 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 8:48 am Naslov sporočila: Keil prevajalnik za C++ |
|
|
Včeraj sem se nekaj igral z gonilnikom za LCD, ki bi ga rad napisal kot objekt v C++, pa ni šlo - pa ne zato ker ne bi vedel kako, ampak zato ker nisem uspel prepričati prevajalnik, da bi mi prevedel kodo. Namreč ni se strinjal z uporabo besede class. Zdaj pa ne vem, ali je potrebna kakšna posebna nastavitev, ali je razlog kje drugje. Potem sem vzel primer iz knjige o C++ in tudi ta ni šel skozi. Na VS2005 se ni nič pritoževal na Keilu, pa ni šel skozi, ker mu beseda class ni poznana.
Sicer sem res na hitro pregledal dokumentacijo, ampak mogoče kakšen namig?
_________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70690.76
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 8:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 9:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam sem na koncu začel razmišljati v tej smeri, vendar nekaj sigurno ni uredu, saj:
Na Keilovi strani piše med drugim:
Citiram: |
The industry-standard RealView C/C++ Compiler creates the smallest, fastest application code and includes a complete ISO run-time library with C++ STL support. |
C++ kodo prevajamo:
Citiram: |
ISO C++
The ARM compiler compiles C++ as defined by the 2003 standard, excepting wide streams and export templates.
Use the compiler option --cpp to compile C++ code. |
In kaj potem jaz delam narobe? Primer kaj sem hotel prevesti je v prilogi.[/quote]
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
cpp_class.cpp |
Velikost datoteke: |
362 Bytov |
Downloadano: |
6 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
demo.cpp |
Velikost datoteke: |
1.51 KB |
Downloadano: |
7 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
demo.h |
Velikost datoteke: |
509 Bytov |
Downloadano: |
5 krat |
_________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70690.74
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 9:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 9:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Mare!
Glede na to da se tebi prevede, moram res pogledati katero verzijo prevajalnika imam inštalirano, ter če je vse tako kot mora biti. Zdelo se mi je namreč kratko malo čudno, da bi pisalo nekaj, kar potem ne bi bilo podprto. Class-i so pa res osnova C++
Glede zadnjega hint-a, sem pa danes videl, pa moram preverit, če je vključen. Ampak glede na to, da sem cpp izvorni datoteki nastavil, da je C++ koda, bi po moje to moralo vključiti tudi --cpp v prevajalnikove opcije. Vsekakor bom danes spet poizkusil.
_________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Še tole sem razmislil zdajle. Je kakšna omejitev glede na to, da uporabljam evaluation verzijo, katera točno je pa ne vem, moram doma pogledati. Bi lahko bil to razlog?
_________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70690.74
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
testcpp.zip |
Velikost datoteke: |
436.79 KB |
Downloadano: |
7 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 12:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem v službi inštaliran novo verzijo uVision3 V3.50 in zadeva se prevede, le linker ne uspe narediti svojega poslanstva, ker je koda velika čez 50kB jaz pa imam demo verzijo.
Torej mi ostane, da pogledam katero verzijo imam doma ter jo nadgradim z novo. Ampak očitno je da bom moral ozreti za GNU toolchain-om.
_________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70690.74
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 12:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 1:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo sem pogledal po vzorcu. Seveda je koda velika, če uporablja funkcije kot so cout, cerr, iz iostream in cstring
Pravzaprav že nekaj časa razmišljam, da bi si nekako uredil GNU okolje, ter ga začel uporabljati. Nekako pa imam z GNU orodji slabe izkušnje, predvsem kar se inštalacije tiče. GCC je očitno prav super prevajalnik (sem bral teste), le pri uporabi Thumb inštrukcij je nekaj bolj požrešen, ampak zaenkrat me to ne moti. Človek ponavadi rajši da nekaj denarja za profesionalno orodje, kot pa nekaj kar dela na pol in potem še ne veš ali si ti kriv ali je bug v orodju. Še največja prednost pa je podpora, ki je pri profesionalnih orodjih ponavadi zelo dobra, za GNU pa tega ponavadi ne moreš reči.
Nekaj sem brskal in našel še en IDE in GNU toolchain:
http://www.pdqlogic.com/ArmEd.html
Kaj torej uporabiti in začeti uporabljati: GNUARM, WINARM, YAGARTO, ali kaj tretjega? IDE me toliko ne zanima, čeprav je Eclipse prav super orodje. Sam še vedno prisegam na VS2005, ki ima vgrajen external build sistem in lahko uporabljaš make sistem. Nekako se moram odločiti kaj začeti uporabljati, ker Keil je super, ampak omejen, za moj budget pa gotovo predrag. Vgrajeni simulator je res prva liga in GNU orodja mu pač ne pridejo blizu, ampak nekje morajo upravičiti ceno. Sicer pa sem mnenja da se da veliko kode napisati kar v VS2005, pa jo potem prenesti na target, če pa je treba kaj simulirati pa tudi 16K kode ni tako malo.
_________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.60 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz uporabljam GNUARM + Eclipse in celo vse dela. Moram pa še najti čas, da si napišem libraryje za periferijo do konca, da bom lahko potem zlagal kot kocke skupaj.
_________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alessio Član

Pridružen-a: Pon 04 Dec 2006 8:39 Prispevkov: 363 Aktiv.: 1.61 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jun 28, 2007 6:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz tudi uporabljam GNUARM z Eclipse 3.3 in CDT 4.0, ki sicer še ni release verzija, vendar dela super. Kot debugger dongle pa Amontec-ov JTAGkey. Celotna postavitev igra kot uigran orkester. Edina omejitev oz. slabost je začetno prepričevanje postavitve, naj se uskladi med seboj. Ampak se da.
Aleš
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 2 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|