 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Vinjete...oh, ja...
Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 1.99
|
Objavljeno: Tor Mar 25, 2008 1:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Dvigne ceno vozila Sedaj bo na oglasnih straneh pisalo pod dodatna oprema: veljavna vinjeta  _________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 59.89 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Tor Mar 25, 2008 1:54 am Naslov sporočila: |
|
|
kaj pa karambol - totalka. Posledično odjava iz prometa.... _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Primož Član

Pridružen-a: Ned 05 Dec 2004 22:44 Prispevkov: 231 Aktiv.: 0.97 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Tor Mar 25, 2008 2:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor mi je znano, se bo pri razbitih vetrobranskih steklih (karamboli, kamenje, toča...), na podlagi policijskega zapisnika izdala nova vinjeta. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4770 Aktiv.: 20.08 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Sre Mar 26, 2008 10:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Jaz bom poizkusil z prozorno zaščitno folijo za izpostavljene dele karoserije, ki jo nekateri uporabljajo v zimskem času. Pa ne, da se bom švercal. Za dva avta bom pač kupil dve vinjeti. Folija pa bo le za lažje odstranjevanje nalepk, ker imam odstranjevanje reg. nalepk še dobro v spominu ... ... pa tudi vrsta nalepk na sprednji šipi se mi ne zdi nek okras ... prej nasprotno - avto potem izgleda kot kak star češki turistični bus ... ... da preglednosti - varnosti niti ne omenjam. |
Iztok
Kako se bo pa obnesla folja pri izredno visokih temperaturah (avto na parkeriscu sredi sonca)?
Moral bi dobiti kaksno temperaturno odporno foljo.... _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Mar 26, 2008 3:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Simon, mislim, da če vzdrži kamenčke in vso zimsko svinjarijo ter obremenitve bo tudi v kabini na suhem in toplem vzdržala eno leto. Prilepi pa se jo le z rahlo mešanico vode in čistila (npr. CET). Enako kot folije za zatemnitve stekel.
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Pet Mar 28, 2008 6:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
S tem o uničevanju cest (mokro/suho - osebni/tovorni) se tudi jaz ne bi strinjal. Seveda je obraba in uničevanje cest različno v različnem vremenu.
Nihče pa me ne bo prepričal, da v kakršnih koli pogojih osebni avto cesto bolj uničuje kot tovorni. Predvsem zato, ker imajo tovorna vozila od 3 do 10x večji pritisk na cm² ... in samo to je bistvena razlika za uničevanje! |
V redu. Jaz sem samo povzel navedek iz dokumentarca.
Dopuščam možnost, da je res, a tega ne trdim. Oglejte si dokumentarec. Zanimiv podatek jemljem na znanje z rezervo in vsakomur dopuščam svoje mnenje.
NE dopuščam pa možnosti, da se vozišče v predorih (kjer ne dežuje) v dveh letih povsem zgladi. To NI možno. Lažejo nam. NI res, da se lahko vozišče tako zgladi, da je varno samo 60km/h. Spet hočejo 750k€ pobasati.
Prehitevalni pas bi moral biti 3 do 10x (ali pa vsaj 1000x) bolje ohranjen od voznega pasu. Pa je ? Ali pa bi morale biti kolesnice na voznem pasu zaradi obrabe globoke 5cm. Pa so ?
Stara betonska lojtra bratstva do Ljubljane po dolgih letih uporabe brez vzdrževanja ni bila nič zglajena, pa so jo gradili v slogu "malo meni, malo cesti, veliko meni, malo cesti".
Le kaj bi šele bilo, če bi imeli Nemci vse ceste pokrite, da ne bi bile nikoli mokre ?!
Po dveh letih bi jih hiteli popravljati, kajne?
Pa pozabili smo na ABC. Kaj bo sedaj s temi tablicami? Jih vzamejo nazaj? Dobimo povrnjen znesek kavcije? Kam se prenese znesek neporabljenega predplačila, če je kartica vezana na podjetje ali fizično osebo?
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
snoopy Član


Pridružen-a: Ned 11 Maj 2003 1:17 Prispevkov: 230 Aktiv.: 0.97 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pet Mar 28, 2008 11:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čas bo pokazal ali je vinjeta OK ali ne . Jaz se strinjam z njo in se ne vozim po
avto cesti veliko.
Večji problem vidim v preveliki gužvi na avto cesti saj dodatno povečanje vozil ne bo več zagotavljalo dovolj hitre pretočnosti. Kaj ti nuca avto cesta , če se boš peljal povprečno 100km/h bog nedaj še manj, kot recimo trojanski tuneli v deževnem obdobju- KATASTROFA.
Me res zanima koliko časa bosta dva vozna pasa še dovolj.
Lp
Snoopy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DMan Član

Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 12:29 am Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Pa pozabili smo na ABC. Kaj bo sedaj s temi tablicami? Jih vzamejo nazaj? Dobimo povrnjen znesek kavcije? Kam se prenese znesek neporabljenega predplačila, če je kartica vezana na podjetje ali fizično osebo?
LP,
Igor |
Znesek ki bo na ABC kartici na dan uvedbe vinjet bo v celoti povrnjen. Kaj bo pa z 13€ vredno kartico pa ne vem, najbrž to ne bo povrnjeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.18 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 3:09 am Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Stara betonska lojtra bratstva do Ljubljane po dolgih letih uporabe brez vzdrževanja ni bila nič zglajena, pa so jo gradili v slogu "malo meni, malo cesti, veliko meni, malo cesti".Igor |
Igor, očitno o tem, kako so gradili to cesto, nimaš blagega pojma. Če bi ga imel, potem ne bi pisal neumnosti. Ta cesta je bila grajena na enak način, kot so jih takrat gradili Nemci. V tistem času je bila to najsodobnejša gradnja cest nasploh. Zato je z vzdrževanjem kakršno je pač bilo kasneje, tudi zdržala toliko časa kot je. Bila pa je zgrajena v rekordnem času, mislim da vsega dveh in pol let. Delali pa so jo z za današnje čase predpotopno tehniko, v glavnem z lopatami in s "šajtrgami". Tisti, ki bi takrat delal to cesto po principu veliko meni, malo cesti, bi najverjetneje končal pred strelskim vodom. Omenjeni "slog" gradnje, so začeli uporabljati dosti kasneje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
L3b Član


Pridružen-a: Sob 09 Feb 2008 13:45 Prispevkov: 13 Aktiv.: 0.06 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 12:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
vinjete bojo prav prišle vsem ki se veliko vozijo po avtocestah, ne pa tistim ko grejo enkrat na dva meseca v Ljubljano |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1715 Aktiv.: 7.22 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 1:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dejstvo je, da bo ta "poceni" vinjeta zgolj prehodne narave, saj namerava DARS in ostali grabežljivci v ozadju v roku dveh let po uvedbi vinjete, uvesti tudi za osebna vozila tisto razvpito satelitsko sledenje. Nimam pojma kako bodo to izvedli, vendar naj bi bilo tako. Meni osebno je vinjeta olajševalna okoliščina, saj v roku 1 meseca skurim cca 30€ za cestnino. Žal mi je za tiste, ki se vozite v Grosuplje, Vodice ter Domžale, ki ste se do sedaj "švercali" a vseeno koristili usluge avtoceste, ker bote morali odšteti 55€ za tistih 10.000km (relacija Lj-Domžale 2x na dan, 21 dni v mesecu), ki ste jih do zdaj koristili brezplačno na avotcestah. Ne zagovarjam politike avtocest, saj so daleč od poceni, a za enega, ki dosti potuje, so dokaj pomemben dejavnik. Pač, za krajše obdobje bomo profitirali tisti, ki bolj koristimo avtoceste, čez čas bomo pa vsi enaki ter enakopravni. Cena za km avtoceste bo enaka za vse, in za tiste, ki koristijo samo določen del, kot za tiste, ki v enem dnevu prevozijo razdaljo od Kopra do Maribora. Takšno je moje mnenje.
LP G _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
serdzodj Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.53 Kraj: Lukovica pri Domžalah
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 2:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
RGorazd je napisal/a: |
Dejstvo je, da bo ta "poceni" vinjeta zgolj prehodne narave, saj namerava DARS in ostali grabežljivci v ozadju v roku dveh let po uvedbi vinjete, uvesti tudi za osebna vozila tisto razvpito satelitsko sledenje. Nimam pojma kako bodo to izvedli, vendar naj bi bilo tako. Meni osebno je vinjeta olajševalna okoliščina, saj v roku 1 meseca skurim cca 30€ za cestnino. Žal mi je za tiste, ki se vozite v Grosuplje, Vodice ter Domžale, ki ste se do sedaj "švercali" a vseeno koristili usluge avtoceste, ker bote morali odšteti 55€ za tistih 10.000km (relacija Lj-Domžale 2x na dan, 21 dni v mesecu), ki ste jih do zdaj koristili brezplačno na avotcestah. Ne zagovarjam politike avtocest, saj so daleč od poceni, a za enega, ki dosti potuje, so dokaj pomemben dejavnik. Pač, za krajše obdobje bomo profitirali tisti, ki bolj koristimo avtoceste, čez čas bomo pa vsi enaki ter enakopravni. Cena za km avtoceste bo enaka za vse, in za tiste, ki koristijo samo določen del, kot za tiste, ki v enem dnevu prevozijo razdaljo od Kopra do Maribora. Takšno je moje mnenje.
LP G |
Ravno na teh odsekih AC, Grosuplje-Lj, Domžale-LJ in Vodice-Lj je zjutraj taka gneča da težko rečemo da se peljemo po AC, ker je velikokrat hitrost po njej dejansko 30km/h ali celo 0,00  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 7:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slowfly je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
Stara betonska lojtra bratstva do Ljubljane po dolgih letih uporabe brez vzdrževanja ni bila nič zglajena, pa so jo gradili v slogu "malo meni, malo cesti, veliko meni, malo cesti".Igor |
Citiram: |
Igor, očitno o tem, kako so gradili to cesto, nimaš blagega pojma. Če bi ga imel, potem ne bi pisal neumnosti. |
|
Res je. Tisto sem napisal pod vplivom "sodobne" gradnje AC mimo Čateža. Marsikatera hruška betona je "poniknila" neznano kam (beri: "natanko določenim ljudem"). V času gradnje lojtre in dogajanja v zvezi z gradnjo pa res ne vem nič.
Citiram: |
Ta cesta je bila grajena na enak način, kot so jih takrat gradili Nemci. V tistem času je bila to najsodobnejša gradnja cest nasploh. Zato je z vzdrževanjem kakršno je pač bilo kasneje, tudi zdržala toliko časa kot je. Bila pa je zgrajena v rekordnem času, mislim da vsega dveh in pol let. Delali pa so jo z za današnje čase predpotopno tehniko, v glavnem z lopatami in s "šajtrgami". |
Bravo. S tem, da so Nemci svoj slog gradnje do sedaj še posodobili in izpopolnili , pri nas pa so šli v zgoraj omenjeno smer.
Citiram: |
Tisti, ki bi takrat delal to cesto po principu veliko meni, malo cesti, bi najverjetneje končal pred strelskim vodom. |
Za navadne ljudi to skorajda velja še sedaj.
Citiram: |
Omenjeni "slog" gradnje, so začeli uporabljati dosti kasneje. |
Ali pa lahko sedaj to počnejo bolj brezskrbno in manj vpadljivo, saj so nedotakljivi. Gradbeni delavci pa res ne morejo ničesar domov odnesti, ne takrat, ne sedaj.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 32.96 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 8:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Res je. Tisto sem napisal pod vplivom "sodobne" gradnje AC mimo Čateža. Marsikatera hruška betona je "poniknila" neznano kam (beri: "natanko določenim ljudem"). |
In ti si to samo opazoval s strani ne da bi kaj ukrenil. Če ni tožnika, ni sodnika.  _________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2008 9:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Branez je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
Res je. Tisto sem napisal pod vplivom "sodobne" gradnje AC mimo Čateža. Marsikatera hruška betona je "poniknila" neznano kam (beri: "natanko določenim ljudem"). |
In ti si to samo opazoval s strani ne da bi kaj ukrenil. Če ni tožnika, ni sodnika.  |
A naj tule kar javno napišem imena ljudi, ki so se bogato okoristili z materialom, namenjenim gradnji AC skozi Čatež?
Naj jih grem tožiti?
Ves Čatež ve, kdo so ti ljudje, pa se bojijo ukrepati. Le zakaj?
Sploh obstaja kak način, da se tiste ljudi pravično obsodi Skupaj s celotno verigo, ki je "skrbela", da so hruške betona prišle na gradbišče par minut pred koncem dela in jih je bilo "škoda" "nekoristno" zavreči.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
 |
www.elektronik.si Seznam forumov
-> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom |
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja
|
Stran 9 od 10 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|