www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Xsara coupe predelava sprejemnika za daljinski odklep

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
BrezC
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.39

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 12, 2005 7:51 pm    Naslov sporočila:  Xsara coupe predelava sprejemnika za daljinski odklep Odgovori s citatom

Ali mogoče kdo ve kako bi se dalo dodelat ta sprejemnik, da bi dobil poleg utripanja smernikov še zvočni signal?
Kje sploh je lociran ta sprejemnik in koliko izhodov ima?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robertos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.34
Kraj: Vuhred JN76OO

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 12, 2005 10:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem to rešil s preprostimi IN vrati z dvema tranzistorjema. (Nekaj je bilo treba naredit v 10 min Laughing ). Sirena pa je piezo piskač, ki deluje na 12v, vse skupaj pa sem zlotal v smd, kar na piezo sireno in vgradil vse v zadnjo levo luč. Zadeva deluje že cca tri leta v mojem Renault Clio. Sirenca piska tudi ko so vklopljeni vsi štirje utripalniki. Če ti ti to ustreza in če si imel to v mislih, potem je verjetno enostavneje, kot iskat sprejemnik z dodatnimi izhodi, kjer je stvar po vsej verjetnosti priključena na centralni računalnik, kjer se pa ni pametno igrat z dodatnimi signali in obremenitvami.
Morda pa ti bo kdo drug svetoval s kakšno bolj elegantno (komplicirano) izvedbo. Wink



IN vrata.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  50.54 KB
 Pogledana:  44 krat

IN vrata.jpg



_________________
Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 12, 2005 10:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dvomim, da boš dobil željene signale kar nekje.
Drugače pa lahko narediš tako, da vzameš signal iz motorčkov in iz smernikov. Motorček in smerniki imajo napajanje naenkrat le ko zaklepaš ali odklepaš.
Jaz na ta način nameravam izvesti vklop/izklop alarma + zvočni signal + dodatna blokada motorja pri škodi octaviji, ki ima daljinec v ključu (enako ima tudi passat vw). Ker se ne morem "šlepat" na daljinski modul, bom "tipal" napetost na obeh polih motorčkov za CZ in tudi oba smernika, poleg tega še stikala na vratih in kontakt acc. Ker se določeno zaporedje signalov pojavlja le pri zaklepanju ali odklepanju, bo iz teh signalov mogoče z ustrezno logiko dobiti ven željene signale.
Druga možnost pa je, da razkoplješ obstoječ modul in poskušaš dobiti ven željeno, kar pa bo verjetno bolj težko, je skorajda bolje pustiti pri miru.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 12, 2005 10:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zadevo lahko takoj zakompliciramo ... Very Happy

... priključek -12v (minus - GND 31) lahko zvežeš na + pol 15 / kontakt. Tako bo pisk samo ob ugasnjenem motorju in vključenih vseh smerokazih.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BrezC
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.39

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 14, 2005 2:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@Iztok: Najverjetneje si mislil z +12V smerokaza na piskač, nato na kontakt...Tako ne bo delovalo, ker xsara drži kontakt še cca pol minute po ugasnitvi avta na +12V, potem ga šele veže na 0V. Nisem pa še pogledal vseh pozicij na stikalu ključa. Bila bi pa to res elegantna rešitev..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 14, 2005 4:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@BrezC, mislil sem točno na kontakt -12v iz priložene skice. Na ta način vezje ne dobi napetosti-potenciala za delovanje, ker se oba napajalna priključka nahajata na +12v, maso iz utripalcev pa blokirata diodi.
Na kontaktni ključavnici ali elektroniki motorja gotovo obstaja možnost priključitve na +pol, ki je prisoten samo ob kontaktu. Drugače bi ti npr. kontrolni lučki za pritisk olja in kontrolo alternatorja svetili še pol minute po zaustavitvi motorja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 14, 2005 11:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In ko nekje parkiraš z vključenimi 4 smerniki ..... bo non-stop piskalo. Treba je še signal iz motorčka CZ
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
BrezC
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.39

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 15, 2005 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni rečeno, za tistimi IN vrati daš še LM555 in ga nastaviš da ti da high izhod samo kako sekundo ali dve...Ok bilo bi malce več vezja, izhod z LM555 bi moral peljat še na ena IN vrata, skupaj z signalom za piskač... (podobno kot dela zakasnitev notranje razsvetljave v avtu) Tam je zakasnitev še bolj simpl (tranzistor in kondenzator, pa kak upor)..Mislim pa da se da zakasnitev izvesti tudi z dvema IN vratoma (sem že malo zarjavel kar se logike tiče)...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BrezC
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.39

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 15, 2005 3:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Malce sem risal shemo, pa mi je ratalo tako:

-kontakt pelješ preko inverterja na IN1
-smernike pelješ na IN1
-izhod IN1 pelješ na delay, ki mu po eni sekundi pade izhod na logično 0
-izhod z delaya pelješ na IN2
-smernike pelješ na IN2
-izhod z IN2 pelješ na brenčač

Pravilnostna tabela:
kontakt ,smerniki, izh IN2
1,0,0
0,1,1 (po 1 sek 0)
0,0,0
1,1,0

Bi bilo tako prav? Sem full pozabil sceno...
Torej, ko bi bil izklopljen kontakt in prižgani smerniki bi zadeva 1 sek piskala, kar bi bilo ok, a ne?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 15, 2005 5:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na to, da z ugasnjenim motorjem in prižganimi vsemi smerniki zelo redko ali skoraj nikoli ne parkiram, ne bi zapletal zadeve z timerjem.
Če pa se slučajno pokaže takšna potreba je to piskanje vseeno tišje od vzvratnih piskačev tovornih vozil in ne krši predpisov.

Mogoče pa imaš še eno varijanto. Ko sem kupil Getz-a, sem pod dodatno opremo naročil alarm, ki je bil vgrajen v SLO (sedaj ne vem firme, bi moral prebrskat po papirjih). Ta alarm ima pod opcijo tudi piske pri vklopu in izklopu. Po priloženem navodilu sem ga aktiviral in deluje. Podobno sem naredil tudi na BMW-ju, kjer so mi na servisu z programirno napravo aktivirali funkcijo-signal utripalcev pri zaklepanju.

Mogoče je kakšna podobna možnost tudi pri tvojem.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group