www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Žarnica pregoreva
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 18, 2007 9:52 pm    Naslov sporočila:  Žarnica pregoreva Odgovori s citatom

Živjo
po menjavi 4. (četrte) žarnice v enem tednu je jasno - nekaj ni v redu.

Torej štiri žarnice, ena za drugo so pregorele v istem žarometu.
Kontakti v konektorju dobro stisnejo, napetost je 13,7-14,4V, žaromet je fiksno pritrjen in ne skače.

Kje iskati napako ?

(Žarnice H7 niti niso tako poceni, če jih vsak dan kupuješ !)

LP Igor
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.03
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V žarnicah? Ne mislit, da se [cenzurirano]. Katere pa uporabljaš? Vedno iste? Kupljene pri istem trgovcu?

Glede na to, da omenjaš kurjenje samo H7 tip, bi rekel, da ostale delujejo normalno.
Da bi samo ene žarnice dobile previsoko napetost? Bo še kdo kaj povedal o avtoelektriki.

_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Te žarnice kot so H4, H7 ni dobro če jih prijemaš za steklo, ker postanejo mastne in hitreje pregorijo. Morda je v tem problem.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Niso kupljene pri istem dilerju, niso prijemane za steklo.

Enostavno crkujejo vedno v istem žarometu.

Prej ene 2 leti nobena, sedaj 4. vse v istem žarometu. Ostale BP. Vse.

LP Igor
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zodiac13
Član
Član



Pridružen-a: Sre 01 Avg 2007 14:22
Prispevkov: 45
Aktiv.: 0.21
Kraj: Lj-Bežigrad

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 18, 2007 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel enak problem...zamenjal obe in potem sta svetile normalno še dolgo.Pa raje vzami malo dražje recimo Osram
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 18, 2007 11:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zodiac13 je napisal/a:
Imel enak problem...zamenjal obe in potem sta svetile normalno še dolgo.Pa raje vzami malo dražje recimo Osram

Sem imel enako izkušnjo. Čeprav mi kot štromarju niti slučajno ni jasno zakaj se to dogaja? Think

Ima kdo logično razlago?

Ta hkratna menjava je pomagala rešit hitro pregorevanje žarnic že na YUGOtu s klasičnimi releji in tudi na novejšem avtu, kjer ima vsaka žarnica svoj MOSFET.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 12:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je tudi problem vlage. Je luč poškodovana in se nabere vlaga, katera povzroči, da žarnica pregori.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 12:28 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vlaga itak ne more do nitk, ki pregorevajo. Pa tudi če je nekaj kapljic v paraboli to žarnici prej koristi kot škodi, ker vlažno ozračje boljše prevaja - odvaja toploto. Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.03
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 9:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To ni čisto res Iztok.

Žarnice so polnjene z halogenskim plinom. Ponavadi ksenon. Če je temperatura žarnice prenizka se halogenski cikel ne vzpostavi in žarnica odpove prej kot bi človek pričakoval. Ker so te žarnice "navite" je ta cikel zelo pomemben za življenjsko dobo žarnice.

_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 12:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Halogenke so res navite, na temperaturo pa le niso tako občutljive. Malenkost vlage v paraboli, ki mogoče zmanjša temperaturo žarnice za par stopinj, je v primerjavi z nihanjem 50 ali več stopinj zaradi zimskih in poletnih temperatur čisto zanemarljivo. Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 3:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vesela novica - po novem crkuje tudi zadnja pozicija na isti strani kot prednji žaromet.
Podrobnejša analiza kaže, da se občasno pojavijo sunki napetosti ( indikator je ponavadi za debelino cagarja preko 14, skoči pa na 15V. Ko vključim klimo pade na 13, če pa še luči pa pod 13V. Vse v prostem teku.

Bom prečekiral mase , verjetno pa bo tudi kaj okoli reglerja.

LP Igor
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.94
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 4:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V kakem stanju je akumulator - pred vsem koliko je star? Opisano se dostikrat zgodi, če je akumulator zanič. Novejša vozila rada vžigajo. Zato poleti tega niti ne opaziš. Je pa to opazno na lučeh zvečer. Pusti vozilo ca 5 minut s prižganimi lučmi v praznem teku. Če se bo intenzivnost luči precej povečala, ko boš dodal plin je to znak za slabo baterijo.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 5:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Accu je star 2 leti in pol in nimam občutka, da bi se sesuval.
Bom preizkusil vse našteto. Javim rezultat.

LP Igor
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5529
Aktiv.: 24.06
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 19, 2007 9:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Highlag je napisal/a:
To ni čisto res Iztok.
Žarnice so polnjene z halogenskim plinom. Ponavadi ksenon. Če je temperatura žarnice prenizka se halogenski cikel ne vzpostavi in žarnica odpove prej kot bi človek pričakoval. Ker so te žarnice "navite" je ta cikel zelo pomemben za življenjsko dobo žarnice.


Da ne bo kdo krive vere učil... Highlag - poglej si še enkrat malo periodni sistem, predvsem kateri so halogeni elementi, kaj pa interni plini (ksenon, argon & co.)

Halogenske žarnice in xenon žarnice imajo skupnega toliko kot navadna 100W bučka in neonska cev.

LP, Grega
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.71
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 20, 2007 9:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

eliminator je napisal/a:
Te žarnice kot so H4, H7 ni dobro če jih prijemaš za steklo, ker postanejo mastne in hitreje pregorijo. Morda je v tem problem.

Nobena žarnica ne bo pregorela zaradi prijemanja in masti. Edini problem je v tem, da se mast zaradi visoke temperature zažge in počrni, pa žarnica zato daje daje manj svetlobe.
To je edini razlog, zaradi česar proizvajalec odsvetuje prijemanje žarnic.

Halogenke: v halogenkah so halogeni samo v sledovih. Če bi jih bilo več, bi žarnico (nitko) razžrlo. V principu je halogenka zelo podobna navadni žarnici. Edini dodatek je recikliranje nitke z pomočjo halogena in visoke temperature.

Jur


Nazadnje urejal/a jur Pon Avg 20, 2007 10:35 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 493 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group