 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.78 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sob Avg 02, 2008 6:44 pm Naslov sporočila: Bedini Monopole Mechanical Oscillator |
|
|
A mi lahko kdo pove, kaj je tole?
TO
Iz njegove razlage razumem to, da to napaja samo sebe  _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xgabrijelx Član

Pridružen-a: Tor 15 Jul 2008 19:12 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.23 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Sob Avg 02, 2008 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bedini razvija raznorazne motorje, ki bi naj delali na malce drugačnem principu današnjih vsakdanjih motorjev. Ta zadeva ne napaja samega sebe, je pa zadeva narejena nekako takole: ko preide magnet (na koleščku) do tuljave, se pojavi napetost, ki proži tranzistor. Ta sprosti tokokrog med E in C (rečmo, da deluje kot rele). Sklene se tokokrog preko druge tujlave in se pojavi mag. polje, ki deluje na magnet odbijajoče. Tako se kolešček zavrti okoli do ponovnega srečanja magneta s tuljavo. Nekateri "motorji" so delani z enim, drugi pa z večimi motorji. Bedini dela poizkuse z motorji, pri katerih se pojavi povratni tok na tuljavi (iznihavanja tuljave), ki ni zaželjen in ga preko diodnega mostiča spelje na drug akumulator, ki ga polni. Kolikor sem opažal njegova dela, lahko poleg opravljenega dela, napolni drug akumulator do 80% (mogoče tudi več - nisem zelo na tekočem). Ta verzija vezja je nekaj podobnega, le da je sestavljena le z eno diodo.
Včasih je delal motorje z hermetičnim kontaktom (reed - ali kako se mu že reče), s katerim je prožil rele in s tem tuljavo.
Pozabil sem, kako se že reče hermetično zaprtim kontaktom, ki jih prožimo z magnetnim poljem. Pomoč! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sob Avg 02, 2008 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
REED switch , rele ..... lahko tudi
PROXIMITY switch ... _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xgabrijelx Član

Pridružen-a: Tor 15 Jul 2008 19:12 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.23 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Sob Avg 02, 2008 11:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pnavadi smo samo omenjali "rid" switch in nisem vedel, kako se napiše. Zdelo pa se mi je, da sem nekje zasledil reed, a nisem bil siguren... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.03 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 11:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Reed relay _________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xgabrijelx Član

Pridružen-a: Tor 15 Jul 2008 19:12 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.23 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 12:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ja,... To je tisto, kar sem videl pri njegovih poizkusih...
Ko se magnet približa temu kontaktu, se kontakti sklenejo in vklopijo rele. Rele vklopi tokokrog s tujavo, ki deluje odbijajoče glede na magnet in s tem požene magnet okoli osi kolesa. Ker deluje rele izjemno počasi si je Bedini namislil proženje tuljave s pomočjo tranzistorja. Ker pa se na tuljavi pojavijo nezaželjeni efekti (vidi se pri iskrenju kontaktov releja), je ugotovil, da če ta tok speljemo na neko breme, se znebimo plamena na kontaktih. Ampak, da to breme nebi brez veze tratilo energijo, se je spomnil: "Hmmmm... Zakaj pa mi nebi s to energijo polnili akumulatorjev?"
Hehehe! Zadnje čase ogromno preiskujem na področju HHO (pokalnega) plina in EBM (energy by motion) motorjev in bi rad nekako združil ti dve tehniki v eno... Verjemite: tega je preveč za eno osebo, zato delim izkušnje z drugimi, da skupaj pogruntamo nekaj, kar bi nas popeljalo v boljši jutri. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70762.51
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xgabrijelx Član

Pridružen-a: Tor 15 Jul 2008 19:12 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.23 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še ena zanjimivost, kaj testirajo naši sosedi:
http://www.youtube.com/watch?v=-6MDHF39XmU&mode=related&search=
Ko sem to videl, sem mislil, da si kar nekaj namišljujejo, a ko sem zasledil še več kje, sem videl, da tisto kar nas učijo v šoli niti ne drži najbolje - ohranjanje energije... Mislim, da se še niti ne zavedamo kolikšno energijo imajo v sebi atomi - začetki so bili drastični z jedrskimi bombami, ne? Z izredno malo energije, se jo je sprostilo OGROMNO!!! Vprašanje, kako se ustvarja tudi tista energija...
Zasledil sem mnenja, da vsebujejo magneti v sebi za cca 300 let energije... Ti navadni magneti so kakor sodčki nafe, ki mirno ždijo in vsebujejo ogromno energije. Potrebno je le izdelati mašino, ki bo znala iskoristiti to energijo. Za nafto so jo že, kaj pa za magnete? Malce v razmislek... Mogoče pa kdo iztuhta kaj pametnega! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70762.51
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 12:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xgabrijelx Član

Pridružen-a: Tor 15 Jul 2008 19:12 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.23 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 12:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
@borisz: Trenutno delam bolj na proizvodnji pokalnega plina, kar pa se tiče EBM motorjev, pa trenutno predelujem teorijo, saj bi za izvedbe obeh poizkusov hkrati rabil malce več denarja in časa.
Kar se tiče mojih zadnjih poizkusov, jih malce delim z drugimi na forumu z naslovom "Je to res? HHO plin" - in se bom potrudil, da jih bom tudi v prihodnje. Delujem na tem področju kolikor imam časa, saj imam doma in v službi ogromno dela, tako da to poteka bolj počasi. Poleg tega pa na avtu ne upam preveč testirat, saj mi je že nekajkrat razgnalo posodo in bi potreboval nek nepovratni ventil, ki bi mi ustavil "backflash".
Kar pa se tiče EBM motorjev, pa tudi nekaj ustvarjam z el. motorjem in altenatorjem, pa je še vse v začetnih povojih... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.78 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Avg 03, 2008 1:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
xgabrijelx Hvala za izčrpne informacije.  _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Avg 04, 2008 10:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Bedinijev motor sta testirala mythbusterja: BUSTED!.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xgabrijelx Član

Pridružen-a: Tor 15 Jul 2008 19:12 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.23 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: Pon Avg 04, 2008 12:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem ju gledal, saj je to moja ena najljubših oddaj... Kar se tiče poizkusa, sta malce zašla iz smeri - Bedini ne testira motorja direktno z generatorjem, ampak med tem, ko prazni en akumulator z motorjem, polni drugega. Poleg tega sta delala le en poizkus in ko jima je ta spodletel, se nista niti vprašala, kaj bi lahko naredila drugače, da bi mogoče lahko delovalo.
Moje osebno mnenje: če sta priključena motor brez magnetov in poleg še nek generator - od kot naj vse skupaj jemlje energijo????? Mislim pa, da bi bilo čisto drugače, če bi se uporabili magneti.
Manjka mi nekaj teorije o motorjih in sem dal eno vprašanje na forum Previjanje motorjev - http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=12108&highlight=
Kolikor sem videl iz prakse v službi, so nekaj časa tudi previjali motorje za nižje napetosti (iz 48V na 12V). Kolikor se spomnem, je tip previl motor tako, da je odvil žico nekega preseka in jo nadomestil z 4x večjim presekom (2x večja debelina). ta motor je imel prostor za dodatni prostor navitja, saj je navil enako število ovojev. In sedaj rezultati:
- motor je imel skoraj enak navor, kakor prej (nismo imeli posebnih aparatur, da bi izmerili navor) - ampak po logiki, bi moral biti 4x manjši, saj je nanj priklopljena 1/4 napetosti, kar bi se očitno opazilo
- vendar to ni res!!!! - pri povečanju debeline žice se je zmanjšala upornost navitja in je lahko pri nižji napetosti tekel enak tok
- a ne izhajajo magnetne lastnosti iz toka in ne napetosti? Napetost le po ohmovem zakonu določa neko napetost skozi upor in to je to (prej omenjena zmanjšana upornost tuljave). In izračun za mag. flux = število ovojev x el. tok skozi navitje.
- se pravi flux je ostal enak, čeprav smo zmanjšali napetost - iz tega izhajajo vse ostale formule, kar sem jih našel v priročniku...
- sedaj pa poglejmo priključno moč pri enakem (moboče malce manjšem - se ne opazi) delu motorja: 4x manjša moč!!!! Če mora enak tok teči skozi navitje (recimo 1A) je pri 48V .... 48W, pri 12V pa ... 12W priklučene moči
Vse to ne gre niti malo iz smeri teorije, ki so jo nekoč napisali znanstveniki in se vse drži v okviru formul.
Sedaj pa moje delo v smeri EBM motorjev: en elektro motor na 13V/27A ima premalo moči, da bi gnal altenator 13V/55A, ne? Itak - preizkušeno!!! Trije takšni motorji pa premorejo obremenitev. Ampak, altenator daje 55A, motorji potrebujejo 3 x 27A... Hmmmm... No in sedaj tukaj nastopi previjanje motorjev...
Kaj ko bi jih previl na 1/4 napetosti in jih električno vezal zaporedno, kjer bi tok skozi njih tekel 27A in bi vsak od njih opravljal lažle delo??? Bi lahko tistih malce čez 25A porabil za kaj drugega? Če vse to deluje, a ni to tista pot, h kateri teži Bedinijev koncept motorjev, s tem da se meni ne da izdelovat nekih novih motorjev? In seveda - tisti motorji, s katerimi sem že testiral, imajo v sebi stalne magnete - motorji niso bili moji in jih nisem smel spreminjat, da bi lahko nadaljne preizkuse s previjanji tudi uresničil. In kot sem že rekel, me pri preizkusih ovirajo finance in čas, da bi lahko si takšne motorje sam kupil in delal poizkuse z njimi... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Avg 04, 2008 12:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
xgabrijelx je napisal/a: |
- a ne izhajajo magnetne lastnosti iz toka in ne napetosti? Napetost le po ohmovem zakonu določa neko napetost skozi upor in to je to (prej omenjena zmanjšana upornost tuljave). In izračun za mag. flux = število ovojev x el. tok skozi navitje. |
v formuli L=dI/dt je res omenjena le sprememba toka v času. Je pa napetost tista, ki poganja tok. Ohmska upornost pa je tista, ki omejuje tok. Potem so tu še stranski efekti, ko električni tok povzroči zasičenje jedra motorja, oziroma ko magnetni flux ni niti slučajno število ovojev x el. tok skozi navitje.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70762.51
|
Objavljeno: Pon Avg 04, 2008 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|