www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kolo z motorjem na elektriko
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 871
Aktiv.: 4.03
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2011 10:22 pm    Naslov sporočila:  Kolo z motorjem na elektriko Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Zadnjih nekaj tednov vse bolj razmišljam da bi svoj stari Tomos APN6 predelal na električni pogon.
Mehanske predelave se ne bojim, pri izbiri električnih delov pa se nekako ne morem odločiti. (tudi s pomočjo googl-a ne)

Uspelo mi je izvedeti, da ima original bencinski motor 1,8Kw pri 5500 obr/min.
potem takem bi DC motor 2Kw moral zadostovati? A kateri tip izbrati (in od katere firme), da bo dober izkoristek, tudi ob zaviranju-generator? klasični kolektorski motor? Ali mogoče BLMP motor?

Kaj pa krmilnik? Verjetno se samogradnja ne izplača? ali pač?

Glede akumulatorjev. Verjetno se bom (če se bom Very Happy ) odločil za LiFePo4 , glede na vzdržljivost in varnost. A spet sem v dilemi, kakšne kapacitete?
Rad bi, da bi imel motor vsaj 50km dometa, pa tudi hitrost naj bi bila večja od 50 km/h.

Za iskro avtoelektriko sem slišal, tudi za spletne trgovine za prodajo baterij, če pa ima kdo še kako uporabno povezavo za te namene, ali pa kake izkušnje, se toplo priporočam

lp
uroš

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2011 11:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljen,

tudi meni že kakšno leto roji po glavi da bi staro 125-ko naredil na e-pogon. Vendar mislim, da bi stroško bili preveliki.

Vsekakor bi uporabil brezkrtačni eletromotor, po možnosti naravnost na kolesu, da nebi bilo izgub v prenosu. Glede na izkoristek elektromotorja bi po moje zadostoval kakšen 1kW - 1,5kW.

Ali pa 2x1kw. Eden v sprednjem, drugi v zadnjem kolesu. npr:
http://cgi.ebay.at/Brushless-Hub-Motor-48V-1000W-for-Front-Wheel-/230643258073?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35b368d2d9

Akumulatorji LiFePo so tudi kar dragi

http://cgi.ebay.at/PSI-lifepo4-cell-10Ah-/170662965784?pt=UK_ConsumerElectronics_Batteries_SM&hash=item27bc4e3218


Glede regulatorja, bi bila samogradnja vsekakor najbolj pametna odločitev, vsaj glede vračanja energije.

Sporočaj o napredku.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5530
Aktiv.: 24.04
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2011 11:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Akuji: http://www.ev-power.eu/index.php?src=adwords

Motor in regulator vzemi v kompletu. Samogradnja regulatorja se ne izplača. Renerativni regulator je včasih "pasji" na dvokolesu - moraš se navaditi, saj dobro zabremza, ko spustiš gas (pri večini se da sicer stopnjo zaviranja programirati).

1 kW motor bi bil po mojem povsem zadovoljiv (teh je precej v 48 V izvedenkah na ebayu), 2 kW pa polno kapo.

LP, g

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2011 11:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.goldenmotor.com/

http://www.bicycle-power.com/diykits.html

kar nekaj informacij.

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marijan
Član
Član



Pridružen-a: Čet 10 Jul 2008 14:46
Prispevkov: 80
Aktiv.: 0.39
Kraj: ORMOŽ

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 12:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Informacije so tudi na http://www.bmsbattery.com/
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 5:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najboljša varianta videna do sedaj je odstranitev motorja in zamenjave le tega z el-motorjem + verigo.

In-hub motorji so sitni za uporabo - veliko nevzmetene teže.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 9:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V priponki je opis predelave iz revije SAM, da ne boste ponavljali vseh napak, ki jih je "zagrešil" avtor članka.

Naj pa povem še nekaj, željo, naj bo elektro moped še hitrejši od originalnega, zelo priporočam, da si jo odmislite:

1. Moped ima zavore in gume za tistih svojih 25 ali 50 km/h, ne za kaj več;
2. Energije v še tako super duper akumulatorju je smešno malo, hitrost pa pomeni veliko porabo le te - realnost elektro mopeda je tako maksimum nekje 25 km/h, če se želi ohraniti kaj od dosega;
3. Moped, ki gre hitreje od 25 km/h je treba registrirati. Če možje postave ujamejo na radar nekoga z mopedom, ki gre uradno največ 25 oz. 50 km/h, v resnici pa je bistveno hitrejši, bodo precej drage komplikacije.

In še nekaj, predelava naj bo izvedena z vso skrbnostjo in resnostjo. Selotejp in razne rešitve iz risanke "A je to", ne sodijo na cesto.

To pomeni da bo šlo veliko €€€ in bo na koncu na cesto postavljen street legal elektro moped bistveno dražji kot zrihtati original ali pa kupiti že narejenega in dodelati takega (boljši akumulator in/ali motor).



El_moped.zip
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  El_moped.zip
 Velikost datoteke:  7.02 MB
 Downloadano:  73 krat

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 871
Aktiv.: 4.03
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 9:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za vse te nasvete in povezave.
Ne vem, res zaenkrat še samo razmišljam, in glede na moje pretekle projekte in na moj značaj, se zna zgoditi, da bo to narejeno do naslednje sezone. Vsekakor pa ga bom (če ga bom Very Happy ) uporabljal dnevno za vožnjo v službo in nazaj (cca 35 km v eno stran), tako da kaka verzija s 25km/h ne pride ravno v poštev.

Saj sem gledal nedolgo nazaj v reklami od m-tehnike gotovi izdelek (e skuter delta - domet 90 km, max hitrost 80 km/h) a je cena 3.500 eur Sad

Bom pa za začetek z dinamometrom poskusil izmeriti relano silo za premik mojega motorja v različnih situacijah -po ravnini, v klanec, različne hitrosti. S tem podatkom pa mislim, da si bom že lahko malo bolj natančno izračunal potrebno energijo in moč za premik.

lp
uroš

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 10:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekje na internetu sem zasledil električen motor z 150km dometa in maksimalno hitrostjo 150km/h, čr niso bili podatki celo v miljah pri istih vrednostih. Stal pa je 6000.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 10:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še točni podatki. Gre za Brammo Empulse. Ima domet 100milj in pa maksimalno hitrost 100milj/h.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
ignis
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Feb 2011 10:38
Prispevkov: 485
Aktiv.: 2.78
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2011 10:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

tu piše verjetno vse kaj te zanima, mogoče malo včasih rabiš google translate ...
če pa hočeš zadevo hitro tu in tu

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TomcaT
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 16 Feb 2011 16:47
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 22, 2011 3:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam E-skuter Delta ki ima končno hitrost 85Km/h in dometa pri max. hitrosti 50km. S pretikalom na krmilu (originalno) preklopim na low power in skuter doseže max. 50km/h, takrat pa je doseg 90km. Cena je 3500€, ima pa serijsko vgrajen 4KW motor. Konstruktor in projektant elektronike je Romi Majnik iz Kopra in če kdo potrebuje kakšen nasvet ga lahko kontaktira na FB.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
strobos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19
Prispevkov: 726
Aktiv.: 3.06
Kraj: Brežice

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 22, 2011 6:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšne vrste je ta 4kW motor?

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 22, 2011 6:45 pm    Naslov sporočila:  Re: Kolo z motorjem na elektriko Odgovori s citatom

malci je napisal/a:
stari Tomos APN6 predelal

Kot se jaz spomnim, so tile motorji precej kompaktni in težki.
Če se le da, ti predlagam, da se ozreš za kakšno lažjo "šasijo" kot pa ta kup jekla.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
TomcaT
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 16 Feb 2011 16:47
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 23, 2011 8:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

strobos je napisal/a:
Kakšne vrste je ta 4kW motor?

Lp

To so brezkrtačni motorji vgrajeni direktno v zadnje kolo, tako da so izgube minimalne pri pospeševanju. Cena samega pogona oz. motorja se giblje okoli 300€.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group