www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Dodaten akumulator
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2007 2:59 pm    Naslov sporočila:  Dodaten akumulator Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
V prtlažnjik bi rad montiral še en akumulator.Zanima me če bi bilo vredu, če bi ga vezal vzporedno z spednjim akumulatorjem in med plus dal diodo, da bi mi ga sprednji akumulator filal.Zanima me samo približen tok med obema akumulatorjema pri ugasnjenem in prižganem avtomobilu.Zanima pa me tudi kako je potem z diodo ob zagonu avtomobila.Je možno, da bi dioda prgorela ker bi mogoče avto želel potegniti tok iz zadnjega akumulatorja in bi dioda to želela preprečiti?
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Domenius
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15
Prispevkov: 1188
Aktiv.: 5.02
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2007 3:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pregorela nebi zaradi "želje" zaganjača po večjem toku, lahko bi kvečjemu prebila, če bi naredil kaj narobe na dodatnem akumulatorju.
_________________
It's electric!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2007 4:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako pa je z amperažami med akumulatorji?Recimo, da je zadnji akumulator izpraznjen, nato pa mi rele ob zagonu avtomobila preklopi na polnenje zadnjega akumulatorja?
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2007 7:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi obrazložil namen in potrebo po dodatnem akumulatorju bi bilo lažje ...

Enkrat sem podoben problem namesto z diodo rešil kar z 12V/55W žarnico, ki tudi pri veliki razliki napetosti med akumulatorjema poskrbi za kasnejše izenačenje napetosti med njima in hkrati brez posledic limitira prevelike polnilne tokove ob preveč izpraznjenem "sekundarnem" akumulatorju. Seveda so porabniki, ki se napajajo iz dodatnega akumulatorja, vezani direkt nanj ... žarnica je le za polnjenje.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ghostrider
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 04 Maj 2007 21:55
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 1:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rabis velik kratkostičen tok ali samo vec kapacitete?
_________________
Avtoakustika - to pa je zame!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 1:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rabil bi za ojačevalce in hladilnik.Zato bi preko releja potem vezal, da bi bila pri ugasnjenem avtomobilu akumulatorja med sabo ločena.Se pravi, da bi lahko izpraznil samo dodatnega.
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 2:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V tem slučaju lahko plusa obeh akumulatorjev povežeš kar s kontakti releja in vmes daš še 30A varovalko. Rele naj bo vključen, ko motor deluje. Najbolje, da tuljavo releja vežeš med + kontakta in + zaganjača, da akumulatorja poveže ob kontaktu - delujočem motorju (da se polnita oba) in loči med "verglanjem", da ti ob zagonu uporabi samo originalni akumulator.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 2:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne zastopim kako misliš na plus zaganjača.Rabil bi + , ki se pojavi po zagonu motorja.Kje bi ta plus dobil?
Zanima me pa še...pa dam primer, da sta oba akuja 55Ah in da je recimo dodatni čisto prazen.Ko mi jih rele poveže, koliko amperov lahko maximalno steče med njima?Zanima me zaradi potrebne debeline žice, ker nebi rad videl da bi mi stvar pogorela. Smile
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 2:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V osnovi je v obvolansko ključavnico-stikalo pripeljan stalni + in iz nje pride + kontakta in + med delovanjem zaganjača ... ta dva plusa sem imel v mislih.

Malo boljša in zapletenejša varijanta je z dodatnim enostavnim ojačevalnikom, ki bi ti vključil rele šele, ko je kontakt in se ugasne lučka za pritisk olja.

Akumulatorja lahko povežeš z žico preseka vsaj 6mm. Pomožnega akumulatorja najbrž ne boš nikoli spraznil do nule in zato ni posebne nevarnosti za prevelike tokove. Tudi, če bi do tega slučajno prišlo, pa bo pregorela prej omenjena 30A varovalka.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 2:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi rele vezal direktno na plus lučke za pritisk olja nebi bilo dobro?Je stvar prešvoh?
Morda en švoh rele za vklop tega glavnega releja?
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 3:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se opravičujem, vendar sem razmišljal in ugotovil, da se lučka za pritisk olja po zagonu motorja izključi in plus tam zgubim.A je varianta, da bi kupil rele recimo s timerjem, ki ga vključi 30sekund po dobljenem plusu ali pa mogoče timer, ki bi bil samostojen.Seveda me zanima najcenejša varianta.
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 3:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lučka za olje običajno dobi maso preko tlačnega stikala na motorju, ki ima kontakte NC. Zato tista žarnica po zagonu motorja "zgubi" minus. Tako bi lahko zvezal tudi rele na katerem pa bi moral uporabiti mirovni NC kontakt.


Dobijo pa se tudi časovniki kakršnega omenjaš. En primer je na sliki za cca. 15€. Lahko pa ga izdelaš tudi sam ...

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Cejko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 3:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kje pa se tak timer lahko kupi?Zanima me tudi za rele-morda kakšnega ali kakšno oznako, ker se s tem nikoli nisem preveč ukvarjal.Timer bom kar kupil, ker nisem preveč navdušen nad izdelovanjem vezij...
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
pegla
Član
Član



Pridružen-a: Sob 01 Nov 2003 17:32
Prispevkov: 284
Aktiv.: 1.20
Kraj: Sv.Anton

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 4:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Cejko je napisal/a:
Če bi rele vezal direktno na plus lučke za pritisk olja nebi bilo dobro?Je stvar prešvoh?
Morda en švoh rele za vklop tega glavnega releja?
lp


Priklopiš tuljavo releja direktno na kontakt ključavnico pri volanu .
Na ključavnici najdeš žico katera dobi+ ob kontaktu in prižganem avtomobilu in jo vežeš na tuljavo drugo pa na maso , ostalo pa kot je napisal Iztok.

Citiram:
Akumulatorja lahko povežeš z žico preseka vsaj 6mm. Pomožnega akumulatorja najbrž ne boš nikoli spraznil do nule in zato ni posebne nevarnosti za prevelike tokove. Tudi, če bi do tega slučajno prišlo, pa bo pregorela prej omenjena 30A varovalka
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2007 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pegla je napisal/a:
Priklopiš tuljavo releja direktno na kontakt ključavnico pri volanu .
Na ključavnici najdeš žico katera dobi+ ob kontaktu in prižganem avtomobilu in jo vežeš na tuljavo drugo pa na maso , ostalo pa kot je napisal Iztok.

Jaz ne bi ... v tem slučaju bo ob vsakem zagonu motorja potegnilo tok iz obeh akumulatorjev. Za tak način je žica 6mm premalo in tudi 30A varovalka ne bo zdržala.


Cejko je napisal/a:
Kje pa se tak timer lahko kupi?Zanima me tudi za rele-morda kakšnega ali kakšno oznako, ker se s tem nikoli nisem preveč ukvarjal.Timer bom kar kupil, ker nisem preveč navdušen nad izdelovanjem vezij...
lp

Časovnik lahko nabaviš tukaj . Najdeš pa tudi rele in mogoče še ustrezno podnožje .
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group