www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

KO DEŽUJE MI AVTO NE VŽGE (renault clio)
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
enadvetri
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 26 Jan 2007 10:34
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 26, 2007 10:43 am    Naslov sporočila: icon_idea KO DEŽUJE MI AVTO NE VŽGE (renault clio) Odgovori s citatom

Spostovani, mi lahko pomagate pri naslednjem problemu. Imam renault clio 97 letnik in, ko dežuje mi ne vžge, svečke so že menjali, cel kup kablov tudi, mi lahko torej svetujete, kaj bi bilo lahko narobe? In kje bi bil za to najboljši servis v MB ali v CE? (sicer sem bil že stirikrat na servisu zaradi tega problema, pa ni nič boljše)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04
Prispevkov: 16777193
Aktiv.: 70829.99

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 26, 2007 10:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.01
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 26, 2007 11:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sistematsko se to rešuje z vrtno cevjo in vodo. Večina servisov dela "na pamet" in si ne vzame dovolj časa, da bi odkrila napako. Jaz bi avto zalival in nato sušil, dokler ne bi vsaj lociral mesta, ki je problematično. Morda se sliši smešno vendar je to edini način.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snoopy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 11 Maj 2003 1:17
Prispevkov: 230
Aktiv.: 0.97
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 26, 2007 11:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moj problem je bil sicer drugačen , avto je cukal (CLio 97).
Pa so tudi vse razdiral, na koncu pa so menjali kable za svečke pa je bilo OK.


Malce še opiši , ali ti zaganjač dela, lučke v armaturi gorijo itd...

Lp
Snoopy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cfrik
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Jan 2007 16:15
Prispevkov: 39
Aktiv.: 0.17
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 26, 2007 1:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš rezervni ključ preveri, če je z drugim ključem enako. Napiši še če imaš klasičen razdelilec vžiga ali ima vsaka svečka svojo vžigalno tuljavo. Drugače pa ima s55m prav glede načina preverjanja.
_________________
lepo je imeti poklic in hobi na istem področju vendar je časa premalo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 27, 2007 12:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem enak problem na malce starejšem cliu. Imel je še mehanski razdelilnik vžiga (fertajler), s katerega so šli kabli na svečke in eden na vžigalno tuljavo. Le-ta kabel je imel na gumi zaščiti pri priključku luknjo Shocked in ko je nekako gor prišla vlaga avto ni vžgal niti pod razno. Napako sem odkril, ko sem sicer v suhem vremenu zapeljal čez lužo in obstal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sergej
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43
Prispevkov: 280
Aktiv.: 1.22

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 27, 2007 1:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

WD40 in vse kable prešpricat. Pri starem golfu je to delovalo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 27, 2007 1:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sergej je napisal/a:
WD40 in vse kable prešpricat. Pri starem golfu je to delovalo.

WD40 po svoje deluje tudi pri novejših avtih ... KLIK Twisted Evil
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sergej
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43
Prispevkov: 280
Aktiv.: 1.22

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 27, 2007 2:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je možen problem v kontaktni upornosti ali odvodnih tokovih zaradi zasvinjane in navlažene izolacije?
Če pa kdo misli, da mastni kontakti bolje prevajajo...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 27, 2007 2:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@Sergej, misliš da so kabli našpricani z WeDejem po 14 dneh kaj boljši, ko se maščoba skupaj z nabranim prahom posuši in tako še bolj privlači nase vlago Question

Da svinjarije na pošpricanih mestih niti ne omenjam. Wink

Moje mnenje in izkušnje o WDju ter maščobi na električnih kontaktih pa si lahko prebereš tukaj Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sergej
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43
Prispevkov: 280
Aktiv.: 1.22

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 27, 2007 3:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tak problem sem imel samo pri golfu, ko je bilo močno deževje ali sem povozil večjo lužo. Visoka napetost je pač nekje puščala. Napako splon nisem iskal, ker je WD krasno deloval. Ena obdelava jeseni je zadoščala. Očitno ga je po šrpranjah zadosti ostalo, da je odbijal vlago.
Sicer o kakšni elektroniki v tistem golfu težko govorimo. Domnevam pa, da je danes zadosti zaščitena, da WD ne pride do kontaktov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.83
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 29, 2007 11:06 am    Naslov sporočila:  re Odgovori s citatom

Za renaulte so še najbolj specialisti tu :

vključno z diagnostiko in rešitvami

http://rk.avtomobilizem.com/renaultforum/viewforum.php?f=15&sid=608bb50e02046ad8288c27c147689f25

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
milans
Deda
Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36
Prispevkov: 167
Aktiv.: 0.71
Kraj: Dravograd

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 29, 2007 2:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsi servisi in specialisti bi morali vedeti, če je vse normalno se uporabniki ali kupci z vozili vozimo in ne potrebujemo njihovih uslug. Če pa vozila ne delujejo kot je treba, potem to ni več normalno!

Pri opisanih problemih je največja verjetnost napake na napeljavi od vžigalne tuljave do svečk. Ko vozila postanejo malo starejša oslabi vsaka izolacija in se pojavijo razpoke v katerih se nahaja umazanija in se ob slabem vremenu nabira tudi vlaga ki povzroča prebijanje iskre na maso. Zato navadno pričnejo vozila "cukati" in motor ne teče mirno.

Razpoke ki pa se pojavijo v razdelilni kapi, vžigalni tuljavi, razdelilnem prestanu ali razdelilniku vžiga, pa navadno povzročijo ko do njih pride vlaga, da sploh motor ne vžge ali pa med vožnjo celo ugasne.
Po moje bi bilo potrebno napako iskati na teh mestih. Vedeti je treba, da so te razpoke lahko zelo tanke in težko opazne, zato je potrebno te stvari pregledati zelo pozorno, jih temeljito očistiti in posušiti. Navadno vozilo potem še nekaj časa gre, vsekakor je najbolje takšne dele potem preizkusit na vlagi ali pa zamenjat.

Po mojih izkušnjah pa je z WD-jem tako. Če ga nanesemo ko je vozilo suho, ustvari določeno zaščito pred vlago in jo odbija. Ko pa je motor že enkrat moker (ko motor operemo ali zapeljemo čez preveliko lužo) pa le ta ne pomaga več veliko.

_________________
l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!"
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.96
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 29, 2007 2:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zanimivo je ,da ima ta težave.Kaj pa,če bi dal oprati motor?Jaz sem imel Clio 1,4 in s tem sem prevozil 100.000km.Enkrat sem dal nov akumulator,popravil napeljavo na zadnja vrata in vse ostalo pa normalno.Ni bil v garaži.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
enadvetri
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 26 Jan 2007 10:34
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 01, 2007 9:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsem, velika hvala za odgovore!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group