp mode, težko vžiga, povečana poraba goriva...
3. Zaštekan EGR ventil (očistiti ga je zelo lahko)
4. Le v primeru, ko so vrednosti NOx še vedno visoke si pa prepričan, da so predhodne točke BP obstaja možnost, da je katalizator zanič. |
Hvala. Lep pozdrav.
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonaparte Član

Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.47 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Tor Nov 05, 2024 7:43 am Naslov sporočila: |
|
|
1dva3 je napisal/a: |
To je napaka na računalniku - lambda motorja, s 1.03 bo CO vsekakor visok. Poveži se na ECU in preveri kake ima vrednosti.
Nobeno gonjenje ne bo pomagalo, ker kar ti rabiš je več zraka v mešanici.
Preveri tudi temperaturne senzorje |
Mislite, da bi bilo z računalnikom na avtu kaj narobe?
_________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok_S Član


Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 505 Aktiv.: 4.52 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Tor Nov 05, 2024 8:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne, računalnik je najverjetneje OK. Vsekakor pa z diagnostiko lahko natančno preveriš delovanje posameznih senzorjev.
Avtomehaniki brez diagnostike niso vredni NIČ! Ogromno pa je tudi takih, ki jo imajo ne znajo pa je uporabljat.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|