 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.94
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 3:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast tebi bi bilo fajn če bi se ti to zgodilo? Pa pol poiskati nadomestni avto, popraviti škodo in urediti vse papirje? Je kar precej sitnosti. Nevem no...
Fajn ne. Sekiral se pa sploh nebi če bi bila škoda pokrita. Jezil tudi ne.
Škoda je zagotovo. Vendar pa to ne pomeni da se moreš jeziti, razen če seveda spadaš v klub metalcev ki dajo več na avto kot na lastno družino/prijatelje/ljudi. Ja tem pa je vedno narobe, tudi v glavi.
Pa tudi zakaj so razblili 2 šipi?!? Ni bla ena dovolj?
Razbija se zadnjo, ker je najmanj škode in jo je lahko zamenjati. To so tudi naredili, vendar pa očitno kljukce od vrat niso mogli dvigniti in so tako razbili še prvo ter odprli pokrov, ker vrat niso mogli.
2 razbiti šajbi < zoglenel avto s celimi šipami
Je tako težko nalimati kakšno opozorilno nalepko, da je rahel dim iz avta posledica Webasto grelca vozila ?
Delež takih neumnosti je tudi na tem da Webasto nima pravilnega izvoda dimnih plinov, kar je malomarnost proizvajalca.
Citiram: |
Kakšna panika. Če bi pa avto res zagorel, potem pa nihče ne bi jokal zaradi ubitih šip, kvečejmu bi bili komentarji tipa: nesposobni gasilci, počasni gasilci itd.
Pač, napaka se je pripetila, mulo bo dobil mastno odškodnino. Ostali vpleteni pa ukore.
|
Natanko tako. Ludeki se jezijo ker je to 'v modi', čemu pa sami ne vedo. Toliko da se poistovetijo z nekom.
Citiram: |
Zgleda pa bo treba pri teh grelcih spremeniti izpušni sistem in ga vezati na obstoječi izpušni sistem od avta ali pa izpuh opodobno speljati na zadnji del avtomobila poleg izpušnega lonca. Tako bi se lahko izognili takšnim nevšečnostim. |
Zgleda da je to pretežko. Sam bom, tako kot zgoraj, rekel da je to malomarnost da ti je izpuh speljan pod pokrov in ne ven.
Citiram: |
Smo s kolegi preizkusili webasto in na začetku se res kadi, potem pa nič več. V tem času, ko so prišli gasilci in policisti bi se dim že moral umiriti. |
Webasto, tako kot vsak gorilnik je treba redno vzdrževati. Šoba se zapaca ali umaže, posledično je več dima kakor je potrebno. Na mrzlo jutro svoje doda še vlaga.
Vsak požar pa se lahko začne z majhnim dimom. Že ogorek je dosti. Razlika v preventivi je ali boš odnesel pisker z kadečim se oljem ven ali pa pospravljal pogorišče.
Citiram: |
Šmelcanje pa je zelo drugačno. |
Pa niti nujno ne. Zadeva se začne samo greti. Nato začne iz kabla kapljati izolacija in čez par trenutkov se vžge.
Citiram: |
Am samo za moje širjenje obzorij, povej mi kateri poklic ima stopnjo ogroženosti podobno gasilcem? Rudarji? |
Delavci v klavnicah.
Sam sem se večkrat nasral ker sem mislil preventivno pa potem premislil, ah, saj ni nič. No, zjutraj pa vlomljena trgovina in ukradena blagajna. Sosedu razbito okno na avtomobilu in ukradeno za 500€ opreme. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.40
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 11:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Vsem, ki se jim zdi ukrep gasilcev/policajev tako brezglav:
Neka "dobra duša" je šla mimo in videla, da se iz avtomobila kadi. Koliko se je spoznala na avtomobile ne vemo, vemo pa, da se ji je stvar zdela nevarna, hotela je po svoji moči pomagati in je zato poklicala gasilce/policaje. Če bi to opazil gasilec/policaj, bi verjetno drugače ukrepal. Če pa že dobiš sugestijo, da avto gori, potem pač vidiš, da avto gori...
Ampak, lahko da se tudi motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko Član

Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57 Prispevkov: 162 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vače
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 12:34 pm Naslov sporočila: Mnenje... |
|
|
Naj noben ne bo užaljen, ampak se mi vse bolj dozdeva da imamo vse preveč Mr. Perfectov, ki post festum vsi vse vedo. To je žal splošno stanje duha v tej naši ljubi Sloveniji. U glavnem, bla, bla, za premislek pa si samo poglejte kako skrito kamero ki jo je mislim da POP tv objavil kako leto nazaj... Človek na železniški postaji se onesvesti, pa ni bilo junaka ki bi mu pomagal. Ali pa na cesti, redki so junaki ki se ustavijo ter vprašajo če je za pomagat ali pa celo pomagajo... Sem parkrat videl na lastne oči. Pa ne mi popravljat vejic, lepo prosim, ker nisem Mr. Perfect. Tudi jaz zajebem. Nekdo je pač hotel pomagat, in to je to. _________________ Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da...... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.97
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 1:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če pogledaš na vse skupaj kot celoto, vidiš da ni glavni problem laični sum na požar, niti to da so ta "požar" želeli pogasiti.
Prav tako ne ena razbita šipa, pa katerakoli že.
Da pa se, kot je razvidno iz oškodovančevih prispevkov, dela nepotrebna dodatna škoda - pa to spet ni ena po nepotrebnem razbita šipa ampak poškodovanje plastične in usnjene notranjosti vozila ter amatersko šarjenje po elektroinstalaciji, in to s strani poklicnih/profesionalnih oseb (gasilcev in policajev), skratka oseb, katere so uradno usposobljene za tovrstne posege, no tu se pa zatakne.
In če dodamo temu še arogantno obnašanje do oškodovanca ter odklonitev izdelave zapisnika na kraju dogajanja, pa dobimo lepo štorijo za v cajt'nge, o naših nesposobnih gasilcih in policajih.
Bi pa po tistem, ko so prvi policaji odklonili izdelavo zapisnika, moral oškodovanec še enkrat poklicati policijo, da bi prišla druga patrulja popisat celotni dogodek, če že prva ni sposobna.
Vprašanje pa se nehote poraja: bi bila ta druga patrulja sposobna skracat skupaj deset stavkov in 3 fotografije? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozko Član

Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.32
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 1:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor vem so bili tukaj na delu poklicni gasilci...
In ne kakšni vaški prostovljci.
Od takšnih gasilcev bi bilo za pričakovati strokovno ravnanje!!!
Je pa na splošno znano, da je pri večini gasilcev v primeru požara (intervencije)
pamet odpove in takrat ne mislijo ne na svojo varnost ne na predpise, ampak samo na to da bi nekaj šricali.
Seveda se tukaj ne more govoriti o požrtvovalnosti gasilcev ampak o njihovi neumnosti.
Dokler niso v igri človeška življenja je vsako pretirano norenje brez pomena.
Tudi sam sem prostovojlni gasilec tako, da vem kako se obnašajo nekateri člani v primeru intervencije... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14677 Aktiv.: 61.80
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Bi pa po tistem, ko so prvi policaji odklonili izdelavo zapisnika, moral oškodovanec še enkrat poklicati policijo, da bi prišla druga patrulja popisat celotni dogodek, če že prva ni sposobna.
Vprašanje pa se nehote poraja: bi bila ta druga patrulja sposobna skracat skupaj deset stavkov in 3 fotografije? |
Tega jaz ne verjamem. Deset let sem bil v rezervnem sestavu. Dvakrat na leto leto sem opravil službo na terenu. Po vojni sem bil dva meseca redno zaposlen na policiji. Zato delo dobro poznam. Vsi klici na UKC so zabeleženi ter posneti. Za vsako intervencijo je potrebno napisati zapisnik. Če je v tem resnica, potem je bolje da to oškodovanec prijavi. V koliko pa ne, potem ga lahko uvadijo zaradi neresničnih izjav. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.16 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 6:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mene bolj zanima kateri partizan je odredil, da se izpuh Webasto grelca montira pod havbo?
Vem, da Volvo že dolgo ni več to kar je bil, je samo Renault z drugo značko, ampak vseeno, zakaj poleg malomarnih servisov, še dodatno svinjati okoli motorja?
In ob tem, da je v tej državi obilo požarov na prometnih sredstvih (2007 jih je bilo 572), prihod gasilcev ob dimnih signalih izpod havbe, ni nič nenavadnega.
Ali so pri tej intervenciji naredili več škode, kot bi bilo nujno, je pa vprašanje.
Na naslednji povezavi (PowerPoint prosojnice), je orisan postopek gašenja vozila.
Kakorkoli že, vsaj avta mu niso oprali ali poštupali s prahom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.76 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bi videl, da se izpod avta tako kadi in ne bi poznal kaj je webasto...
Ampak to ropota kot trajekt! _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jule je napisal/a: |
Če bi videl, da se izpod avta tako kadi in ne bi poznal kaj je webasto...
Ampak to ropota kot trajekt! |
Adijo pamet... to je lahko kandidat za novi "đejmsbond" mobil ali Batmobil.. "Sad ga ima, a sad ga nema - uzela ga magla"...
Prisežem, da pred desetletjem, ko smo imeli na klubu še Perkins kombija, Webasto ni niti četrt tako kadil in ropotal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pet Feb 05, 2010 10:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rafter je napisal/a: |
Jule je napisal/a: |
Če bi videl, da se izpod avta tako kadi in ne bi poznal kaj je webasto...
Ampak to ropota kot trajekt! |
Adijo pamet... to je lahko kandidat za novi "đejmsbond" mobil ali Batmobil.. "Sad ga ima, a sad ga nema - uzela ga magla"...
Prisežem, da pred desetletjem, ko smo imeli na klubu še Perkins kombija, Webasto ni niti četrt tako kadil in ropotal. |
Potem pa je vaš perkins moral biti kar hudo zdelan. Od IMR morda?
Moj fotr je do pred nekaj leti imel v barki Perkinsa 1500ccm/40KM še iz britanske vojne proizvodnje (letnik med 1939/45, da ne bo pomote). Ne vem točno, kateri tip, mislim da predhodnik tipa 4.99 oz. 4.107. Vse do takrat, ko je končal na kosovnem odvozu, nadomeščen z golf II 1,6D je delal... nekako tako, kot bi pričakoval od tovarniško novega motorja. Res pa je, da je bila BOSH pumpa (oz. v tem primeru CAV pumpa) redno servisirana in šobe redno menjane.
Ob menjavi motorja se je izkazalo, da bi bilo izvlačenje motorja z avtodvigalom zaradi nekaterih konstrukcijskih posebnosti fotrove barke zelo težavno. Torej sem si pač vzel čas in ga razstavil in po kosih spravil ven. To, kar sem videl, ni toliko zanimivo zaradi tistih ca. 3000 delovnih ur, ki jih je od leta 1975 opravil v fotrovi barki, bolj e zanimivo zaradi tega, ker v tistih časih diesli niso rasli za vsakim vogalom in so ga v prvih 30 letih njegovega življenja sigurno izkoristili do skrajnosti. Torej, ko sem ga podrl, sem videl notranjost komaj dobro utečenega motorja. Na vrhu valjev je bil rob zgolj zaradi nalaganja saj, na spodjih 2/3 cilindrov so se še videli sledovi tovarniškega honanja. O kakršnih koli lisah zaradi pregrevanja na ležajnih skodelicah seveda ni bilo niti sledu.
Ko sem ga zmetal na kosovni odvoz, ni dosti manjkalo, da bi me oblile solze.
Se opravičujem za ta obsežen offtopic, ampak moral sem to vreči iz sebe, ker ko pomislim na 'kvaliteto' današnjih stvari, potem  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krupivnk Član

Pridružen-a: Tor 27 Feb 2007 20:45 Prispevkov: 335 Aktiv.: 1.50 Kraj: Lj
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Unknown_User Član


Pridružen-a: Tor 03 Nov 2009 13:31 Prispevkov: 481 Aktiv.: 2.52 Kraj: UFO iz Butal pri T''minu
|
Objavljeno: Sob Feb 06, 2010 10:47 am Naslov sporočila: |
|
|
A sedaj šele vidim poanto zgodbe saj sem jo včeraj zvečer uspel ulovit pri dnevniku. Dobro tudi če se je uporabnik kranjc razburjal mu le taga, kar sem slišal in videl na TV v tej štorije ne priznavam od te organizacije. Če so korektni nekaj uničit, kar se je smatralo za akcijo v prazno, potem bi pričakoval, da bo "kifelc" naredil zapisnik v prid lastniku, gasilci pa priznali napako in se ne "bunili", ker menda naj bi radi z analizo dokazali, da so nedovžni.
Menda pa to res niso osamljeni primeri, ker se jih drugje po svetu kar dosti zgodi, ampak se mi zdi da so vsaj organi in ostale ustanove bol pri pameti.
Sam bi pa itak tako viden vžgan avto ignorirav. Če bi šel mimo bi skomignil z rameni se popraskal po glavi in šel dalje v mislih bi si pa mislil, če slučajno gori, naj pa zgori saj je zavarovan kot vsaka taka pločevina. Itak je menda bolj vreden kot vsaja dobra zakonska zveza v družini.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Speed King Član

Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49 Prispevkov: 115 Aktiv.: 0.48 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Feb 06, 2010 10:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva situacija iz večih strani.
Kot prvo bi grajal montažo ''auspuha'' vebastota in označenost vozila kjer je vgrajen.
Kot drugo Bi se postavil v bran gasilcev, saj ne moremo vedeti kaj je v avtu vgrajenega, lahko je sivo beli dim od vebasta, kaj pa če se žge kabel od avto akustike, kateri je nepravilno priklopljen. v tem primeru bo avto v roku 10s bakla, katere se ne da pogasiti, btw; beli dim je tudi ko se žge elektro napeljava. marsikdo še ni videl zgorelega avtomobila od avta ne ostane nič. Ostanejo samo jekleni deli pa še to ukrivljeni in izmaličeni vse ostalo zgori (plastike, gume) ali pa se stopi (steklo, aluminij), saj so temperature visoke.
Plameni lahko segajo nadstropje ali dva visoko, če pa imamo zraven še burjo (požar na črnem kalu) pa se zadeve samo še poslabšajo. Verjetno bi bil razplet drugačen, če bi počakali da pridejo izpod haube plameni in šele nato iskali kljuko za odpirat vrata. Problem pri mnogo novejših avtomobilih je da nimajo kljukic na vratih, ampak tipko na sredinski konzoli.
Gasilci smo vedno bolj izobraženi, številna predavanja in vaje, kar pa je daleč premalo da bi vedeli vse (nekateri avtomobili imajo akumulator v notranjosti nekateri dva). Slej kot prej prideš do problema, v katerem nisi najbolj domač ukrepati pa moraš, kjer narediš napako podobno kot v vseh poklicih samo v ostalih imaš vsaj malo več časa za odločitev (v večini), nekje zamenjajo upor, amputirajo roko, drugje zgori hiša.
Poklic si izbira vsak sam, nekateri pa tudi nimajo druge izbire. Problem je pri delodajalcih, saj premalo namenjajo za izobraževanja ter zaščitno opremo.
Na koncu bi rekel škoda je minimalna v primerjavi kar bi lahko bilo, je pa to zelo dobra šola za vse. Če pa bi avto zgorel, bi se pa spet itak iskalo krivca.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Pon Feb 08, 2010 1:15 am Naslov sporočila: |
|
|
S57NNT je napisal/a: |
Rafter je napisal/a: |
Prisežem, da pred desetletjem, ko smo imeli na klubu še Perkins kombija, Webasto ni niti četrt tako kadil in ropotal. |
Potem pa je vaš perkins moral biti kar hudo zdelan. Od IMR morda? |
Narobe si me razumel, še enkrat preberi.
Razlagam ponovno: Webasto v kombiju 17+1 Tam 85A6 letnik 1982, ki smo ga imeli na klubu, je kadil tričetrt manj kot na posnetku.
Drugače pa: tvoj prispevek o Perkinsu je na mestu in popolnoma verjamem.
Kratice IMR pa ne razumem.
LP, R.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Feb 19, 2010 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsem kritikom gasilcev in podobnih služb. Samo, da jih ne bi rabili. Kot navaden državljan jih samo spoštujem in upam da ne bom nikdar rabil njihovih "usug".
Tisti pa ki zdaj najbolj "tolčete" po gasilcih, boste verjetno imeli največ za povedati o njihovem prepoznem prihodu na vaše pogorišče. Upam, da jih ne boste rabili in ne privoščim nikomur.
Vsem gasilcem pa s spoštovanjem vaš pozdrav NA POMOČ.
In pa lepa hvala za ves vaš trud! _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 7 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|