 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
djtech Član


Pridružen-a: Sob 18 Okt 2003 21:47 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.48 Kraj: Cerkvenjak
|
Objavljeno: Ned Maj 06, 2007 6:32 pm Naslov sporočila: Renault MEGANE |
|
|
Pozdravljeni !
Imam problem z Renault MEGANOM kupe, namreč težava je v elektriki,deluje mi samo vžig motorja te pozicijske luči, ter zadnja meglenka, ostalo ne deluje nič Kaj bi bilo to narobe ? A je mogoče da sta kje prišla plus in masa skup, pregorel kabl ali kaj bi to lahko bilo ? Čez noč se izprazni tudi akumolator. Je možnost da ima kdo shemo instalacije ?
Hvala za odg.
L.P. Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joni Član


Pridružen-a: Ned 03 Dec 2006 11:55 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.19 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Ned Maj 06, 2007 8:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel tudi problem z lucmi, no saj jih imam se zdaj. Meni so delale samo zadnje luci, sprednje pa ne, po nekaj casa in merjenju kablov sem ugotovil da imam zanic glavni kabel ki gre v rele za luci, samo ni mi bilo jasno zakaj so mi zadnje luci delovale. To sem v nekaj urah popravil, namrec zamenjal sem kabel.
No zdaj pa imam nov problem, ko sem zamenjal pozicijsko zarnico mi je skurlo varovalko za pozicijske luci.. S tem se je sele zacel problem.. Zamenjam varovalko in mi jo skuri, ponovno, ponovno.... Zdaj se ze nekaj casa obremenjujem kako bom to poravil ? Problem pa je v tem da ni kratkega stika, enostavno ne vem v cem je vzrok?
Poskosil sem tudi z mocnejsimi varovalkami, ampak potem mi ne pregori varovalka ampak zarnice ? Ce je kdo imel podobne probleme, naj mi prosim pomaga !!!
Shemo instalacije sem nasel nekje na internetu, vem pa da je pisalo za Megane: cupe, clasic od letnik 96 do 99 z srednjo opremo ( elektricni pomik stekel, centralno zaklepanje......) _________________ joni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Maj 06, 2007 11:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede shem poskusita na forumu Renault kluba ( le v Googlu vpiši in se brezplačno registriraj). Lahko se tudi dogovoriš s poznavalci teh avtov. Meni so pri Cliu rešili marsikaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Maj 06, 2007 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
V primeru nedelovanje posameznih sklopov je treba preveriti celotno ploščo kjer so zmontirani vsi releji. Zgodi se, da nastanejo hladni loti (ni več spojev, se prekinjajo).
Da pregori varovalka in žarnica pa je zanimivo. Razumljivo bi bilo, da bi pregorela samo varovalka -- kratek stik. Če pa z uporabo močnejše varovalke pregori še žarnica pa bi lahko pomenilo,da je kabel v stiku z močnejšim porabnikom in ko se tokokrog sklene žarnica ne premore tako velikega toka, ki ga potrebuje ta naprava. Če pogledamo z druge strani, žarnica prevzame vlogo varovalke. Malo je sporno, možno pa je.
Preglej vse kable! _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
djtech Član


Pridružen-a: Sob 18 Okt 2003 21:47 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.48 Kraj: Cerkvenjak
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 12:54 am Naslov sporočila: |
|
|
samo res, možnost je z releji da imajo hladne lote, ker med varovalkami ni nobene pregorete. Aja pa ko sem meril recimo pri radiju ko bi moral bit stalni +, ga ni, potem sem pa se zmeril ce je v stiku z maso in je bilo. Pa še to, ona ura pa to ko je na armaturki, ko dam dolge luči ugasne.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cero Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 4.98 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 12:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če je prevelika napetost?Takrat tudi rade crkujejo žarnice. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.06 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 1:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če je žarnica pregorela slučajno ? _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
djtech Član


Pridružen-a: Sob 18 Okt 2003 21:47 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.48 Kraj: Cerkvenjak
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 8:35 am Naslov sporočila: |
|
|
hm da zaradi pregorete žarnice ne bi delovalo tričetrt elektrike v avtu ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 8:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Žarnica na noben način ne more prevzeti varovalka. Narejena je za 12 voltov. Če jo priključiš direktno na akumulator bo potegnila sebi lasten lasten maksimalni tok in konec. Crknila bo v glavnem če jo priključiš na višjo napetost. Če so težave povezane z žarnico, je lahko v njej (v okovu) prišlo do internega kratkega stika: žarnica ne dela, varovalka crkne. Napaka je lahko tudi v ležišču žarnice ali v bližini. Volt/ampermeter v roke, ali pa servis.
Namesto varovalke/varovalk daj ohmsko majhen upor nekaj ohmov (da ne boš kuril varovalk) in meri padce napetosti in tokove v posameznih vejah.
Ali žarnice pregorevajo pri prižganem motorju ali svetijo/crkavajo na akumulator?
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
djtech Član


Pridružen-a: Sob 18 Okt 2003 21:47 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.48 Kraj: Cerkvenjak
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 9:26 am Naslov sporočila: |
|
|
ja meni ne crkujejo žarnice, meni ne dela čisto nič kaj je z elektriko povezano, edino vžig motorja ter pozicija, druga je vse mrtvo. Bom šel to vse premerit pa da vidim... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joni Član


Pridružen-a: Ned 03 Dec 2006 11:55 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.19 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 4:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zarnice mi kuri pri prizganam ali pri ugasnjenem motorju. Avtoelekricarja oziroma servisa pa megancek ne bo videl se najman eno leto, ker mi druge stvari delujejo se cisto pravilno.
P.S. Namesto varovalke sem ze poskusil 5 upor, ampak se je iz njega samo pokadilo, kaj vec pa se ne mislim ukvarjat, saj pozicijskih luci ne rabim.. No razen ce zvem resitev in jo lahko na hitro odpravim. _________________ joni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Domenius Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15 Prispevkov: 1188 Aktiv.: 5.02 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Si dal slučajno 1/4W? 12^2/5 = 28,8W _________________ It's electric! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joni Član


Pridružen-a: Ned 03 Dec 2006 11:55 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.19 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 9:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zarnice so 4W, taksne kot so bile prej oziroma kot so predpisane v knjigi za megana.. _________________ joni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 10:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
@joni, en enostaven predlog iz prakse za iskanje takšnih napak ...
Vzemi pregorelo varovalko in na vsak pol prispajkaj žico dolgo cca. 1m preseka vsaj 0,5mm. Na drugi konec teh žic pa prispajkaj še 20W žarnico od utripalca.
Ko boš to "svetlečo varovalko" vključil ti bo v tej situaciji verjetno gorela s polno močjo. Nato malo premikaj kable do luči in poizkusi tudi sneti konektorje iz luči in na koncu lahko poizkusiš še z odstranjevanjem posameznih žarnic ... ko bo "20W varovalka" ugasnila ali začela goreti s polovično močjo si našel mesto napake - preboja ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2007 9:15 am Naslov sporočila: |
|
|
[slovenščina je zame španska vas] sem imel podoben problem na elektroniki edino kar je delovalo so bili birsalci ter ena prednja luč. Največji problem je bi ta, da imam kodo motorja, ki jo deaktiviram samo z daljinskim odklepom, ker to ni delovalo pač nisem mogel niti prižgat avta. Najprej sem poskusil vse možno odklop akumulatorja, pregledal vse spoje, skratka pretaknil vse kar je bilo možno, brez uspeha. Ostal mi je edino servis ampak ker sem moral narihtat avtovleko sem se za servis odločil naslednji dan. Naslednji dan je pa avto deloval brez problema, kar mi je dalo znak, da je nekje res nek slab spoj. Na servisu so po enem dnevu iskanja ugotovili, da je problem v plošči pod volanom mislim da je to UCH enota, ki stane ene 200kSIT bivših seveda. Ker so ploščo že odmontirali sem jo šel iskat, prižgal spajkalnik in se lotil pregledovat spojev. Plošča je narejena tako, da te kar žalost prime in skoraj nisem mogel verjet, da kaj takega lahko sploh dela, namreč plošča je iz tako tanke tiskanine, da se kar zvija in ker je tako dizajnirana, da se sestavi skupaj kot neke vrste mapa je skoraj obvezno, da kje kaj odstopi. Na vseh krivinah sem poleg sledi dospajkal žico, ker so sledi tako tanke, da se kar zvijejo, ko se dotakneš s konjico. Problem sem s tem rešil saj avto že ene 4 leta dela brez problema. Svetujem ti, da poskusiš malo pritisnit na ploščo z varovalkami in releji ter opazuj, če se ti kaj spremeni. Upam da sem ti kaj pomagal. Sporoči če boš rešil problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|