Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2007 9:52 pm Naslov sporočila: Žarnica pregoreva |
|
|
Živjo
po menjavi 4. (četrte) žarnice v enem tednu je jasno - nekaj ni v redu.
Torej štiri žarnice, ena za drugo so pregorele v istem žarometu.
Kontakti v konektorju dobro stisnejo, napetost je 13,7-14,4V, žaromet je fiksno pritrjen in ne skače.
Kje iskati napako ?
(Žarnice H7 niti niso tako poceni, če jih vsak dan kupuješ !)
LP Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
V žarnicah? Ne mislit, da se [cenzurirano]. Katere pa uporabljaš? Vedno iste? Kupljene pri istem trgovcu?
Glede na to, da omenjaš kurjenje samo H7 tip, bi rekel, da ostale delujejo normalno.
Da bi samo ene žarnice dobile previsoko napetost? Bo še kdo kaj povedal o avtoelektriki. _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RUros Član


Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26 Prispevkov: 1031 Aktiv.: 4.39
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Te žarnice kot so H4, H7 ni dobro če jih prijemaš za steklo, ker postanejo mastne in hitreje pregorijo. Morda je v tem problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Niso kupljene pri istem dilerju, niso prijemane za steklo.
Enostavno crkujejo vedno v istem žarometu.
Prej ene 2 leti nobena, sedaj 4. vse v istem žarometu. Ostale BP. Vse.
LP Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zodiac13 Član

Pridružen-a: Sre 01 Avg 2007 14:22 Prispevkov: 45 Aktiv.: 0.21 Kraj: Lj-Bežigrad
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imel enak problem...zamenjal obe in potem sta svetile normalno še dolgo.Pa raje vzami malo dražje recimo Osram |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2007 11:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
zodiac13 je napisal/a: |
Imel enak problem...zamenjal obe in potem sta svetile normalno še dolgo.Pa raje vzami malo dražje recimo Osram |
Sem imel enako izkušnjo. Čeprav mi kot štromarju niti slučajno ni jasno zakaj se to dogaja?
Ima kdo logično razlago?
Ta hkratna menjava je pomagala rešit hitro pregorevanje žarnic že na YUGOtu s klasičnimi releji in tudi na novejšem avtu, kjer ima vsaka žarnica svoj MOSFET. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je tudi problem vlage. Je luč poškodovana in se nabere vlaga, katera povzroči, da žarnica pregori. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 12:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Vlaga itak ne more do nitk, ki pregorevajo. Pa tudi če je nekaj kapljic v paraboli to žarnici prej koristi kot škodi, ker vlažno ozračje boljše prevaja - odvaja toploto.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 9:46 am Naslov sporočila: |
|
|
To ni čisto res Iztok.
Žarnice so polnjene z halogenskim plinom. Ponavadi ksenon. Če je temperatura žarnice prenizka se halogenski cikel ne vzpostavi in žarnica odpove prej kot bi človek pričakoval. Ker so te žarnice "navite" je ta cikel zelo pomemben za življenjsko dobo žarnice. _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 12:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Halogenke so res navite, na temperaturo pa le niso tako občutljive. Malenkost vlage v paraboli, ki mogoče zmanjša temperaturo žarnice za par stopinj, je v primerjavi z nihanjem 50 ali več stopinj zaradi zimskih in poletnih temperatur čisto zanemarljivo.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 3:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vesela novica - po novem crkuje tudi zadnja pozicija na isti strani kot prednji žaromet.
Podrobnejša analiza kaže, da se občasno pojavijo sunki napetosti ( indikator je ponavadi za debelino cagarja preko 14, skoči pa na 15V. Ko vključim klimo pade na 13, če pa še luči pa pod 13V. Vse v prostem teku.
Bom prečekiral mase , verjetno pa bo tudi kaj okoli reglerja.
LP Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.94 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 4:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
V kakem stanju je akumulator - pred vsem koliko je star? Opisano se dostikrat zgodi, če je akumulator zanič. Novejša vozila rada vžigajo. Zato poleti tega niti ne opaziš. Je pa to opazno na lučeh zvečer. Pusti vozilo ca 5 minut s prižganimi lučmi v praznem teku. Če se bo intenzivnost luči precej povečala, ko boš dodal plin je to znak za slabo baterijo. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 5:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Accu je star 2 leti in pol in nimam občutka, da bi se sesuval.
Bom preizkusil vse našteto. Javim rezultat.
LP Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5529 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2007 9:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Highlag je napisal/a: |
To ni čisto res Iztok.
Žarnice so polnjene z halogenskim plinom. Ponavadi ksenon. Če je temperatura žarnice prenizka se halogenski cikel ne vzpostavi in žarnica odpove prej kot bi človek pričakoval. Ker so te žarnice "navite" je ta cikel zelo pomemben za življenjsko dobo žarnice. |
Da ne bo kdo krive vere učil... Highlag - poglej si še enkrat malo periodni sistem, predvsem kateri so halogeni elementi, kaj pa interni plini (ksenon, argon & co.)
Halogenske žarnice in xenon žarnice imajo skupnega toliko kot navadna 100W bučka in neonska cev.
LP, Grega |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Avg 20, 2007 9:41 am Naslov sporočila: |
|
|
eliminator je napisal/a: |
Te žarnice kot so H4, H7 ni dobro če jih prijemaš za steklo, ker postanejo mastne in hitreje pregorijo. Morda je v tem problem. |
Nobena žarnica ne bo pregorela zaradi prijemanja in masti. Edini problem je v tem, da se mast zaradi visoke temperature zažge in počrni, pa žarnica zato daje daje manj svetlobe.
To je edini razlog, zaradi česar proizvajalec odsvetuje prijemanje žarnic.
Halogenke: v halogenkah so halogeni samo v sledovih. Če bi jih bilo več, bi žarnico (nitko) razžrlo. V principu je halogenka zelo podobna navadni žarnici. Edini dodatek je recikliranje nitke z pomočjo halogena in visoke temperature.
Jur
Nazadnje urejal/a jur Pon Avg 20, 2007 10:35 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|