Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
smartgsm Član

Pridružen-a: Sob 10 Apr 2004 11:54 Prispevkov: 364 Aktiv.: 1.54
|
Objavljeno: Pon Avg 02, 2004 5:01 pm Naslov sporočila: obd2 protokol |
|
|
Zanima me sledeče:
Ali ima kdo protokol, s katerim bi prebral npr obrate motorja pri avtomobilu SEAT (isto je pri Wv, pa skodi, audi).
Zadeve ze kar nekaj iscem pa zal nisem nasel nič uporabnega.
Sem pa poskusil WAGCOM sofware, ki to omogoca. naredil sem si vmesnik (nekaj diod, optospojnikov itd) in zadeva deluje.
Problem pa je v tem da bi jaz te podatke rab prebral z mikrokontrolerjem in jih ustrezno obdelal in prikazal na LCD-ju.
lp
Greg |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Avg 02, 2004 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Osebno se bi stvari, kot je obratomer lotil drugače. Komunikacija preko OBD konektorja je serijska torej "počasna" poleg tega bo potrebno še nekaj procesorskega časa tudi, če boš samo rutino pisal v nizkem jeziku. Mogoče je bolje, da impulze šteješ na kablu svečke. ker po moje obratomer, ki prikazuje cifre v vozilu nima pravega efekta je mogoče bolje, da si omisliš takega z led diodami. "simatičen" čip, ki bi ga lahko uporabil je LM2907 (frequency to voltage converters) le tega lahko lepo kombiniraš z nap. LM3914 ali mikrokontrolerjem. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.41 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pon Avg 02, 2004 8:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred časom sem v neki reviji namenjeni avtomobilski industriji (Automotive ...?...) zasledil merilnik vrtljajev motorja, ki se priključuje samo na vtičnico cigaretnega vžigalnika . Takšen bi pa bil zanimiv kljub vgrajenemu v armaturi .
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pon Avg 02, 2004 9:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Frenki, ali na ta način ne deluje tudi meritev obratov na tehničnih pregledih - ko merijo pline? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smartgsm Član

Pridružen-a: Sob 10 Apr 2004 11:54 Prispevkov: 364 Aktiv.: 1.54
|
Objavljeno: Pon Avg 02, 2004 9:50 pm Naslov sporočila: :) |
|
|
Ti predlogi so kar zanimivi,
samo poleg tega dobiš tudi temperature,
kolicino goriva v tanku,
kolicino goriva ki je vbrizgana
.....
Ti podatki so pa že bolj zanimivi?
Ali ne?
lp
Greg |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.41 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pon Avg 02, 2004 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
PPG78 je napisal/a: |
Frenki, ali na ta način ne deluje tudi meritev obratov na tehničnih pregledih - ko merijo pline? |
Mislim, da ne. Na tehničnem pregledu ti sondo natakne okrog kabla svečke (vsaj pri bencinskih motorjih ) - možno, pa da to izkoristijo za merjenje vrtljajev dizlov.
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Avg 03, 2004 8:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Res na tehničnem za meritev uporabljajo tokvni merilni trafo, ki ga natakne na kabel svečke. Kako to izvedejo pri dizlih pa nimam pojma. Mogoče o tem napiše kdo, ki ima dizla ter je bil "po novem" na tehničem. Da bi koristili OBD konektor dvomim saj ga vsa vozila nimajo, poleg tega je namenjen izključno diagnostiki. Mogoče imajo kak sistem "poslušanja" kot urarski "EKG", ki je namenjen nastaviti klasičnih ur. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Tor Avg 03, 2004 10:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri starem golfu diesel sem videl, da priklopijo direkt na sponke akumulatorja
Verjetno se pojavljajo kakšni pulzi po elektro inštalaciji avtomobila. Morda bi lahko kdo pogledal z osciloskopom. ( Silvo s svojim prenosnim LCD ) _________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Tor Avg 03, 2004 11:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav,
golf diesel II ima se mi zdi obratomer narejen preko alternatorja-od tam dobi pulze.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Avg 04, 2004 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Pri starem golfu diesel sem videl, da priklopijo direkt na sponke akumulatorja |
Tole mi je dalo misliti Kaj bi bilo "tisto", ki bi "spuščalo" "nekaj" na napajanje ??. Pri "bencinarju" bi razumel v trenutku iskre se pojavi obremenitev napajanja ampak pri dizlu ??. Res altenator lahko spušča kaj na napajanje, a to je po moje bolj slabo merilo kajti povezan je s klinastim jermenom, ki ob večjih obremenitvah ter malo izrabljenih jermenicah kaj rad zdrsi.
Haloo avtoelektrikarji !!! _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Avg 04, 2004 2:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem mnenju je edini način merjenja obratov zgolj s pomočjo napajanja merjenje frekvence "hribčkov" ki ostanejo pri usmerjanju trifaznega generatorja (alternatorja).
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.41 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sre Avg 04, 2004 6:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
PPG78 je napisal/a: |
Po mojem mnenju je edini način merjenja obratov zgolj s pomočjo napajanja merjenje frekvence "hribčkov" ki ostanejo pri usmerjanju trifaznega generatorja (alternatorja). |
Tudi sam mislim, da gre za to metodo. Bi bilo pa zanimivo pogledati, kako je zadeva videti pod osciloskopom. Silvo, če boš imel kaj časa in volje , ...
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sre Avg 04, 2004 10:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal:
Citiram: |
to je po moje bolj slabo merilo kajti povezan je s klinastim jermenom, ki ob večjih obremenitvah ter malo izrabljenih jermenicah kaj rad zdrsi. |
Predpostavlja se, da je vse ispravno ! Jermen seveda ne sme drset-ga je pač potrebno menjati. Mislim, da res obratomer tipa pulze (špice) od alternatorja, saj druge variante ni.
Silvo, hitro najdi dizelaša in pomeri stanje z osciloskopom  _________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|