www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

kontrola temparature in nivo goriva
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tiger007
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 1:21
Prispevkov: 81
Aktiv.: 0.34
Kraj: okolica Litije

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 05, 2005 3:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kolikor sem gledal pri golfu D je samo navita uporovna žica okoli neke ploščice. Po tej žici se pa premika drsnik, ki je fiksiran na nekakšen plovec. Potem pa najbrž števec meri upornost. Kako je pa pri "bencinarjih" pa ne vem. Čeprav mislim da nekih velikih razlik ni. Kakor so nas pa učili pri gasilcih se pa tekočina ne more vžgati ampak samo njeni hlapi, kurilno olje pa začne hlapeti šele pri temp. nad 50 stopinjC če se ne motim.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14679
Aktiv.: 61.79

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 05, 2005 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po moji presoji gre pri bencinskih merilcih v tanku rezervorarja za vrsto zaščite "samovarnost" (Vezje je napajano iz vira, katerega je energija tako majna, da tudi v primeru okvare ne more vžgati eksplozivne zmesi.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14679
Aktiv.: 61.79

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 05, 2005 4:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tema je sicer že močno zašla, pa vseeno naj napišem še par besed o eksplozijsko varnih napravah. V podjetju imamo v tej izvedbi eno proizvodnjo halo tako, da lahko nekaj napišem iz prakse.
Poznamo več vrst zaščite:
- neprodorni oklop
Tale vrsta zaščite je zelo razširjena. V taki izvedbi praktično lahko najdemo skoraj vso električno opremo. Značilnost te vrste zaščite je masivna izvedba ohišja ter velika površina stikov pokrovov. Tukaj NE GRE za plinotesno izvedbo. V ohišje namreč pride eksplozivna zmes iz okolice. Dovolj tanka zračna reža pa v primeru eksplozije v ohišju le te ne sme prenesti na zven. Prav tako pa mora ohišje vzdržati eksplozijo.
- povečana varnost
Kot ime pove. Naprave so močno predimenzionirane. V taki izvedbi najdemo elektromotorje, elektro ventile …. V primeru okvare mora prej delovati zaščita naprave (varovalka, bimetal, tokovni kontrolnik ….) kot bi se le ta segrela ali kakorkoli lahko povzročila eksplozijo.
- lastna varnost
Kot sem omenil v prejšnjem sporočilu. Energija napajanja naprave je tako majhna, da v primeru okvare le te ne more povzročiti vžiga eksplozijske zmesi. (fotocelice, enkodri,…)
- zalivanje v mase
Pogosto je ta vrsta zaščite v kombinaciji z lastno varnostjo (tipkala, induktivana, kapacitvna stikala, bariere ..)
- nadpritisk
Tudi ta vrsta zaščite je dokaj pogosta. Uporablja se za zaščito razdelilnih omar, stikalnih prostorov v katerih je nameščena običajna elektro oprema. V razdelilec (prostor) se dovaja svež zrak (v njem je določen nadpritisk) Prostor mora biti varovan s kontrolnikom nadpritiska, ter ustreznimi stikali, ki v primeru odpiranja take omare (prostora) izključi glavni dovod izven eksplozijske cone. Prav tako mora biti ob vklopu določen zamik med vklopom ventilatorja ter vklopom dovoda. Tako, da se pri zagonu prostor prej ustrezno prezrači.

P.S.
Verjetno sem še kaj pozabil. Torej naj me dopolni ali popravi tisti, ki je z zadevo bolj na tekočem.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
janez03
Član
Član



Pridružen-a: Čet 02 Sep 2004 9:43
Prispevkov: 143
Aktiv.: 0.60
Kraj: tržič

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2005 9:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še ena varianta: Če pač ne zadostuje kazalec nivoja ki je na cisterni in za mirno spanje moraš nujno vedeti da je v cisterni tisti trenute še 856,3 l olja in ne morda okrog 850 kot kaže ta merilec potem je varianta sledeča:
Pod nogice cisterne daš senzorje za tlak in količino olja TEHTAŠ. Ostale tehnične podrobnosti so (po debati sodeč) mala malica.

L.p.; Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70620.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 11, 2005 12:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.35
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 11, 2005 1:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarE69 je napisal/a:
Za nivo goriva se uporablja tak potenciometer. Delamo jih pri nas.



Potenciometer ima točno določeno krivuljo, ki je odvisna od oblike rezervoarja. Za domačo rabo to lahko narediš softversko.

Za nivo goriva v cistreni pa je najbolje, da vzameš mehansko urico, ki se sicer uporablja (na utež+vrvico) in na kazalec namestiš potencimeter. S tem se izogneš nevarnosti eksplozije, saj je vse izven cisterne in je na nivoju npr. napeljave za luč v kurilnici, ki tudi ni Ex, kajneda?

Za "hrošča" oldtajmerja tudi delate potenciometre ? Sedaj mi kaže samo polno po petih litrih porabe pa prazno Confused

_________________
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 9 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group